Перевізники знову вимагають підвищити плату за проїзд у маршрутках, - мер Чернівців

Перевізники знову вимагають підвищити плату за проїзд у маршрутках, - мер Чернівців

21.02.2015, 17:15

Про це повідомив Чернівецький міський голова Олексій Каспрук на спільному засіданні Координаційної ради громадських благодійних організацій та Громадської ради при виконкомі Чернівецької міської ради.

За словами міського голови, перевізники заявляють про можливе скорочення кількості автобусів на деяких маршрутах.   

Сайт vsemisto.info наводить маленьку формулу: приблизна відстань маршруту в Чернівцях  - 10 кілометрів. Якщо розхід пального в автобусах 20 літрів на 100 кілометрів, то на 1 рейс витрачається 40 гривень. Протягом маршруту сідає близько 50 пасажирів, які сплачують по 3 гривні за проїзд.

150 грн - 40 грн = 110 грн. Хіба вони працюють собі в збиток?

Фото Аліни Круглецької

1


КОМЕНТАРІ (15)

оці громадські кишенькові  що коло нього то жОПОрівка (видалено адміном)  і К , то воно вимагає ?

(видалено адміном)  ! вас розірвут люди скоро!!!!!

avatar

Чернівці

21 лютого 2015 15:31

Gfyt Пане Каспрук перестаньте займатись обкраданням Чернвчан на угоду тіньовим перевізникам. Не беріть приклад з маріонетки яцунука!

avatar

Чернівчани

21 лютого 2015 16:11

Меньше кури, бо зовсім дурню пишеш. Той захищає пасажирів, а ти пишеш перевізників.

avatar

Чернівчанину

21 лютого 2015 18:45

я не оправдовую перевізників, бо сам користуюся маршрутками і ціна бє по карману вже, але в трансорті розбираюся. Богдани з новим мотором витрачають по 25 літрів на 100 км, а не 20 як заявляє мер. Сьогодні в нас в місті машини мінімум пятирічки, а це вже по 28 літрів на 100 км.!!! Вартість дизеля 24-25 грн за літр. Середній пасажиропотік 30 чоловік за день роботи. Тепер рахуємо: за рейс в одну сторону витрата палива на 10км.- 2,8л = 67 грн, 30 чол по 3 грн = 90 грн. 90-67=23 грн за рейс в одну сторону. Якщо водій за день роботи здасть в касу 300 грн це ще за щастя. Зарплата водія на день 150 грн. + Амортизація машини, запчастини. А треба ще ЗП механіку, медику, диспечеру, бухгалтеру, директору та ще заплатити податки.  

avatar

Skyns

21 лютого 2015 19:10

А ЩО ЗАВАЖАЛО ЗРОБИТИ ЦЕ НА НАЙВИЩІЙ ПОСАДІ В ДАНІЙ СФЕРІ????????  НАВІЩО ВИ ДУРЕТЕ ЛЮДЕЙ??????

avatar

нег

21 лютого 2015 22:06

А ЩО ЗАВАЖАЛО ЗРОБИТИ ЦЕ НА НАЙВИЩІЙ ПОСАДІ В ДАНІЙ СФЕРІ????????  НАВІЩО ВИ ДУРЕТЕ ЛЮДЕЙ??????

avatar

нег

21 лютого 2015 22:06

А ЩО ЗАВАЖАЛО ЗРОБИТИ ЦЕ НА НАЙВИЩІЙ ПОСАДІ В ДАНІЙ СФЕРІ????????  НАВІЩО ВИ ДУРЕТЕ ЛЮДЕЙ??????

avatar

нег

21 лютого 2015 22:06

А ЩО ЗАВАЖАЛО ЗРОБИТИ ЦЕ НА НАЙВИЩІЙ ПОСАДІ В ДАНІЙ СФЕРІ????????  НАВІЩО ВИ ДУРЕТЕ ЛЮДЕЙ??????

avatar

нег

21 лютого 2015 22:06

А ЩО ЗАВАЖАЛО ЗРОБИТИ ЦЕ НА НАЙВИЩІЙ ПОСАДІ В ДАНІЙ СФЕРІ????????  НАВІЩО ВИ ДУРЕТЕ ЛЮДЕЙ??????

avatar

нег

21 лютого 2015 22:06

Шановні Чернівчани!

Багато із Вас є бізнесменами і Ви звичайно собі в збиток працювати не будете. Про це свідчать ціни скрізь у нашому повсякденному житті. Вам міська рада не диктує вартість ваших послуг. Якщо ваш товар (послуги) необхідні споживачам, то споживачі вимушені їх у Вас придбавати, врізаючи інші витрати із сімейного бюджету.

  Ситуація із пасажирським транспортом більш складна і своїм корінням походить із радянського союзу. В ті часи весь пасажирський і вантажний транспорт належав державі, а держава відповідно з метою популізму покривала збитки перевізникам за рахунок бюджету.

