Осачук показав, як втілює мрію Мунтяна, Фищука і Бурбака
03.08.2021, 19:46
Голова Чернівецької обласної державної адміністрації Сергій Осачук показав новий асфальт, який дорожники уклали між містом Герца і майбутнім пунктом пропуску "Дяківці".
Відповідне відео з’явилося на Facebook-сторінці Осачука.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Підписані угоди про будівництво під’їзних шляхів до КПП «Шепіт» і КПП «Дяківці» за 4 млн євро
Кубів і Бурбак зберегли для Буковини 4 млн євро на під’їзні шляхи до кордону, які Румунія планувала перекинути на Одещину (+ВІДЕО)
Бурбак розповів, як можна добудувати міжнародні пункти пропуску в Чернівецькій області
Олександр Фищук попросив у міністра гроші на путильський і маршинецький мости, а також чверть мільярда на інфраструктуру Герцаївщини
Посадовець сказав, що його "улюблене заняття – ходити по нових дорогах і нових мостах, які разом з командою ОДА і Службою автодоріг реалізовуємо".
"Моя особлива радість полягає в будівництві цієї дороги – між Герцою і КПП "Дяківці", яке ми обов’язково добудуємо і відкриємо. Але для того добре подорожувати, недостатньо одного КПП. Обов’язково має бути добра дорога. І тому я надзвичайно радий показати вам, як нові 5 кілометрів до Дня Незалежності зможете приїхати, проінспектувати, а незабаром всі подорожуючі, які будуть повертатися в Україну або їхати від нас в ЄС також будуть мати радість і гордість за нашу державу і за добрі дороги", – повідомив Сергій Осачук.
Джерело: molbuk.ua
Нагадаємо, колишній голова Чернівецької обласної ради Іван Мунтян завжди заявляв, що опікується даним напрямком починаючи з 2008 року.
- Та де б я не був, на якій посаді, і як би не ставилася до наших буковинських проблем і потреб центральна влада – я гордий, що доводжу задумане до завершення, незважаючи на будь-які несприятливі обставини, - прокоментував власну роботу посадовець органу місцевого самоврядування.
Подібна ситуація з Маршинським мостом, який має поєднати Новоселицький і Герцаївський райони: це також невід’ємна складова частина транспортного коридору, також з високим ступенем готовності завдяки нашій спільній роботі з Урядом 2008-2009 років, і також без уваги всіх подальших влад і урядів, які згадували про нього хіба що для того, аби пропіаритися і вкотре щось наобіцяти.
До 2008 року «мостом» там служила дерев’яна кладка – з обмеженим рухом і параметрами, які не давали змоги нею користуватися габаритному транспорту. Кладку зруйнувала повінь. Потрібен був новий, сучасний, стратегічний міст – але таке будівництво є тривалим процесом. А для того, щоби зберегти зв’язок між двома районами, які має поєднувати цей міст, ми оперативно побудували інший. Не капітальний, але потужний міст, який називається «тимчасовий». Але цей «тимчасовий» порівняно з попередньою «кладкою» - це такий, про який можна було тільки мріяти на той час! І він, до речі, витримав наступну потужну повінь 2010-го!
Під час виїзду на місце, Глава тодішнього уряду Юлія Володимирівна Тимошенко зрозуміла важливість цього мосту і Постановою уряду було запроєктовано новий потужний міст – довжиною 320 м, на висоті, якій би не загрожували повені. Він є стратегічним, оскільки забезпечує транспортний коридор від кордону з Румунією (КПП Дяківці) до Києва, і як наслідок – дає можливість розвитку двох районів області.
Я ні на день не відкладав ідеї про транспортний коридор. І сьогодні вона втілена – розпочинається ще один з транскордонних проєктів, у якому за європейські кошти будуть збудовані під’їзні шлях до КПП «Дяківці», від якого і починається цей транспортний коридор через Маршинський міст. Це аналогічний проєкт, як і щодо КПП «Шепіт», і домовленість про нього також була досягнута під час наших особистих зустрічей – але вже у Ботошанському повіті Румунії. Там партнером за моєю пропозицією виступає наша обласна Служба автомобільних доріг. Адже за правилами, одна обласна рада не може бути одночасно партнером у двох однотипних проєктах.