У Антоніни Бабюк, Василя Продана, Ярослава Шешура, Сергія Босовика, Наталії Фрунзе запитали, чому вони утримались/проти моніторингу громадського транспорту

У Антоніни Бабюк, Василя Продана, Ярослава Шешура, Сергія Босовика, Наталії Фрунзе запитали, чому вони утримались/проти моніторингу громадського транспорту

28.02.2018, 13:37

Представник Громадянська мережа ОПОРА Grygorii Sorochan поцікавився,  чому такі члени виоконкому, як  Антоніна БабюкВасиль ПроданЯрослав ШешурСергій БосовикNataliya Frunze  проти/утримались під час розгляду питання про доручення комунальному підприємству «Муніципальний інфоцентр» виконання функцій основного адміністратора системи моніторингу громадського транспорту в м.Чернівцях? 

якшо комусь цікаво глянути обговорення на виконкомі цього питання, то старт тут: https://youtu.be/bHe-VEqkFm8?t=33m46s

"p.s. я сподіваюся, ви розумієте, що без конкретики, то виконком - відкритий для відвідування? а тема громтранспорту цікавить чернівчан не менше, ніж інші гарячі питання?

p.p.s. хто не в курсі, то виконком Чернівецької міської ради вже вдруге валить проект рішення, який містить такий текст ??????:

1. Виконавчий комітет Чернівецької міської ради, як замовник транспортних послуг з перевезення пасажирів на тролейбусних та автобусних маршрутах загального користування в м. Чернівцях, доручає комунальному підприємству «Муніципальний інфоцентр» виконання функцій основного адміністратора системи моніторингу громадського транспорту в м.Чернівцях.

2. Комунальному підприємству «Муніципальний інфоцентр» (Паращук І.В.) спільно з департаментом житлово-комунального господарства міської ради (Кушнірик Я.Д.) на наступне засідання виконавчого комітету міської ради внести пропозиції щодо виділення коштів для створення сучасної системи моніторингу громадського транспорту та безперервного контролю за дотриманням схем та розкладів руху транспортних засобів з використанням даних GPS-моніторингу.

3. Рішення набирає чинності з дня його оприлюднення на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Середюка В.Б.

http://chernivtsy.eu/portal/f/mvp/mvk2018002-03.docx

Світлина від Ірини Карімової.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Через позицію деяких членів виконкому бардак у громадському транспорті Чернівців триватиме

 Свою позицію Антоніна Бабюк висловила під постом І. Карімової:

Це моя позиція. Так , підтримую , що необхідно навести лад з громадським транспортом.Чому адміністратора не визначити через конкурс( в умови конкурсу місто прописує всі вимоги, які вважає за потрібне), хай виграє навіть інфоцентр( що є вірогідним),І друге я попросила озвучити суму яка буде потрібна на обладнання( сервер і т.і.) Сума орієнтовно( тільки сервер) називалася від семи млн ,але зробити хоч якісь розрахунки ніхто не хоче. Про це я говорили не один раз. https://www.facebook.com/karimo.../posts/1603897289648080.. Згодом вона додала: Вчора було проголосовано електронний квиток, хоча запитань також було багато( чому саме ощад, адже є ще два державні банки, чому АЖ 12 чи 15 копійок з кожноі операціі), і багато інших питань, та ми його все ж затвердили, а по питанню адміністратора, вперто не надаються ні розрахунки ні пояснення. МР сама розуміє, що вона хоче на виході

Сергій Босовик Спитайте шефа дописувача та його сателітку :) а я вам розповім при зустрічі де там собака зарита. Та незабаром все доведуть до розуму та всі проголосують за! ... Поможіть спершу вашим департаментам готувати коректно без двозначності проекти рішень. Як кажуть ваші шефи я працюю з 9 до 18 :) Вечором займіться своїми особистими справами. А я своїми.

