Чернівецька міська рада мала розглянути анонімку на Незборецького, але не зробила цього

Чернівецька міська рада мала розглянути анонімку на Незборецького, але не зробила цього

09.07.2014, 21:35

Чернівецька міська рада створила комісію на чолі із заступником голови Олександром Паскарем дл перевірки звернення щодо неправомірних дій начальника управління охорони здоров’я міської ради Ігоря Незборецького (на фото), викладених у зверненні, яке надійшло на адресу міського голови за підписом головного лікаря Орисі Вітрак від імені трудового колективу міської клінічної лікарні №2. Про це повідомляє сектор інформації та зв’язків з громадськістю міської ради.

На першому засіданні комісії головний лікар міської клінічної лікарні №2 Орися Вітрак повідомила, що жодних звернень колектив лікарні щодо діяльності начальника управління охорони здоров’я міської ради Ігоря Незборецького не приймав, головний лікар листів не підписував. Комісія визнала звернення анонімним і таким, яке відповідно до діючого законодавства не підлягає розгляду.

Водночас комісія делегувала секретаря виконавчого комітету міської ради Олега Стецевича зустрітися з трудовим колективом міської клінічної лікарні №2.

Як стало відомо molbuk.ua, у листі пана Незборецького було звинувачено в корупції.

Нагадаємо, Ігор Незборецький очолив управління охорони здоров’я міської ради після усунення з посади міського голови Миколи Федорука. Депутат міської ради від Партії регіонів, у березні 2014-го вийшов з фракції ПР.

Джерело: molbuk.ua

Довідково:

Верховна Рада ухвалила Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері державної антикорупційної політики у зв’язку з виконанням Плану дій щодо лібералізації ЄС візового режиму для України”. Як передає кореспондент УНІАН, за дане рішення проголосували 289 із 348 народних депутатів, зареєстрованих в сесійній залі. Законом передбачено виконання рекомендацій експертів Європейської Комісії щодо удосконалення положень антикорупційного законодавства, наданих в рамках переговорів щодо лібералізації ЄС візового режиму для України. Даним законом передбачено посилити санкції за кримінальні корупційні правопорушення – встановлено більш жорсткі види покарання за відповідні правопорушення як щодо фізичних, так і щодо юридичних осіб. Крім того, передбачено запровадити зовнішній контроль щодо декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру. Зокрема, внесено зміни до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», якими покладено повноваження щодо здійснення перевірок достовірності зазначених у деклараціях відомостей на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, а в Законі України «Про банки і банківську діяльність» закріплено право вказаного органу одержувати у банків інформацію щодо вказаних у декларації відомостей при проведенні їх перевірки. Законом запроваджено адміністративну та дисциплінарну відповідальність за подання у згаданих деклараціях недостовірних відомостей. Також законом передбачено посилення гарантій захисту осіб, які повідомляють про корупційні правопорушення, зокрема в частині перекладення обов’язку доказування у справах про застосування до інформаторів репресивних заходів, а також наявності анонімних ліній для повідомлень про факти корупції. Актом внесено відповідні зміни до Цивільного процесуального кодексу України щодо покладення обов’язку доказування правомірності прийнятих рішень чи вчинених дій у справах про звільнення, притягнення до дисциплінарної відповідальності, застосування заходів впливу до працівника у зв’язку з його повідомленням про корупційні правопорушення на відповідача; також внесено зміни до законів «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про звернення громадян» в частині закріплення можливості повідомляти про корупційні правопорушення анонімно, а також порядку розгляду таких повідомлень. Даним законом чітко розмежовується компетенція правоохоронних органів, відповідальних за боротьбу з корупцією. У розвиток положень закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реалізації державної антикорупційної політики» щодо скорочення переліку спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції внесено зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, закону «Про Військову службу правопорядку у Збройних Силах України», якими виключено повноваження органів доходів і зборів та Військової служби правопорядку у ЗСУ щодо складання протоколів про адміністративні корупційні правопорушення. Нормами даного закону передбачено забезпечити виконання рекомендацій GRECO у сфері криміналізації корупції (на сьогодні додаткових кроків потребує реалізація рекомендацій І, ІІ, та VII GRECO, наданих Україні за результатами Третього раунду оцінювання). Так, законом внесено зміни до Кримінального кодексу України в частині поширення юрисдикції України на іноземців та осіб без громадянства, які вчинили у співучасті зі службовими особами, які є громадянами України, злочини, пов’язані з активним та пасивним хабарництвом, зловживанням впливом, або якщо вони вчинили зазначені злочини щодо вказаних службових осіб чи навпаки; доповнення об’єктивної сторони всіх злочинів згаданої категорії елементом «обіцянка»; поширення положень щодо відповідальності за активну та пасивну форми підкупу на осіб, які працюють у будь-якій якості у підприємствах, установах, організаціях приватного сектору. Законом також внесено зміни до Кримінального кодексу України на виконання рекомендації європейських експертів щодо забезпечення спеціальної конфіскації по предикатних злочинах.
Детальніше читайте на УНІАН: http://crime.unian.ua/917441-verhovna-rada-uhvalila-evrointegratsiyniy-zakon-schodo-borotbi-z-koruptsieyu.html

 13.05.2014 Верховна Рада ухвалила Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері державної антикорупційної політики у зв’язку з виконанням Плану дій щодо лібералізації ЄС візового режиму для України”.

Законом передбачено виконання рекомендацій експертів Європейської Комісії щодо удосконалення положень антикорупційного законодавства, наданих в рамках переговорів щодо лібералізації ЄС візового режиму для України.

Даним законом передбачено посилити санкції за кримінальні корупційні правопорушення – встановлено більш жорсткі види покарання за відповідні правопорушення як щодо фізичних, так і щодо юридичних осіб.

Також законом передбачено посилення гарантій захисту осіб, які повідомляють про корупційні правопорушення, зокрема в частині перекладення обов’язку доказування у справах про застосування до інформаторів репресивних заходів, а також наявності анонімних ліній для повідомлень про факти корупції.
 

Детальніше читайте на УНІАН

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про засади запобігання і протидії корупції

Стаття 4. Суб'єкти відповідальності за корупційні правопорушення

1. Суб'єктами відповідальності за корупційні правопорушення є:

в) державні службовці, посадові особи місцевого самоврядування;

Стаття 20. Державний захист осіб, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції

5. Повідомлення про порушення вимог цього Закону може бути здійснене працівником відповідного органу без зазначення авторства (анонімно).

Вимоги до анонімних повідомлень про порушення вимог цього Закону та порядок їх розгляду визначаються цим Законом.

Анонімне повідомлення про порушення вимог цього Закону підлягає розгляду, якщо наведена у ньому інформація стосується конкретної особи, містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.

Анонімне повідомлення про порушення вимог цього Закону підлягає перевірці у строк не більше п’ятнадцяти днів від дня його отримання. Якщо у зазначений строк перевірити інформацію, що міститься в повідомленні, неможливо, керівник відповідного органу або його заступник продовжують строк розгляду повідомлення до тридцяти днів від дня його отримання.

У разі підтвердження викладеної у повідомленні інформації про порушення вимог цього Закону керівник відповідного органу вживає заходів до припинення виявленого порушення, усунення його наслідків та притягнення винних осіб до дисциплінарної відповідальності, а у разі виявлення ознак кримінального або адміністративного правопорушення також інформує спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції.

{Стаття 20 із змінами, внесеними згідно із Законом № 224-VII від 14.05.2013; в редакції Закону № 1261-VII від 13.05.2014}

1