'Двоє, які ведуть таку свою політику вже роками, не складають для інших ані авторитету, ні загрози': у ЧТУ заперечують інформацію про масову відмову водіїв тролейбусів виходити на рейси без кондукторів, а поліція лише відібрала колективну заяву та пояснення

"Двоє, які ведуть таку свою політику вже роками, не складають для інших ані авторитету, ні загрози": у ЧТУ заперечують інформацію про масову відмову водіїв тролейбусів виходити на рейси без кондукторів, а поліція лише відібрала колективну заяву та пояснення

03.10.2022, 16:13

З 1 жовтня 2022 року у тролейбусах Чернівців учні їздять безкоштовно, а посади кондуктора немає. Натомість збільшиться кількість контролерів, які перевіряють оплату за проїзд.

Телеканал Чернівецький промінь повідомив, що водії тролейбусів Чернівецького тролейбусного управління другий день поспіль відмовляються виходити на рейс без кондукторів. Учора, в неділю, після відмови працівників, керівництво підприємства викликало поліцію.

Водночас  у пресслужбі Чернівецького тролейбусного управління, коментуючи інформацію, яка поширилася у деяких місцевих ЗМІ та пабліках, заперечили її. 

"Усі водії на рейси виїжджають. Усі водії працюють, і до звільнення кондукторів усі готувалися вже давно. Був перехідний період. Жодного негативу з боку чесних та добропорядних водіїв не спостерігалося та не спостерігається. А щодо недобропорядних, яких ми можемо бачити в деяких відеосюжетах, - то це вже на їхній відповідальності. Двоє водіїв, які ведуть таку свою політику вже роками, не складають для інших водіїв ані авторитету, ні загрози", - зазначили в ЧТУ.

 Натомість журналісти телеканалу "Чернівецький промінь" наполягають, що експеримент з електронним квитком та без кондуктора у тролейбусах на практиці показує, що плату за проїзд водії або відмовляються здійснювати, наголошуючи, що оплата тільки через валідатор, у тих тролейбусах, де вони є, або ж по 4 хвилини збирають оплату, пропускаючи пасажирів по одному, де валідаторів немає.  

 Водійка тролейбуса Наталя розповідає, що у неділю їздила тролейбусом як пасажир та чула як інші пасажири скаржаться, не розуміють як і кому оплачувати за проїзд, стукають до водіїв. У свою чергу, водії теж спантеличені, адже їм потрібно спостерігати за безпекою руху транспорту.

 "Це потрібно було підготувати усе гарно. Кажуть, що 90 валідаторів застрягли в дорозі. У мене було 2 валідатори в салоні, не знаю за якою причиною, - зняли", - розповідає водійка. 

 Аби придбати квиток на проїзд у тролейбусі пасажиру потрібно або випрохати у інших пасажирів передати за проїзд, або ж пропхатися через увесь тролейбус до водія, та не усі пасажири добросовісно передають за проїзд.

 "Проблема полягає у тому, що немає кому обілечувати пасажирів, всі їдуть безкоштовно. З задньої площадки вони навіть не думають підходити до водія", - зауважує Наталя.

 Жінка з багаторічним водійським стажем розповідає, що водії, які зараз працюють на рейсах і обілечують пасажирів здійснили вже чимало ДТП.

 "Багато водіїїв допустили ДТП, тому що водій відволікається, бо обілечує, а попереду машина зупинилась, і все. Вони (керівництво - ред.) кажуть тільки на зупинках обілечувати. А на зупинках ти не в силі обілетити усіх пасажирів", - ділиться водійка тролейбуса.  

У ЧТУ проблему заперечують. У пресслужбі наголосили, що у пасажирів є великий вибір варіантів оплати проїзду, і не потрібно для цього відволікати водіїв.

"Окремо хочеться проговорити момент стосовно обілечення пасажирів. Особи, які не мають поки що можливості електронно розрахуватися, готівкою зможуть сплатити проїзд у водія до 1 грудня. Від грудня – тільки електронні способи оплати, електронний квиток.