В даний час по всій державі немає жодного, повторяю жодного державного автобусного підприємства. Залишились тільки паперові пільги для пільговиків. Грошей для покриття послуг по перевезенню пільговиків немає і не буде. А що ж залишилось? А ось що! Місцева влада залишила за собою право бути замовником автомобільних пасажирських перевезень та контроль над ціноутворенням. Що це означає? При стабільній гривні перевізники ще якось зводили кінці з кінцями за рахунок безпеки руху. А що перевізникам робити в даний час? коли за неповних чотири місяці все піднялось в три рази - паливо, запчастини, елекроенергія, газ, податок на землю, податок на нерухомість, новий автобус вітчизняного виробництва уже вартує біля двух мілліонів грн., міська рада за пільговиків не платить, залишилась стабільна зарплата працівників автотранспортних підпиємств разом із податками яких немає чим сплачувати. Це тільки проблеми які лежать на поверхні, а їх у перевізникі значно більше. Криком і забастовками цієї прблеми не виришить ніхто. А щоб зберегти пасажирський транспорт у місті та області необхідно відмовитись від будь яких пільг та відпустити у вільне плавання ціноутворення(хча б тимчасово). Перевізники самі відрегулюють оптимальну ціну послуг. Без пасажирів, які є їхніми годувальниками, галузь приречена на загибель. Хочеться щоб Чернівчани з розумінням поставились до проблем перевізників.

avatar

Петро Поліщук - пенсіонер в минулому перевізник

22 лютого 2015 20:43

Ось Петро жаль, що ви дожили до пенсії, а розуму не набрались! Громадський транспорт у всьому світі це соціальна пільга! У всіх державах світу громадський транспорт збитковий і дотується державою з різних джерел. Ми ж рвемось у Європу! Так робіть так як наприклад в Парижі, Римі .... Наші перевізники звикли кождий день класти до своєї кишені налічман! А в офіційних звітах показують збитки. Якщо збитки, то шукайте панове другий бізнес. А місту треба звернути увагу і повернутитсь лицем до електричного транспорту!!! Треба закрити всі автобусні маршрути, котрі дублюють тролейбусні лінії. 

avatar

До Петра Поліщука

22 лютого 2015 22:26

До розумного!

Організація пасажирських перевезень у названих вами державах дійсно дуже відрізняється від того що є в нас. Але у них організацією перевезень займаються місцеві органи влади. Ними дійснюється контроль за станом перевезень. А ХТО ЗАВАЖАЄ ЦЕ РОБИТИ НАШІЙ ВЛАДІ? Чому ви у своєму прикладі не говорите, що там усі їдуть із квитками без виключення. Там на оплату праці перевізникам іде 40-50 процентів ДОХОДІВ. Як правило громада міст є співвласник цих компаній. Податки там платять всі на рівних умовах. Дотації адресні. Взятки за розподіл маршрутів не беруть і т. д. Складається таке враження що ти один із "організаторів" перевезення пасажирів у місті.

Якщо ти такий розумний то відкривай бізнес по перевезенню пасажирів у Чернівцях. Зразу станеш мілліонером. І почнеш кормити таких як сам.

Буду дуже радий якщо у тебе все буде ОК.

avatar

Петро Поліщук

22 лютого 2015 23:30

Крокодильові сльози! Меньше хлопці беріть на кишеню, не давайте хабарів, не занижуйте пасажиропотік і т.д. І ще, що слабо написати кому і за що даєш хабарі? 

avatar

До Петра Поліщука

23 лютого 2015 08:13

До "сміливого"

А чому ви не підписуєте свій коментар? Що слабо?

Для зміни системи необхідно щоб у органах місцевого самоврядування була створена система типу Німеччини бо Польщі. Тільки не так як зробили у МРЕО та Єдинний офіс у міській раді. Вивіска типу Європи, а нутро гниле. За 23 роки керівників міняли як рукавиці,а нутро без змін. Хочеш знати хто бере взятки? Попробуй отримати в міській раді те що тобі декларує закон,або отримай безплатну медичну допомогу і т. д. і т. п.....

   І ще якби ви уважно читали написане мною в попередньому коментарі то не ображали б водіїв та перевізників.

ПЕРЕВІЗНИК НЕ ТОЙ ЩО ПРАЦЮЄ ЗА КЕРМОМ, ХОЧА БУВАЄ І ТАКЕ, А ТОЙ ХТО МАЄ ЛІЦЕНЗІЮ ТА ВИГРАВ КОНКУРС У МІСЬКОЇ РАДИ НА ПЕВНИЙ МАРШРУТ.

Якщо водій не видав квиток то він обкрадає свого роботодавця та бюджет. Якби певні чиновники від транспорту міської ради не були зацікавлені у такому стану речей то контроль на перевезеннях був би не гірший як у Європі. А потрібно кожному починати із себе. Їдеш у тролейбусі чи автобусі - вимагай квиток і все.

avatar

Петро поліщук

23 лютого 2015 10:32

Щось я не розумію? Так пройшла ж  революция гідності, влада перейшла до народу, прийнятий закон про люстрацію, Буковинці вибрали собі нових керівників, стару номенклатуру покидали по альфатерах, а ви Петре все тої самої! Живемо вже по новому! З гідністтю! 

avatar

До Петра Поліщука

23 лютого 2015 18:13