На сайті ПАТ «Чернівцігаз» запрацював новий сервіс – «Особистий кабінет користувача»

На сайті ПАТ «Чернівцігаз» запрацював новий сервіс – «Особистий кабінет користувача»

19.11.2015, 17:45

Відтепер кожний споживач природного газу Чернівецької області має можливість контролювати стан своїх розрахунків за спожите блакитне паливо не виходячи з дому. Таку можливість, а також низку інших корисних опцій, забезпечує спеціально створений сервіс «Особистий кабінет користувача». Скористатися сервісом можна на сайті ПАТ «Чернівцігаз» після проходження простої процедури реєстрації

Запуск сервісу «Особистий кабінет споживача» створює якісно новий рівень відносин між споживачами природного газу і газовими організаціями, які їх обслуговують. Адже відтепер більшість щомісячних взаємодій з ТОВ «Чернівцігаз Збут» та ПАТ «Чернівцігаз» споживач може здійснювати дистанційно, не виходячи з дому.   

Це означає, що кожний буковинець, який має доступ до мережі Інтернет і зареєструвався в «Особистому кабінеті» на сайті ПАТ «Чернівцігаз» має можливість в будь-якій час отримати інформацію щодо поточного стану розрахунків за спожите блакитне паливо та переглянути свою історію платежів.

Сервіс також дозволяє вносити актуальні показання лічильника, що є запорукою здійснення коректного розрахунку суми платежу. Як наслідок, це позбавляє споживача необхідності особисто відвідувати Центр обслуговування клієнтів для отримання розрахунку або уточнення розміру оплати.   

Крім того, «Особистий кабінет» дозволяє здійснювати платежі за спожитий газ за допомогою систем онлайн оплати, що, знову ж таки, створює комфортні умови для клієнтів та значно заощаджує їхній час. Запропоновані системи онлайн оплати функціонують за міжнародними стандартами безпеки та гарантують високий рівень захисту персональних даних користувачів.

«Особистий кабінет – це визначна подія як для споживачів природного газу, так і для газопостачальної та газорозподільної галузі Буковини. По-перше, це зручна і сучасна форма взаємодії між клієнтом та надавачом послуг, яка відповідає інтересам обох сторін. По-друге, сервіс дозволяє економити час клієнта та час наших працівників. По-третє, усі споживачі відтепер мають відкритий доступ до власних даних в абонентській базі своєї газопостачальної організації, що робить взаємовідносини між клієнтом та газовими компаніями більш відкритими», -  зазначає Голова ПАТ «Чернівцігаз» Віктор Горда.

Функціонал сервісу має також низку інших корисних опцій. Зокрема, за його допомогою можна надіслати запит спеціалістам газопостачальної або газорозподільної компанії краю щодо питань їхньої сфери компетенції, а також залишити відгук або записатися на особистий прийом до керівництва.

Реєстрація в особистому кабінеті займає всього кілька хвилин. Для її проходження необхідно знати номер свого особового рахунку та останню суму платежу за газ.

З детальною інформацією та покрокову інструкцію щодо реєстрації в особистому кабінеті можна ознайомитись на сайті нашої компанії або зателефонувавши в контакт-центр за номером: (0372) 931  904.

ДОВІДКА

Публічне акціонерне товариство «Чернівцігаз» єдина на території Чернівецької області компанія-ліцензіат з розподілу природного газу. ПАТ «Чернівцігаз» експлуатує 8,73 тис. км. газопроводів. Щорічно підприємство транспортує близько 440 млн. м. куб. природного газу. Клієнтами компанії є майже 227 тисяч сімей Чернівецької області та 4,2 тисячі підприємств, установ і організацій. ПАТ «Чернівцігаз» є одним з найбільших роботодавців Чернівецької області. Штат компанії становить близько 1500 осіб. Підприємство входить до трійки найбільших платників податків регіону. Протягом 2014 року воно перерахувало до бюджетів різних рівнів 32,661 млн. грн.

1


КОМЕНТАРІ (2)

avatar

Myhajlo Tokarjuk

19 листопада 2015 20:49

avatar

Оксана палагнюк

23 грудня 2017 15:04