Ірина Карімова Nadiia Babynska Virna, на всі ці питання давав відповідь на засіданні виконкому Володимир Середюк і Іван Паращук ( дивіться трансляцію). Трекери є власністю ЧТУ та приватних перевізників. Приватні перевізники самі обирають компанії, які обслуговують трекери. Муніципальний інфоцентр лише за угодами мав отримувати доступ до інформації трекерів для аналізу та забезпечення до неї доступу чернівчан. На першому етапі Інфоцентру потрібно було кошти тільки на закупівлю програми. Це в середньому 300 тис.грн. ( ціна може коливатися в залежності від вимог до програми). Програма забезпечувала б контроль за кількістю транспортних засобів на маршруті, дотриманням графіків руху, кількістю виконаних рейсів . Це дозволяє чітко розраховувати суму компенсацій за перевезення пільговиків на соціальних маршрутах., а також бачити як дотримуються умов договору перевізники на інших маршрутах, ну і відповідно мати певну базу для обрахування обгрунтованого тарифу. Другий етап - це впровадження е-квитка. Виконкому пропонувалося прийняти рішення лише по першому етару. Дати можливість Інфоцентру здійснювати моніторинг. АПри тому, що компенсацію перевізникам ми платимо вже з січня. тобто це рішення потрібно ще на позавчора. Все інше - чи букде Інфоцентр займатися впровадженням е-квитка і інших муніципальних -сервісів - це все ще було б подальшим предметом обговорення.

Ірина Карімова Nadiia Babynska Virna , КП буде займатися підтримкою ПЗ для аналізу транспортних даних ( на жаль, ми не маємо поки такого потужного КП ,як у Вінниці ,та Львові, яке могло б саме розробляти ПЗ). Якщо перевізники дають доступ до архіву даних своїх трекерів, то звичайно тоді сервер не потрібен ,ні фізичний, ні хмарний. КП буде займатися аналізом трпанспортних даних. Всі інші витрати будуть потрібні, якщо КП буде займатися у подальшому впроваджекення е-квитка. Чому пропонують,щоб КП займалося впровадженням е-квитка,тому що е-квиток- це тільки один із електронних сервісів , які потрібні чернівчанам., а в плані ще електронна медична картка, учнівські сервіси, тощо. Тобто місту потрібен потужний дата-центр. Наявний муніципальний досвід свідчить, що для місту краще мати такий муніципальний центр. Але в данному випадку,, мова йшла лише про моніторинг роботи громадського транспорту.

Nataliya Frunze прокоментувала власну позицію на своїй сторінці у ФБ:

- Щодо голосування по виконанню функцій основного адміністратора системи моніторингу громадського транспорту в м. Чернівцях, комунальному підприємству «Муніціпальний інфоцентр». Відповідаю, щоб не було спекуляцій, рішення було не проголосовано,тому що керівнику підприємства було задано ряд запитань, на які ми не отримали відповіді, намприклад головне питання- скільки коштів потрібно для створення системи моніторингу, він не міг визначитися із сумою, хоча в проекті рішення другим пунктом йде це питання, крім цього члени виконкому підняли питання, щодо прозорості, може краще оголосити конкурс на адміністратора системи моніторингу, адже саме від його даних буде залежити компенсація приватним водіям на пільгові маршрути. Хочу нагадати, що таких маршрутів у нас 18 і компенсація за 2017 рік склала більше 16 млн.грн, крім того у нас є ще електротранспорт, компенсація за пільговий проїзд становила більше 17 млн.грн за 2017 рік, в сумі це 33 млн.грн з міського бюджету!!!

Ірина Карімова Пані Наталія, для впевненості, передивіться запис засідання виконкому. Хочу Вашу увагу звернути лише на таке, що рішення про авизначення адміністратора пропонувалося прийняти виконкому до затвердження Порядку компенсації перевізникам. Ви його не прийняли. А саме адміністратор має й рахувати ті рейси,щоби компенсація виплачувалася хоча б за фактичний обсяг виконаної транспортної роботи. Але Ви знову це рішення не прийняли. Тому буде рахувати Ігор Кожуленко. По зорям і даним, які йому нададуть перевізники. Ігор Кожуленко вважає,що за достовірність цих даних несуть відповідальність перевізники, які їх надалии. Саме так. Але проконтролювати цю відповідність тепер нема кому. Так що будемо зупиняти пільгові перевезення у місті?

1