Через недолугі дії окремих керівників виконавчої гілки влади Буковина несе іміджеві втрати і мало не втратила кошти на ремонт доріг, - Бурбак

Через недолугі дії окремих керівників виконавчої гілки влади Буковина несе іміджеві втрати і мало не втратила кошти на ремонт доріг, - Бурбак

23.07.2018, 13:48

 Народний депутат України Максим Бурбак розповів у коментарі журналісту www.buknews.com.ua, що спричинило затримку у використанні коштів, отриманих від митного експерименту на ремонт доріг. А також про шляхи вирішення дорожньої проблеми.  

- Мене відверто дивувала позиція голови Чернівецької ОДА Олександра Фищука, який всі 170 мільйонів гривень, отриманих від так званого митного експерименту, пропонував направити на дороги одних лише Вижниці і Путили. Керівник автодору з Чернівців тричі їздив до Києва на засідання Бюджетного комітету Верховної Ради, і тричі  отримував відмову на такий їхній розподіл. У парламентському  комітеті щиро не розуміли, на яких підставах голова Чернівецької ОДА пан Фищук пропонує саме такий розподіл коштів.

- Так, ці два райони потребують якісних автодоріг, але в Чернівецькій області ще є Кельменці, Сокиряни, Глибока, Новоселиця, Заставна, які теж їх потребують. Цього тижня я спілкувався з громадою у Клішківцях.  Там теж потрібно ремонтувати стару дорогу Чернівці-Хотин. У кожному районі треба щось робити. Дороги потрібно будувати по всій області! Та ж митниця, яка власне збирає ці гроші, теж  заслуговує, щоб дорога з Чернівців до Порубного була зроблена якнайкраще.  Нарешті, аж на четверний раз, голова Чернівецької ОДА дослухався до того, що в Чернівецькій області дороги погані не лише у Вижницькому і Путильскому районах, а й в інших також. І всі їх потрібно ремонтувати.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Бюджетний комітет чекає на повернення розуму у стіни Чернівецької ОДА: через прорахунки місцевих чиновників область може втратити понад 150 млн грн на ремонт доріг

- Бюджетний комітет Верховної Ради України, до складу якого входять народні депутати від «Народного фронту», з четвертого разу затвердив розподіл коштів, акумульованих на ремонт доріг завдяки експерименту на митниці. Майже 37 мільйонів передбачено направити на ремонт доріг Кельменецького району, ще 20 мільйонів підуть на ремонт дороги Т-26-02 , так званої старої дороги Чернівці-Заставна, від Малого Кучурова. Чимало піде на під’їзні шляхи до пунктів пропуску у Вижницькому районі.

- Тепер, коли справу зроблено, чимало політичних сил активно на цьому піаряться, приписуючи собі вигадані заслуги. Ці люди гадають, що написавши одне якесь  звернення, домоглися вирішення складної проблеми.  Шановні, ви навіть не розумієте, як функціонує державний механізм! Але, нехай. У перемоги багато батьків тільки поразка сирота. Хотілося б тільки, щоб деякі «сироти свободи» не забували, як просили уряд не про дороги, а ухвалювали звернення з вимогою про його відставку. Тепер я хочу їм нагади, що всі ці добрі справи для області, на яких дехто піариться, зробили ті самі народні депутати України, та сама Верховна Рада України, той самий уряд, яких вони у своїх популістських зверненнях називали злочинними.

- Було би значно чесніше, якби заступник голови обласної ради пояснив своїм однопартійцям, що за митний експеримент потрібно подякувати уряду Арсенія Яценюка, за те що прем’єр вийшов з такою ініціативою, а заодно і владній коаліції Верховної Ради України у складі Блоку Петра Порошенка і «Народного фронту», які під час прийняття Державного бюджету у вересні 2015 року підтримали  введення митного експерименту. Нехай би заодно згадали,  як важко ці гроші заробляти, подякували Миколі  Салагору і всім митникам, замість того, щоб їх паплюжити, тому що це вони збирали ці кошти.  І тепер є що розподіляти для ремонту доріг в області. Гроші від митного експерименту надходять облдержадміністрації, за межі області вони не виходять, Кабінет міністрів до них нічого не має. За пропозицією обласної виконавчої влади Бюджетний комітет Верховної Ради України тільки затверджує їхній розподіл, бо ці суми вже передбачені у бюджеті. Крапка.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Буковині найгірша ситуація з ремонтом доріг: в уряді розкритикували область за низькі темпи робіт

