
Пункти пропуску Красноїльськ і Дяківці можуть закрити, так і не добудувавши?
Максим Нефьодов, який переміг у конкурсі на посаду голови Державної митної служби, вважає, що кількість митниць має бути скорочена з нинішніх 26 до п'яти-шести.
Про це він розповів у інтерв’ю Економічній правді.
"Зараз у нас 26 митниць. Це надмірна кількість. Я прихильник того, щоб їх було п'ять чи шість. У чому складність? У нас трудове законодавство вимагає погодження всіх дій з керівником. Якщо людина звільняється, їй потрібно, щоб керівник її звільнив наказом. Якщо буде єдиний керівник, який буде змушений підписувати усі лікарняні, відпустки та кадрові рішення, це буде пекло", - заявив він.
Нефьодов підкреслив, що "дуже хотів би радикально почистити лави митників", але, за його словами, зараз це фізично неможливо.
"Це буде поступовий цілісний процес. В ідеалі мені б хотілося вивести митників з-під дії закону "Про державну службу" і перевести їх на строкові контракти — річні, трирічні, п'ятирічні", - пояснив він.
Читайте детальніше в інтерв’ю: Головний митник Максим Нефьодов: Мене вже попереджають "Готуйся. Бери охорону. Машину спалять".
Нагадаємо:
Замість пункту пропуску – трава та болото: на Буковині руйнується об’єкт за мільйони євро - фото
Автомобільно-пропускний пункт "Красноїльськ" перетворився на довгобуд. І найближчим часом будівництво не відновиться, пише molbuk.ua. Гравій, бетонні блоки на дорозі, розкидане будівельне сміття і зарослі, навколо – ні душі. Таким зараз виглядає об’єкт, на який Євросоюз виділяв понад мільйон євро. {
Колишній губернатор Олександр Фищук обіцяв кілька разів відкриття пропускних пунктів "Красноїльськ" та "Дяківці". Тепер вже ніхто не обіцяє. У грудні 2013 року було підписано грантову угоду для реалізації проекту транскордонного співробітництва "Облаштування міжнародних автомобільних пунктів пропуску "Красноїльськ", "Дяківці".
Розпорядником коштів будівництва була Державна фіскальна служба України. Загальний бюджет проекту становив 3,5 мільйона євро. Частину об’єктів збудували. Зокрема пункт у Красноїльську готовий на 75 відсотків. Але у 2017 році через недоцільно використані кошти, перевищення вартості робіт і відсутність звіту Євросоюз відмовився продовжувати фінансування проекту. Підрядники не змогли відповісти, куди і як витратили мільйони євро.
Голова обласної ради Іван Мунтян у коментарі molbuk.ua, розповів, що просили уряд, аби автомобільно-пропускні пункти передали на місця. "Наша центральна влада "профукала" кошти, які дала Європа на будівництво пропускних пунктів у Чернівецькій та Львівській областях. Європа остаточно зрозуміла, що Україна не збирається виконати умови цих грантових проєктів, тому кошти забрали. А у наших владних кабінетах не можуть вирішити, хто має завершити роботи. Я з колегою зі Львівщини вийшли з ініціативою, щоби ці об’єкти передали на місця. А ми вже знайдемо кошти, щоби їх завершити. Та про ніхто не хоче чути", - каже Іван Мунтян.
Приміщення пункту "Красноїльськ" повністю зведене. Адмінкорпус, місця для митників та прикордонників – все це готове. Немає тільки заїзду – замість цього бетонні блоки на дорозі, болото і трава. Є лише гравійна дорога. Об’єкт простоює майже три роки, дещо вже почало руйнуватися. За автомобільним пунктом бетонна стела з величезним написом "Україна"... і висока трава. А за сто метрів – діючий пропускний пункт у Румунії.
Фото: molbuk.ua