Верховна Рада розблокувала процес закупівлі 50 нових низькопідлогових тролейбусів для Чернівців: архітектор нинішньої політичної конфігурації влади на Буковині Михайло Папієв утримався

Верховна Рада розблокувала процес закупівлі 50 нових низькопідлогових тролейбусів для Чернівців: архітектор нинішньої політичної конфігурації влади на Буковині Михайло Папієв утримався

17.02.2022, 11:23
Сьогодні Верховною Радою ратифіковано Фінансову угоду "Міський громадський транспорт України ІІ" між Україною та Європейським інвестиційним банком.
 
Про це повідомила народна депутатка України Олена Лис. 
 
Завдяки прийнятому закону Чернівецька міська територіальна громада буде мати можливість придбати 50 нових низькопідлогових тролейбусів, модернізувати депо та закупити ремонтне обладнання, збудувати 6,4 км тролейбусної лінії на вулиці Старожучківський шлях.
 
Водночас архітектор нинішньої політичної більшості у Чернівецькій обласній раді та Чернівецькій міській раді народний депутат України Михайло Папієв не підтримав ратифікацію фінансової угоди між Україною та Європейським інвестбанком, згідно з якою Чернівці можуть закупити 50 нових тролейбусів.

Як повідомляє molbuk.ua, про це свідчать результати поіменного голосування за вказане питання, опубліковані на сайті Ради.
 
Зокрема, більшість нардепів з Чернівецької області проголосували "за" це рішення. Натомість представник фракції "ОПЗЖ" Михайло Папієв "утримався" під час голосування.

Ще один нардеп-буковинець Сергій Рудик із депутатської групи "За майбутнє" був відсутнім під час голосування.

Хто ще з нардепів не підтримав це рішення

Загалом під час голосування утримались 18 народних депутатів. Це, зокрема, "слуги народу" Кисилевський, Павловський, нардепи "ОПЗЖ" Дунаєв, Іоффе, Макаренко, Мамоян, Мороз, Павленко, Приходько, Чорний, Бурміч, Качний, Колтунович, Лукашев, Мамка, Папієв, Скорик та Шуфрич.
 
Нагадаємо, заступник Чернівецького міського голови Євген Маховіков в інтерв'ю ЗМІ розповів про перспективи одержання Чернівцями нових тролейбусів за кошти Європейського інвестбанку.

Спочатку ця заявка була на 20 тролейбусів, але згодом, після спілкування з урядом та ЄІБ ми зрозуміли, що можемо трохи понахабніти і попросити більше. Щойно ми побачили таку можливість і достатньо серйозно над нею попрацювали, переробили свою заявку, провели розрахунки і написали обгрунтування. В той же час від Міністерства фінансів та ЄІБ ми отримали досить позитивні реакції на цю заявку. Але, зрозуміло, що всі міста написали щось схоже. І цих заявок було в рази більше, ніж на суму 200 млн євро, передбачених другою фазою цього проекту. Тоді ми зрозуміли, що в будь-якому випадку формуватиметься якась черга. Ми вирішили, що ми в цій черзі маємо бути першими. Відповідно, шукали виходи на консультантів у ЄІБ.

 Нещодавно була зустріч з представниками банку у Львові. Вони підтвердили, що ми та ще одне місто будемо першими, адже закінчили усі етапи. Проблема наразі полягає лише в тому, що угода по другій фазі була підписана у грудні 2020 року і весь цей час вона "гуляла" по міністерствах, по Офісу президента... І нарешті, наприкінці року вона вийшла із ОП, спустилась у Верховну Раду України. Нині я дуже сподіваюся, що після виходу парламенту із зимових канікул нардепи підтримають цю ратифікацію. (Цитата https://molbuk.ua/index.php?newsid=246215). 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чернівецькі Ромео та Джульєтти поки не зможуть зручніше дістатись на побачення сучасним та екологічним транспортом (ОНОВЛЕНО)

Каспрук виписує собі й чиновникам міськради по 34 млн грн премій на рік, за які можна купити 34 тролейбуси - Продан

1