Нардеп Оксана Продан більше шкодить, ніж допомагає буковинським дорогам

Нардеп Оксана Продан більше шкодить, ніж допомагає буковинським дорогам

27.12.2015, 22:51

Проблема ремонту буковинських доріг із  суто господарської і економічної давно перейшла у розряд політичних. На дорогах не лише роблять кар’єру, використовують для агітації на виборах, але й активно піаряться після них і навіть примудряються зводити рахунки з політичними опонентами. Часто всупереч інтересам людей, які користуються автошляхами, навколо яких активно інтригують  політики.

Хто не пам’ятає, яке місце у виборчій кампанії одного з кандидатів у нардепи займала багатостраждальна дорога через Вашківці. Яких лише обіцянок не наслухалися тоді виборці. Інша річ, що обіцяного три роки ждуть.  

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Нардеп Рибак піариться з білбордів на дорогах Буковини, які зробили за гроші митниці

Іван Рибак: "Після виборів я приїжджаю і ми вирішуємо усі фінансові питання з підрядником": у Вашківцях люди знову перекрили дорогу з вимогою її відремонтувати

А скільки славослів’я вилили на власну адресу деякі народні обранці після виділення урядом Арсенія Яценюка семисот мільйонів гривень на ремонт доріг Прикарпатського регіону. Не залишили без уваги і запропонований урядом експеримент щодо спрямування на ремонт доріг 50% від суми перевиконання планових надходжень митниці.

Та нехай би піарилися на чужих  здобутках, як кажуть, чим би дитя не тішилося, тільки б не шкодили. Якби ж то! Дороги і інтереси громад, яким на словах служать такі народні обранці, часто приносять у жертву політичній доцільності. І тоді політики  – не державні  діячі, отримують свої сумнівні політичні дивіденди. А дороги? Дороги почекають.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Бурбак розповів, як колеги-нардепи пожертвували чернівецькими дорогами через самопіар і політичні ревнощі (+ВІДЕО)

В угарі передвиборного популізму Оксана Продан похизувалася розбалансуванням Держбюджету

Пригадуєте, скільки списів поламали навколо фінансування ремонту доріг за кошти митниці? І як деякі буковинські нардепи пожертвували чернівецькими дорогами через самопіар і політичні ревнощі? Тоді саме народний депутат України Оксана Продан брала участь у роботі комітету, де перед вирішальним голосуванням парламенту зняли поправку її колеги народного депутата Максима Бурбака. Хоча поправка містила конкретний перелік доріг, на ремонт яких потрібно першочергово витратити кошти митниці. Це траси Житомир-Чернівці, Чернівці-Вашківці-Путила, де немає моста, стара дорога на Заставну – Чернівці-Заставна.

Здавалося, може, хоч під Новий рік деякі борці за народне щастя не шкодитимуть області, яку називають рідною. Але де там! Політика і інтриги понад усе, а дороги нехай хоч травою заростають. Короткотермінові політичні інтереси - коли чим гірше, тим краще, переважають вже не лише совість, але й здоровий глузд.

–        Кошти, які держава виділила на дороги Західного регіону – тих самих 700 мільйонів гривень, ми не беремо до уваги, - пояснив народний депутат України Максим Бурбак. - Більше користі дорогам  Чернівецької області зараз можуть принести кошти, отримані внаслідок експерименту, запропонованого прем’єр-міністром України Арсенієм Яценюком. Це кошти отримані Чернівецькою митницею внаслідок перевиконання показників планових надходжень. Станом на кінець 2015 року попередньо можна говорити про 120 мільйонів гривень. Орієнтовна вартість дорожніх робіт на ділянці Снятин-Мамалига, яку ми маємо зробити, це приблизно 130 мільйонів гривень. Ділянка до Лужан і кільця у Мамаївцях вже зроблена. Таким чином,   необхідні для виконання цих робіт кошти – чесно зароблені у рамках експерименту передбаченого чинним законодавством – вже лежать на рахунку Державного казначейства.  

