Микола Юрійчук: Які пріоритети у міської влади?
Я уважно слідкую за діяльністю міської влади, але назвати пріоритети її діяльності не можу. Чи було зроблено хоч щось вагоме, що було б помітним за рік, який минає. Хіба що ухвалені рішення міської ради з ліквідації районного поділу у місті та неутворення у новому скликанні районних у місті рад. Але й вони були прийняті з порушенням чинного законодавства, про що я вже зауважував раніше.
Найважливіше завдання міської влади – створення комфортного життя для чернівчан і гостей міста. Одним із аспектів цього завдання є утримання у належному стані доріг та пішохідних тротуарів. Але ж подивіться, наскільки комфортним і для пішоходів, і для водіїв є стан вулиць міста. Якщо у попередні роки проводився хоча б ямковий ремонт основних транспортних артерій чи тротуарів, то нині і цього не роблять.
Нещодавно пройшовся тротуарами єдиного у місті проспекту. У деяких місцях вибоїни площею у кілька квадратних метрів. Таке враження, що з тих пір, як ці тротуари були зроблені, їх ні разу не ремонтували. Потім звернув на вулицю Небесної Сотні (колишня Стасюка) – та ж ситуація. Виявляється перейменувати вулицю не важко, а ось привести її до ладу нікому.
На проспекті Незалежності звернув увагу й на занедбаний стан скверів, які, на щастя ще збереглися між будинками. Якщо міська влада не здатна навести лад на єдиному у місті проспекті, то що говорити про стан інших скверів, що поросли кущами, бур’янами і перетворені у смітники. А чим же дихати чернівчанам? Вихлопами від автомобілів? До речі, єдиний парк у місті, який активно розвивався – це Жовтневий, але когось це не влаштувало і керівника парку звільнили з роботи.
А чи не настав час подумати міській владі над тим, як розвантажити місто від транспорту, і в першу чергу його центральну частину? Не пригадую, щоби за останні десятки років у Чернівцях була збудована чи облаштована хоча б одна стоянка для автомобілів. Це в той час, коли головна тенденція останніх років – значне випередження темпів зростання автомобілізації населення над забезпеченістю автомобілів парковками. Єдине, що можна вітати, коли окремі будівельні компанії будують багатоповерхівки з вбудованими гаражами чи парковками. Але це одиниці й вони, на жаль, не вирішують проблеми.
Гострота проблеми паркування вимагає пошуку нових ефективних рішень, що мають інвестиційну привабливість. Йдеться про парковку вежового типу SPEEDY PARKING – висока будівля з легких матеріалів, місткістю від 30 до 240 машино-місць. Принцип її роботи: автомобіль подається до під’їзду і на спеціальному ліфті транспортується в комірку-бокс. Управління усіма процесами – механічне.
Цей проект зручний для центральної частини міста. Новий потужний інноваційний інструмент для боротьби з дефіцитом парковок вже сьогодні доступний: це використання автоматизованих паркувальних технологій. Воно дозволяє вирішувати велику кількість паркувальних питань в тих випадках, коли традиційні способи не в змозі забезпечити эфективність рішень. До прикладу, чому б не збудувати таку парковку на місці колишньої дислокації тролейбусного управління?
Є й інші варіанти вирішення цієї проблеми. Там, де є можливість, виділити земельні ділянки для облаштування автомобільних стоянок. У центральній частині міста, де немає можливості виділити земельні ділянки для будівництва сучасних висотних парковок, необхідно більшу частину вулиць зробити з однобічним рухом, облаштувавши частину вулиці для паркування автомобілів, установивши шлагбауми, і нанісши відповідні позначки для стоянок автомобілів. А то що ж виходить сьогодні? Вузькі вулиці міста всерівно захаращуються автомобілями, бо ж треба десь припаркуватись. Водії залишають машини там, де можуть, тож створюється ситуація, коли через них інші не мають можливості роз’їхатися. Саме тому, в місті часто створюються затори.
Є ще чимало важливих питань, від яких залежить комфортність життя чернівчан і вирішення яких не потребує значних капіталовкладень. А вимагає, скоріше, розторопності та ініціативи міської влади. Але про це в інших публікаціях.
Микола Юрійчук, заступник голови Чернівецької обласної організації Політичної партії «УДАР Віталія Кличка».
КОМЕНТАРІ (4)
Нормально! Нарешті конструктивна критика Каспрука. З аргументами, фактами, а не піарні зойки й лемент Бешлея. Пане Миколо, замахнулися на мерську посаду? Місту потрібні міцні господарники, які чогось досягли у житті і знають йому ціну, а не теоретики.
Чернівчанин
14 травня 2015 09:24
Вітаю,Микола Васильович! Вірно все помічено,все це кожен з нас бачить і відчуває щоденно і відмовки міської влади також чуємо і розуміємо...розуміємо,що не справляються.Вас знаю,як ділового,енергійного підприємця і писанина не Ваш "козир",впевнений ,що є ідеї,пропозиції,а головне вміння працювати(принаймі таким пам"ятаю з 1992р.).Гол.бух.Пластен
Yury
14 травня 2015 10:54
а може з себе почнете?
Для початку демонтуйте незаконно встановлений кіоск біля ринку "центральний". Вам земельна ділянка надавалась для обслуговування будівлі, а не для встановлення малих архітектурних форм.
Забродський
14 травня 2015 13:27
Який кіоск ? Він соїм магазином ,незаконно збудованим закрив однк з наяяскривіших памяток архітектури Чернівців.
А варіант з забудовою навпроти жд вокзалу, з підземельною парковкою, люди до сьогодні страждають від спичиненого ним зсуву. Маладєц ударнік.
Забродському
15 травня 2015 10:44