Буковині і Чернівцям, попри обіцянки Мунтяна, Фищука та Павлюка, таке і не мариться: Львів та Варшаву з'єднають залізничною євроколією
Рішення про будівництво євроколії зі Львова до Варшави через Раву-Руську обговорювали в межах наради з представниками «Укрзалізниці», Львівської митниці та місцевої влади.
Про це повідомив заступник голови Львівської обласної держадміністрації Юрій Бучко у Фейсбуці.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ДУНАЙСЬКА ВІДМИЧКА ДЛЯ ВІЦЕ-ПРЕМ'ЄРА: залізниця в обхід Молдови мала з'явитися ще минулого року
«На сьогодні напрацьовуємо проект відновлення євроколії Держкордон-Рава-Руська. Технічне завдання проекту передбачає капітальний ремонт колії європейського зразка довжиною 8 кілометрів, а також ремонт залізничного вокзалу у Рава-Руській з можливістю проведення митного контролю», – йдеться у повідомленні.
Вартість робіт коштуватиме орієнтовно 100 мільйонів гривень.
«Реалізація проєкту розвитку євроколії Львів – Рава-Руська – Варшава є необхідною і дозволить розвинути пасажирські перевезення, стане альтернативою іншим видам транспорту для перетину кордону та розвантажить пункти пропуску»,– зазначив Юрій Бучко.
Дивись.info - https://dyvys.info/

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Іван Мунтян та Георге Флутур обговорили шляхи подолання перешкод на шляху запровадження залізничного сполучення Чернвці-Сучава
Розпіарений потяг "Чернівці-Сучава-Чернівці" може не поїхати
Чернівчани їздитимуть до Сучави всього за дві години
Квиток на поїзд з Чернівців до Сучави коштуватиме 120-150 грн в один бік
Нагадаємо, ще 2018 року анаонсувався запуск залізничного сполучення між Чернівцями та Сучавою. Ідея запуску поїздки Чернівці-Сучава з пересадкою в Вадул-Сіреті була озвучена ще в червні 2017 року, тодішним керівником УЗ Балчуном.
Трохи згодом у керівництві Чернівецької області інформували, що запуск потягу затягується через бюрократичну тяганину з українського боку.
У травні 2018 року заступник міністра інфраструктури України Віктор Довгань анонсував, що дві пари поїздів в обидві сторони між Чернівцями та Сучавою все ж таки будуть запущені - з 1 січня 2019 року. Такої домовленості було досягнуто на засіданні робочої групи з питань транспорту та інфраструктури між Україною та Румунією.
Також, за словами Довганя, Міністерство транспорту Румунії виступило тоді з пропозицією про продовження залізничної колії шириною 1435 мм до Чернівців.
Але ідею так і не реалізували. Як пояснив в інтерв'ю Олександр Красноштан, начальник департаменту пасажирських перевезень далекого прямування АТ УЗ.
"Румунія… поки що немає. У нас є поїзд Київ-Бухарест, але, скажімо так, це не Польща і не Угорщина, де ми відчуваємо хороший пасажиропотік. У Румунії він на порядок менший", - пояснив Красноштан.
Далі він додав: "Питання запуску ще одного поїзда ініціювала Чернівецька обладміністрація – вони просили зробити поїзд Чернівці-Сучава з пересадкою на станції Вадул-Сірет. Але, на жаль, поки що ми не можемо підтвердити цей напрямок, бо у нас немає рухомого складу "Ми готові розглядати співпрацю з місцевою владою Чернівецької області або міста Чернівці на умовах співфінансування придбання рухомого складу типу Pesa. Без пайової участі місцевої влади проект навряд чи буде можливий".