 –         Тим часом дія експерименту розрахована до 1 січня 2017 року. У разі, якщо засвідчена цього року динаміка збережеться, то Чернівецька область цілком може розраховувати ще на 200 – 250 мільйонів гривень. Натомість закон передбачає, що 50% від суми перевиконання надходжень Чернівецької митниці направлятимуться на реконструкцію дороги Н-10 «Стрий – Івано-Франківськ – Чернівці – Мамалига».   Даруйте, але тричі класти асфальт на одну й ту саму ділянку дороги – це марнотратство! Саме тому у поправці до цього закону пропонував вказати, що за кошти митниці варто також відремонтувати дорогу на Вашківці, ділянку Вижниця-Путила, стару дорогу на Заставну. З номерами доріг і навіть по кілометражу! Натомість колеги-депутати зробили добру в лапках справу і всі ці дороги викреслили. Логіки жодної!

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Оксана Продан запитала у Фищука те, що вже питала у Салагора

Нардепи Оксана Продан, Рибак і Тіміш хочуть знати, скільки Салагор дав на дорогу

 –        До честі наших митників вони, як справжні патріоти краю, роблять усе від них залежне, щоб ця програма була виконана. Це при тому, що вже п'ять років їм самим бракує коштів, щоб добудувати термінал на Порубному. З румунського боку давно все реконструйовано, а з українського боку довжелезні черги попри паркан. Ціна питання лише 35 мільйонів гривень. З травня місяця цього року для мешканців області запроваджено малий прикордонний рух з Румунією. Нехай із запізнення, але у квітні 2016-го очікується відкриття додаткових пунктів пропуску Дяківці, Красноїльськ, потім Руська. З цим питань немає, чого не скажеш про дорогу. Якщо з румунського боку дорога до Дяківців – якісний європейський асфальт, то з українського – ґрунт, гравій. То може за кошти митниці варто також терміново зробити 5 кілометрів дороги з Герци? Дорога, яка веде до міжнародного пункту пропуску, теж є дорогою державного значення.  А хіба Чернівці не заслужили на те, щоб дорога на них була розвантажена? Для цього потрібно, щоб з перехрестя Рингача машини повертали в Новоселицю. З Новоселиці через міст, який зруйнований повінню, слідували у Герцу і далі виходили на Румунію.  Тобто водіям не потрібно буде їхати через Чернівці, наводнювати стару частину  міста великим транспортом. Туди ж можна буде пустити пасажирські автобуси, особливо влітку, коли буковинці масово їдуть в Болгарію. Тоді дітям не доведеться годинами чекати у черзі в Порубному. Щоб уся ця схема запрацювала потрібно добудувати міст через Маршинці і ту дорогу від Герц. Це не тільки принесло б користь мешканцям Новоселицького і Герцаївського районів, але й суттєво розвантажило Чернівці. Ціна питання – приблизно 100 мільйонів гривень. І надходжень від митниці, в рамках чинного експерименту, для цього цілком вистачило б. Ми могли би закрити дорогу на Дяківці, зробити міст і розвантажити обласний центр.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Салагор дасть на ремонт доріг 100 мільйонів гривень

До кінця року на розвиток дорожньої інфраструктури митниця перерахує майже 100 млн. грн.

–        Я сподівався, що народні депутати – члени міжфракційного об’єднання «Буковина» – справжні патріоти краю і розуміють всі ці речі, – каже народний депутат Максим Бурбак. – Натомість під час розгляду цих пропозицій у парламенті голова об’єднання Оксана Продан  знову почала говорити про те, кошти треба спрямувати на дорогу від Снятина до Мамаївців. Туди, де вже стоїть новий асфальт. Не знаю, може колега пересувається лише чартерними літаками, бо якби поїхала бодай раз тією дорогою, то побачила, що вона давно зроблена.

