Колишній мер Черкас Сергій Одарич розповів про "гидотний сервіс від Ukraine International Airlines UIA - Міжнародні Авіалінії України МАУ" у Чернівцях
Мав летіти сьогодні з Чернівців до Києва. Літак о 7.00.
Нам іхати до аеропорту 45 км, потім ще втратили трохи часу, віддаючи машину на парковку на чотири дні.
Одним словом, спізнилися на реєстрацію. До стійки підійшли о 6.37, за 23 хв до вильоту.
За стійкою реєстрації працівниця МАУ на прізвище Сухацька байдужим голосом повідомила, що реєстрацію завершено і заради нас вона іі відкривати не буде.
Пішла в іншу кімнату, щось поробила в комп'ютері і через 15 хв пішла відводити пасажирів до літака.
Ми смиренно простояли біля стійки до 7.00, потім рушили забирати авто. Літак все ще стояв біля терміналу. О 7.11 він почав прогрівати двигуни. Коли о 7.21 ми від'їжджали, літак все ще стояв непорушно.
Формально ми, безумовно, неправі. Самі запізнилися.
Але...
Аеропорт Чернівців обслуговує всього ДВА рейси маленьких літачків на добу! Один уранці, другий - пообіді.
Персоналу більше, ніж пасажирів.
Сам аеропорт - стієчка реєстрації шириною з метр, пластикова перегородка висотою метра два, за якою вже накопичувач пасажирів. Двері надвір і 15 метрів до літака.
Зареєструватися, пройти до літака і сісти в крісло - максимум 1 хвилина.
Якісний сервіс - це не просто стандартне виконання функцій в штатному режимі. Це ще й допомога клієнту у нештатній ситуації.
Скільки разів бувало, що в крупних хабах, які обслуговують сотні тисяч пасажирів на добу, мене зустрічали представники компаній ледь не біля трапу, щоб прискорити прохід до стиковочного рейсу, бо перший запізнився.
Обіцяю: віднині користуватимусь послугами МАУ лише у самих безвихідних ситуаціях. Буду іхати машиною, поїздами, на перекладних, літати з пересадками - але не хочу давати цій бездушній компаніі ані копійки своїх грошей!




КОМЕНТАРІ (4)
За правилами, реєстрація на внутрішні рейси МАУ починається за 2 години та закінчується за 30 хвилин до відправлення рейсу за розкладом. Час закінчення реєстрації обумовлений необхідністю здійснення різноманітних перед польотних процедур, таких, як наприклад: проходження пасажирами перевірки на безпеку (паспортний контроль для тих пасажирів, що відлітають закордон), завантаження їх багажу, підготовка необхідної документації для відправки літака з дотриманням всіх правил безпечного виконання польотів та інших процедур. Посадка на літак закінчується за 10 хвилин до відправлення рейсу за розкладом. В даному випадку, агент діяла відповідно до встановлених правил та відмовила пасажиру в реєстрації, оскільки вона вже була закрита та було розпочато підготовку до відправлення рейсу. Для пасажирів, що подорожують з багажем, прибуття на реєстрацію до її закриття, є обов'язковим. Проте, пасажири, що пройшли онлайн-реєстрацію на рейс та подорожують лише з ручною поклажею, можуть прямувати одразу на посадку не отримуючи посадковий талон на реєстрації. В такому випадку, пасажири мають самостійно розраховувати час для проходження всіх перед польотних перевірок з урахуванням часу закриття посадки на літак.
Олена
30 липня 2017 11:33
Сухацька є СУКАцька. Гнати таких прошмандовок треба від людей, наближати їх до свиней.
Арсений
30 липня 2017 12:00
Сухацька є СУКАцька. Гнати таких прошмандовок треба від людей, наближати їх до свиней.
Арсений
30 липня 2017 12:00
Оленочко, не знаю хто там прошмандовка, але скажи чи ти все життя диванним захисником прав споживачів була? Не знаєш що таке сфера обслуговування? Так і видно що далі Мухосранська не вилітала. реєстрація закінчується за 2 год до вильоту!!!! І в цієї дівчини є посадова інструкція від якої відступити прав у неї нема!!!
Олена
31 липня 2017 18:28