Чернівчанин відповів Наталії Фрунзе: 'Чому маю платити 4 грн за діряве відро з гайками?'

Чернівчанин відповів Наталії Фрунзе: "Чому маю платити 4 грн за діряве відро з гайками?"

31.05.2016, 18:34

Член виконавчого комітету міської ради Наталія Фрунзе звернулася до чернівчан висловити свою думку щодо підвищення до 4 гривень плати за проїзд у маршрутках міста. Про це овна написала на своїй сторінці у ФБ. 

"Шановні чернівчани , прошу у вас, як членів територіальної громади, висловити свою думку щодо підняття ціни на проїзд у міському транспорті. 

На сьогодні основна вимога, яку висувають перед владою перевізники, підняття тарифів на проїзд до 4 грн. і водночас – відміна перевезення пільгових категорій населення. З однієї сторони, так мушу сказати, що підвищувати тарифи потрібно, адже скрізь все дорожчає, собівартість запчастин і паливно-мастильних матеріалів є високою. Але попри економічну обґрунтованість статей, які формують тарифи, перевізники не надали виконавчому комітету жодних документів обумовлених справжніми цифрами, а зробили це психологічним натиском.

Я вважаю, що ті, хто останні два роки заробляли надприбутки, могли б по-людськи піти на поступки і потерпіти ще, поки виконком ухвалить регуляторний акт, який передбачає перегляд вартості проїзду в міських маршрутках. Триватиме процедура регуляторного акту щонайменше впродовж місяця. Вона серед іншого передбачає й обговорення перевезень із громадськістю міста. І тільки після того, як приймуть регуляторний акт йтиме мова про підвищення ціни на проїзд у маршрутках.

Але не забуваймо ще про головне, перевізники повинні радикально змінити підхід до справи це якісні і комфортні зміни : чисті салони, виховані водії, які не курять на робочому місці, не розмовляють по телефону, не включають російську попсу на весь салон і не відгавкуються на зауваження пасажирів, дотримуються графіків руху, зокрема у «нерибні» години, є чистими і охайними. А ще основною умовою повинно бути обов’язкове введення системи обов’язкової видачі одноразових квитків та GPRS-контролю. Адже часто водії з’їжджають достроково з маршрутів, їздять лише в години «пік», або завершують раніше робочий день...

У мене декілька запитань до вас, громадо

- Чи задоволені ви, якістю перевезень? Що б ви хотіли змінити, ваші ідеї. Чи обмежувати безоплатний проїзд для пільговиків у години пікових навантажень вранці та ввечері? Що ви думаєте про впровадження адресної грошової допомоги для пенсіонерів та неповнолітніх? Чи потрібно, щоб щомісячно відбувалися громадські слухання про якість і комфорт на всіх маршрутах? Чи потрібно штрафувати водіїв і пасажирів за необілечування? Якщо перевізники не виконають умови договору- ціна за проїзд впаде до 2 гривень? Буду вдячна почути вашу думку!!! - йдеть у повідомленні

Чернівчанин Дмитро Івасюк здійснив математичні підрахунки собівартості одного автобусного маршруту в Чернівцях, та порівняв їх з тарифами за перевезення пасажирів у громадському транспорті міста, які пропонують перевізники.

Відповідний допис чернівчанин розмістив на власній Facebook-сторінці

Текст допису публікуємо нижче:

Маршрут №20 Руська (гравітон) - Годилів туди і назад 20 км. 

Богдан А092 107 КВт Isuzu 4HE1XS EURO-3: 17,5 літрів на 100 км = 0,175 літра на 1 км 

0,175*20= 3,5 літри. Нехай пішло 3,6 літри ДТ на рейс (пробки / світлофори / З/Д переїзд). 

На АЗС Авіас/Укрнафта/Мавекс роздрібна ціна на дизельне паливо 18,50 грн/літр (ціна вище середньої роздрібної - я не брав оптову і в найдешевшого постачальника спеціально). 

Отже 3,6 літри * 18,50 грн = 66,6грн. ~ 67

Кількість місць для сидіння - 22. Нехай в середньому всього було 50 пасажирів за увесь рейс. 3 грн.*50 особи = 150 гривень за рейс. 

150 - 67 = 83 грн. - виручка з вирахуваною вартістю пального (яке таке дороге шо капець).

Рейс (точка А - точка В - точка А) здійснюється за 1 годину. Всього нехай було 12 рейсів 1 автобуса. Всього в рейсі 3 автобуси (інтервал 20 хвилин - я засікав). 

12х3=36рейсів

36 рейсів х 83 грн. = 2988 грн. виручки за мінусом вартості пального в день.

