У Чернівецькому тролейбусному управлінні не рахують, скількох дітей оштрафували і не знають загальну суму сплачених штрафів за безквитковий проїзд

У Чернівецькому тролейбусному управлінні не рахують, скількох дітей оштрафували і не знають загальну суму сплачених штрафів за безквитковий проїзд

01.06.2023, 12:19

18 травня регіональна представниця ІМІ як громадянка надіслала в ЧТУ запит на доступ до публічної інформації, однак відповіді на зазначену адресу протягом п’яти днів не отримала.

Аби з’ясувати у чому причина, телефонуємо в ЧТУ. Працівник здивовано відповів, що відповідь надіслали вчасно і на підтвердження своїх слів повторно надіслав листа. Після розмови відповідь на запит (від 25 травня) відразу надійшла на пошту.

На запитання про загальну кількість штрафів за безквитковий проїзд з початку року та окремо про кількість штафів, які були накладені на неповнолітніх осіб, маємо наступну відповідь:

“Керуючись ст. 135 КУпАП «Безквитковий проїзд» безквитковий проїзд пасажира, в тому числі проїзд без реєстрації або компостування проїзного документа, а так само провезення без квитка дитини віком від семи до шістнадцяти років тягне засобою накладення штрафу в двадцятикратному розмірі від вартості проїзду. За період з 01.01.2023р по 15.05.2023р працівниками управління було винесено 2410 адміністративних постанов. У частині кількості зафіксованих випадків порушень статті 135 КУпАП неповнолітніми особами то така статистика на підприємстві не ведеться”.

Також поцікавилися в ЧТУ загальною сумою коштів, які надійшли до міського бюджету внаслідок складених контролерами постанов за безквитковий проїзд.

 У відповіді ЧТУ  зазначає, що усі кошти у відповідності до вимог чинного законодавства оплачуються безпосередньо у бюджет м. Чернівці, а тролейбусне управління не являється розпорядником даної інформації.

Нагадаємо, минулого місяця У Чернівецькому тролейбусному управлінні журналістці безпідставно відмовили у відповіді на інформаційний запит нібито через відстуність електронного та власноручного підписів (див. також матеріал) Без двох підписів – нема відповіді: як КП "Чернівецьке тролейбусне управління" створює комунікаційні квестиСпершу комунікаційники комунального підприємства повідомили, що листа нема на електронній пошті. Після повторного запиту надійшла відповідь, у якій зазначається, що КП "Чернівецьке тролейбусне управління" не може взяти до розгляду надісланий запит, оскільки він був без електронного підпису та без власноручного підпису.

Юрист ІМІ Роман Головенко зазначив, що для запиту, який був надісланий як файл в електронній пошті, не вимагається власноручного або якогось іншого підпису. 

“Закон про доступ до інформації вимагає підпис і дату в запиті лише за умови подання запиту в письмовій формі (п. 3 ч. 5 ст. 19). А запит електронною поштою – це “інша”, не письмова форма запиту, якщо уважно вчитатися в ч. 3 ст. 19 того ж закону”, – пояснив Роман Головенко.

Після розголосу цього кейсу та звернення до начальниці управління комунікацій, зовнішніх зв‘язків та електронного урядування Чернівецької міської ради Людмили Кушнір, "Чернівецьке тролейбусне управління" надало відповідь. На цей квест знадобився місяць. Відтак комунікація дещо покращилася, а відповіді надходили вчасно.

Та минув місяць і, схоже, щось знову пішло не так. 

Альона Чорна, регіональна представниця Інституту масової інформації в Чернівецькій області

 


Нам потрібна ваша підтримка –  ПІДТРИМАЙТЕ BUKNEWS???????? благодійним внеском. 

1