–         Тепер дякуючи патріотам в лапках з групи «Буковина» за кошти зароблені Чернівецькою митницею в рамках експерименту маємо робити дорогу Снятин–Івано Франківськ. Щиро дякую за таку підтримку! Хоча ділянка від Снятина до Івано-Франківська – це не наш клопіт. На неї виділялися державні кошти. А якщо там дороги немає, то нехай це з’ясовують ті, кому слід, як були використані кошти Єврорегіону. А ми маємо думати  як з розумом, згідно чинного законодавства,  використати ці кошти на користь нашої Чернівецької області, - переконаний Максим Бурбак

         ДОВІДКОВО:

Прем’єр-міністр України Арсеній Яценюк на пропозицію голови Одеської ОДА  розробив законопроект «Внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо фінансування реконструкції  автомобільних доріг загального користування державного значення Одеса-Рені». Було вирішено, як експеримент, зробити цю конкретну дорогу за кошти Одеської митниці зароблені поверх плану.

Згодом Адміністрація Президента України зареєструвала подібний законопроект, який передбачав «Внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо експерименту в Одеській, Волинській та Львівській областях  з фінансування доріг». Законопроект був добре підготовлений, тому що в ньому були назви об’єктів, перелічено конкретні дороги. 

Натомість у поправці про Чернівецьку область, запропонованій міжфракційною депутатською групою «Буковина», яку очолює  нардеп Оксана Продан,  згадується тільки автомобільна дорога Івано-Франківськ-Чернівці.  Верховна Рада України ухвалила законопроект 2315а, згідно якого 50% від суми перевиконання надходжень Чернівецької митниці направлятимуться на реконструкцію дороги Н-10 «Стрий – Івано-Франківськ – Чернівці – Мамалига». 

1


КОМЕНТАРІ (6)

ЇЇ більше цікавить як Васю, чи його протеже ПОЦа зробити секретарем міськради.

avatar

!!!

27 грудня 2015 18:43

Дорожники  краю  вклоняються  автору!  Все  вірно. Хотілось  би  внести  ясність,  що  з  700млн.  Яценюкових  грошей  на  Буковину  гахнули  всього  30млн.  Останні-забрали   Львів,  Тернопіль, Ів.Франківськ.    Хотілось  би  зробити  наголос  на  Салагорових  грошах (дай  йому  Бог здоровья)!  На  жаль,  що  його  гроші  попали  в  держскарбницю  під  керівництво  Фіщука.  Там  знаходяться  з серпня,  поповнюючись  постійно. Начебто  добре,  але... З  великими   потугами,  Служба а/доріг  ВИБИЛА  тільки  34млн. на  розрахунок  за  виконані  роботи  вказаної  дороги.   Коли  би  їх  Фіщук  не  тримав  під  дупою, можна  було  використати  їх  повністю  і  закінчити  цей  напрямок.  А  так,  вони  29грудня  підуть  до  бюджету,  як  і  всі дорожні гроші  місцевого бюджету  за  останні  5  років.   З  облавтодором,  на  сьогодні, ОДА  навіть  не  розрахувалась по  своїх  боргах (а це  біля 1млн.),  хоча  кожного  дня   довбуть  їх  за  борги  по з/платі.

avatar

Назар Вартанов

27 грудня 2015 19:48

дебил руслан прокопьев иди чистить туалет своей тифозной кривичке. ты уже много договорился щенок  )))))

avatar

до !!!

28 грудня 2015 00:23

avatar

Myhajlo Tokarjuk

28 грудня 2015 12:00

Ставлю  Вас  до  відома,  пане  Михась,  що  сьогодні  залишок  САЛАГОРОВИХ  грошей,  а  це  близько  90 млн.  дорученням  ВІДПРАВЛЕНО  в  держказначейство  України !    І  не  бачити  Вам   і нам   доріг  на  Буковині,  як  своїх  вух   доки  при  владі  буде  Фіщук  і  набір  телепнів  в  УКБ  ОДА.

avatar

До Михайла Токарюка

28 грудня 2015 14:22

До Назара!

Фещуку до одного місця дороги області та ваші борги по зарплаті. Хотіли працювати, потрібно було Фещуку або Бурбаку принести відкат. В битность його роботи начальником обласної податкової ціна питання 30%.

avatar

петро

28 грудня 2015 21:50