На Буковині розпочали будівництво гірської дороги у рамках міжнародного проєкту, який Осачук хотів відібрати у Бойка

На Буковині розпочали будівництво гірської дороги у рамках міжнародного проєкту, який Осачук хотів відібрати у Бойка

14.10.2022, 12:25
Будівництво дороги, що веде до пункту пропуску Шепіт-Ізвоареле стартувало у визначені проектом терміни.
 
Наразі підрядник зняв верхній шар ґрунту та проводить підготовчі роботи для укріплення берегу габіонними конструкціями.
 
Про це повідомили у пресслужбі облради. 
 
Голова Чернівецької обласної ради Олексій Бойко та його перший заступник Микола Гуйтор перевірили стан реалізації транскордонного проєкту, згідно з яким будується дорога Шепіт - Ізвоареле - Сучевей. Посадовці оглянули відрізок шляху, який уже почали ремонтувати, якість проведення робіт, та обговорили можливості їх пришвидшення.
 
Олексій Бойко під час робочої поїздки поспілкувався із керівником підрядної організації, наголосивши на важливості цього інфраструктурного об’єкту для прикордонної області. Також голова обласної ради зустрівся і Валерієм Полянчуком - головою Селятинської територіальної громади.
 
До відома:
 
Чернівецька обласна рада спільно із партнерами реалізовує проєкт "Покращення транспортної інфраструктури у транскордонному регіоні Чернівці - Сучава (Шепіт - Ізвоареле Сучевей)" в рамках Спільної операційної програми Румунія - Україна 2014-2020. Метою проєкту є реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01.
 
 Нагадаємо, весною 2022 року журналістка Світлана Ісаченко писала, що ОСАЧУК З МУНТЯНОМ ВИРІШИЛИ, ПОКИ В КРАЇНІ ВІЙНА,СПРЯМУВАТИ НА СЕБЕ ЧИМАЛІ КОШТИ МІЖНАРОДНОГО ПРОЕКТУ З РОЗБУДОВИ КПП «ШЕПІТ».
 
Цього разу йдеться про наміри посадовців обласної військової адміністрації прибрати до рук проект ЄС з розбудови КПП «Шепіт», що на високогірній Путильщині. Для цього за підписом Мунтяна-молодшого Чернівецька військова адміністрація направила листа в Бухарест, уряду Румунії, а саме міністерству регіонального розвитку, державного управління та європейських фондів, яке, зокрема здійснює операційне управління програмами ЄС щодо Європейського територіального співробітництва.
 
Одна з таких програм – «Покращення транспортної інфраструктури у транскордонному регіоні Чернівці-Сучава» – стосується Буковини і передбачає побудувати дорогу до контрольно-пропускних пунктів у Шепоті, з нашого боку, і в селищі Ізвоареле-Сучевей на румунській стороні.
 
Контракт на проект «Шепіт» між міністерством Румунії і Чернівецькою облрадою підписано 3 вересня 2021 року. Про важливість його реалізації зайве говорити. А це залежить від того, хто є виконавцем.
 
Так от, Артур Мунтян (ми ж розуміємо, що насправді Сергій Осачук) пропонує уряду Румунії терміново змінити головного партнера проекту і поміняти Чернівецьку обласну раду на кого? – на департамент регіонального розвитку Чернівецької ОВА, яким керує Валентин Дунаєвський.
 
(...)
 
Курувати і керувати будівництвом міжнародної автомагістралі через путильські гори до Румунії під прикриттям департаменту ОДА збираються віддати фактично приватній структурі – Буковинському центру реконструкції і розвитку Ярослава Кирпушка.
 
Для цього Артур Мунтян і «стукає» румунським партнерам на Чернівецьку обласну раду. І посилається на військовий стан, який ніби дозволяє Сергію Осачуку зосередити в своїх руках аж усі без останку управлінські і розпорядчі функції.
 
Але у тім то й справа, що коли зараз країна у війні несе колосальні страшні втрати уся фінансова допомога міжнародних програм повинна до копійки слугувати основній меті проектів – розбудові важливих інфраструктурних об’єктів. А не витрачати великі гроші проектів на оплату фуршетів, дорогих готелів для учасників дорогих семінарів і захмарні роялті. А якраз в цьому БЦРР має великий досвід.
 
На це ще можна було закривати очі у мирний час.
 
Чернівецька обласна рада таки спромоглася огризнутися на дії ЧОВА. І через постійну комісію з питань інвестицій, проектів регіонального розвитку та транскордонного співробітництва поінформувала обласну військову адміністрацію, що Закон «Про правовий режим воєнного стану», його ст. 9, ніяк не позбавляє органи місцевого самоврядування права і обов’язку здійснювати надані їм Конституцією повноваження.
 
Облрада також наголошує, що всі працівники проектної команди – в облраді і в обласній Службі автомобільних доріг – володіють достатнім досвідом для впровадження проекту.
 
Цього точно не можна сказати про департамент Валентина Дунаєвського, який Артур Мунтян наполегливо просить румунський уряд зробити бенефіціаром освоєння коштів ЄС.
 
 
Редакція BukNews запрошує своїх читачів стати співтворцями нового порталу www.buknews.com.ua    
  • 1. Роблячи промоцію наших матеріалів у соціальних мережах і серед потенційних жертводавців.
  • 2.Жертвуючи на розвиток нового порталу.
  • 3.Фінансово підтримуючи роботу редакції.
  • 4.Інвестуючи в гонорарний фонд і таким чином збільшувати кількість і якість матеріалів.
  • 5.Ставши меценатом окремих проектів.  

Редакція BukNews є неприбутковою організацією, яка існує за рахунок грантів та пожертв. Нас не фінансує жодна з партій і громадських організацій, жоден бізнесмен і політик, і ми не представляємо інтереси жодної чи жодного з них. За детальнішою інформацію пишіть на адресу buknewscvua(равлик)gmail.com 

(Вдячні колегам з сайту РІСУ за чітке формулювання типових для всіх незалежних ЗМІ країни обставин, в яких їм доводиться працювати  і зумовлених цим потреб).  

Нам потрібна ваша підтримка –  ПІДТРИМАЙТЕ BUKNEWS???????? благодійним внеском. 

 
 

 

1