Петро Панчук: «Призначення в Київ стало несподіванкою і для мене самого» (eксклюзивне інтерв’ю)
Петру Панчуку 44 роки. Має три вищі освіти: закінчив навчання у Чернівецькому національному університеті (фізичний факультет), Академію державного управління при Президентові України та Чернівецький інститут Київського національного торговельно-економічного університету.
Працював головою Глибоцької районної державної адміністрації, був приватним підприємцем, а з 3 червня 2015 року призначений заступником голови правління Державної акціонерної компанії «Хліб України».
— Для багатьох на Буковині, зокрема і Глибоччині призначення Петра Панчука на посаду заступника директора ДАК «Хліб України» було доволі несподіване. А для Вас самого? До слова, свого часу не працював тут ще один буковинець — Теофіл Бауер?
— Чесно кажучи, моє призначення в Києві стало несподіванкою і для мене самого. Таке вже життя.
Щодо Теофіла Бауера, то він свого часу працював не у ДАК «Хліб України», а в Аграрному фонді.
— Державна акціонерна компанія «Хліб України», що вона собою являє в структурі Міністерства аграрної політики?
— Ще не так давно ДАК Хліб України справді була потужною компанією, до якої входило понад 150 зернових підприємств України: елеватори, зерносховища, спецтехніка, портові елеватори, хлібопереробні комбінати, млини. Однак, деякі «попередніки» у кріслах прем’єр-міністрів, зокрема- Валерій Пустовойтенко та Микола Азаров, а також міністри-аграрії доклали свої нечесні руки і пряму зацікавленість до того, аби від перепідпорядкування цілого ряду підприємств мати власний зиск. Тепер же, щоб навести попервах бодай деякий лад у компанії, доводиться добряче розгрібати «Авгієві стайні».
— Минуло понад два місяці роботи на новій посаді. Ви, Петре Володимировичу, встигли освоїтись з нею?
— Певною мірою так, але що не день, відкриваю для себе щось нове. Тут стала в нагоді перша професія, бо маю досвід роботи і хліборобом, і управлінцем. А робота з людьми, командно завжди дає результат: вдалось практично ліквідувати заборгованостіь по зарплаті працівникам ДАКу, вирішено ряд кадрових питань, напрацьовано напрямки подальшої роботи компанії. Додам, що основна функція нової команди ДАКу-антикризовий менеджмент, і нам це вдається.
— Переїзд до Києва, звісно, потребує і житлового облаштування. Чи вдалося його вирішити у столиці?
— На жаль, питання це вельми складне. Поки «бомжую» (посміхається-В.Г.) в готелях, у друзів. Київ, взагалі дороге місто, але , на щастя, всюди є буковинці, тож труднощі сприймаю з оптимізмом і працюю.
— Дякую за розмову і нехай Вам щастить.
Розмову вів Василь Гейніш.




КОМЕНТАРІ (1)
Ось нормальний менеджер, а не всілякі "кулявлоби"!
Чернівчанин
27 серпня 2015 09:35