2988 * 30 днів = 89640 грн. в місяць.

Припустимо всього працювало 4 водія нехай з місячною зарплатнею 3000 грн. Тобто якщо вони працювали 20 днів на місяць (вихідні), то в день вони отримували по 150 грн. + Єдиний соціальний внесок (22% на фонд ЗП) = 183 грн. в день. => 183грн х 30днів х 4 водія = 14640 гривень в міс.

Нехай на запасні частини і витратні матеріали йде - 12000 грн.

В резервний фонд (на чорний день) відраховуємо в місяць 200 грн., то

Нехай власник/директор отримує 10000, заступник 7500 а гол. бухгалтер 7000 = 24500 грн

На телефон - 100 грн в міс., інтернет 120 грн, воду 30, Електрику 500 грн. = 750 грн.

Оренда - 10000 грн.

Прибиральниця - 1450 грн.

Механік - 3660 грн.

Охоронець - 2400 грн

Нехай там ще опалення від газу - 1000 грн. (в середньому на місяць), хз скільки оплата маршруту міськраді (нехай 2500), канцтовари чай кава та супутні вирати 1000 грн в місяць, нехай ще на щось іде 4000 грн. = 8500 грн

Оплата праці лікарю, який оглядає перед маршрутом 3000 грн

Залишок складатиме 8540 грн. - податок на прибуток для під-ва на загальних підставах (25%) = 6405 грн залишку.

Депозити для комерційних підприємств ніхто не відміняв - це ще пару копійок заробітку.

І нагадаю! За даними ДФС у Чернівцецькій обл. пракично усі перевізники показали прибутки за 2015 рік, причому не малі, у всіх вчасно виплачувалась заробітна плата і страхові внески у пенфонд.

То якого фіга я повинен платити 4 гривні (?) за трешак (діряве відро з гайками) на колесах і хамло водія який плювати хотів на графік? (маршрут №10 наприклад)

Маршрут №20 ТОВ ТП "Тарас-2002" - це взірець для багатьох перевізників. Ніколи не бачив відставання від графіку більше ніж на 4 хвилини від заявленого - годинник можна звіряти. Водії при мені ніколи нікому і слова кривого не сказали. Автобуси практично чисті.

Але є перевізники які надзвичайно далекі від ідеалу.

І в цьому #Каспрук правий - є підстави вважати цю акцію під міськрадою змовою перевізників".

1


КОМЕНТАРІ (8)

Фрунзе паріхмаХЕрша то одколь їй знать про економіку чи математіку?

avatar

паріхмаХЕРская

31 травня 2016 16:45

Я згідний на 3,50, не більше! Нехай спочатку зменшать свій пасажиропотік понаднормовий - а тоді подумаємо.

avatar

Іван Іванович

31 травня 2016 16:54

Мені інтересно, наскільки виростуть прибутки власників маршрутів з приросту на 1 гривню, нехай покажуть прозору калькуляцію витрат. Якщо буде не правдива, то залишаємо на рівні 3 гривень, якщо все добере, тоді збільшуємо до 3,50

avatar

Валя85

31 травня 2016 17:05

Ось Ви, пані, безапеляційно кажете, що тариф підвищувати треба, бо все дорожчає. Але й для пасажирів все дорожчає, а зарплати їм ніхто не женеться підвищувати. Чи Ви своїм працівникам у перукарні регулярно набавляєте?

avatar

До Фрунзе

31 травня 2016 19:23

Я готова платити 4 гривні тільки за таких умов (вчусь в університеті, кожний день їжджу на маршрутці "5") :

1) чисті маршрутки;

2) водій їде точно по графіку;

3) мінімальна кількість пасажирів;

4) безпечний переїзд - дотримання ПДР.

avatar

Хай!

01 червня 2016 12:32

Не пишіть будь ласка GPRS-контролю. GPRS - це стандарт передачі інформації. GPS - це позиціонування об'єкту на карті.

avatar

Д

01 червня 2016 16:31

Вчора в маршрутці водій вигнав стареньку жіночку

- у якої було пільгове місце.............. Так не можна, з цим треба боротись.  Я особисто готовий платити 4, при умові, що будуть пільгові місця для пенсіонерів!

avatar

Лех

02 червня 2016 10:22

Зарплата водiя - мiнiмалка, не балують iх Альбота iДзюбак , доречiДзюбак зарплату своiм робочим (крiм офiсу) не платить взагалi. Також всi перевiзники на единому податку, Тому i дiють так багато фiрм ТАРАС, Тарас2000, 2001, 2002 i т.д.

avatar

Серьожа

02 червня 2016 17:48