Також наразі можна оплатити через QR-коди в тролейбусах і автобусах, Приват24 на сайті Easy Pay, через карточку, приклавши її до валідатора. За тиждень ми очікуємо на суттєве збільшення кількості валідаторів, тому людям буде ще простіше оплачувати цим способом.

Окрім того, можна придбати квиток у терміналах City24, IBox, Easy Pay. Вони є у кожному магазині, біля кожної зупинки. Тобто їх всюди є достатньо. Поклав готівку, придбав квиточок, який тримаєш при собі, коли їдеш, і можеш пред’явити контролеру, який перевіряє.

Тобто це неправда, що тепер водії зобов’язані і їхати, і обілечувати людей. У людей є багато альтернативних способів оплати, а незабаром ще з’являться транспортні карти, які будуть реалізовуватися для всіх категорій населення", - зазначили у пресслужбі ЧТУ.

Чому на місці була поліція

У пресслужбі патрульної поліції кореспондентові Медіа агентства АСС повідомили, що не можуть підтвердити інформацію стосовно страйку працівників.

Проте вчора, 2 жовтня, був виклик поліції на вулицю Комунальників. Патрульні відібрали колективну заяву та пояснення. Матеріали передали до Чернівецького районного управління поліції, йдеться у відповіді пресслужби УПП у Чернівецькій області.

 Що відомо:

 Раніше повідомлялося, що проїзд у тролейбусах із 1 жовтня подорожчав із 5 гривень до 10 грн. Причому така вартість буде незалежно від форми оплати проїзду, тобто і при оплаті готівкою, і при оплаті безготівково. Досі при розрахунку карткою вартість проїзду становила 4 гривні, щоб заохотити пасажирів розраховуватися безготівково.

 Згідно з рішенням виконкому, студенти сплачуватимуть половину вартості проїзду - 5 гривень. Для учнів проїзд буде безкоштовним. Також зберігаються пільги для пенсіонерів та інших категорій громадян.

 Вартість місячного проїзного квитка в міському електричному транспорті складатиме 600 грн.

 Як зазначається у рішенні, собівартість проїзду у тролейбусах Чернівців за розрахунками становить 12,25 гривні. Різницю у 2,25 гривні на відшкодування між встановленим та економічно обґрунтованим тарифом буде здійснюватися за рахунок міського бюджету.

 Раніше у ЧТУ пояснили, чому суттєво доводиться підвищувати тариф.

 Також із 1 жовтня учні їздять безкоштовно, а посади кондуктора не буде. Натомість збільшиться кількість контролерів, які перевіряють оплату за проїзд. 

 Також чиновники розповіли, що таке транспортні картки у тролейбусах Чернівців та як це буде працювати.

За матеріалами https://molbuk.ua/, https://promin.cv.ua/ та  https://acc.cv.ua/

 

 

Редакція BukNews запрошує своїх читачів стати співтворцями нового порталу www.buknews.com.ua    

  • 1. Роблячи промоцію наших матеріалів у соціальних мережах і серед потенційних жертводавців.
  • 2.Жертвуючи на розвиток нового порталу.
  • 3.Фінансово підтримуючи роботу редакції.
  • 4.Інвестуючи в гонорарний фонд і таким чином збільшувати кількість і якість матеріалів.
  • 5.Ставши меценатом окремих проектів.  

Редакція BukNews є неприбутковою організацією, яка існує за рахунок грантів та пожертв. Нас не фінансує жодна з партій і громадських організацій, жоден бізнесмен і політик, і ми не представляємо інтереси жодної чи жодного з них. За детальнішою інформацію пишіть на адресу buknewscvua(равлик)gmail.com 

(Вдячні колегам з сайту РІСУ за чітке формулювання типових для всіх незалежних ЗМІ країни обставин, в яких їм доводиться працювати  і зумовлених цим потреб).  

Нам потрібна ваша підтримка –  ПІДТРИМАЙТЕ BUKNEWS???????? благодійним внеском. 

1