- Чому так довго зволікали? З чиєї вини Чернівецькій область тільки з четвертого разу затвердили розподіл коштів? Я уже пояснив: бо все хотіли дати тільки у два райони. Давайте говорити чесно в чому причина!  Недолугі дії виконавчої гілки влади в Чернівецькій області призвели до того, що парламентський комітет чотири рази, а хронологічно це два місяці сприятливого для ремонту часу,  не міг дійти згоди, куди йдуть гроші. Саме через ці недолугі дії ми опинилися на передостанньому місці в Україні у питанні освоєння коштів. Це те «серйозне відставання» виконання ремонтних робіт на автомобільних дорогах у Чернівецькій області, про яке заявив віце-прем’єр-міністр України Володимир Кістіон. Затримка з освоєнням 170 мільйонів гривень, на які тепер потрібно оголошувати і проводити тендера,  перемістила нашу область, згідно зі статистикою,  з середнячків у кінець рейтингу. Через впертість декотрих керівників постраждало реноме всієї області. Я про це мовчати не буду. І я говорив про це публічно: так бути не може!

- Тих, хто це заперечує, запевняючи, що Держфінмоніторинг провів перевірку використання коштів, отриманих від  митного експерименту на ремонт дороги, кошти «не згоріли», а лежали на рахунках під певні відсотки, за які вдалося навіть придбати медичне обладнання,  закликаю бути чесними до кінця.  Не розповідайте нам байки, адже усі все розуміють. Я дуже радий, що закупили медичне обладнання, але нехай експерти тепер порахують: наскільки за цей самий час, поки кошти лежали на рахунках, зросла ціна бітума. І скільки би Чернівецька область могла за той час і ту суму відремонтувати доріг, і скільки зможе зробити зараз, з новою ціною на бітум.  А ціна на бітум, нагадаю,  росте постійно. Від того, що кошти лежали без руху, людям не легше. Використовувати кошти і робити дороги потрібно було вчасно! Впевнений, що повага до влади в очах людей вартує більше, ніж будь-які зекономлені кошти. Повагу дуже важко заробити, але дуже легко втратити. Зроблені дороги завжди більше скажуть людям про владу, ніж просто кошти на ремонт, які просто лежать на рахунках.  Варто бодай інколи дивитися у корінь проблеми.  

- Водночас не можна говорити, що нічого не робиться. «Народний фронт» планує роботу стратегічно,  дбає про розвиток держави на наступні десятиріччя. Тому  магістралі державного значення майже зроблено. Відбудовано дороги Львів-Чернівці, Чернівці-Івано Франківськ, доробляється ділянка Чернівці-Порубне до державного кордону. Ударними темпами триває будівництво дороги Чернівці-Хотин на моєму 204 виборчому округу. Кошти у розмірі 400 мільйонів гривень на ремонт відрізку шляху від повороту с. Керстенці до с. Недобоївці Хотинського району дороги  Чернівці-Житомир передбачено окремою статтею в Державному бюджеті. Так що роботи ведуться, - запевнив народний депутат України Максим Бурбак.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Не розумію, чому голова Чернівецької ОДА Фищук підтримує незаконні дії Козака»: поправки до перспективного плану, які ОДА повторно подала на розгляд облради, вже було скасовано у суді

 «Василь Продан знову хоче стати просто членом»: депутати міськради, які підтримають реванш колишніх регіоналів і тушок, нестимуть персональну політичну відповідальність, - думка

У Чернівцях програму за участі нардепа Бурбака один з операторів кабельного телебачення перекрив іншим каналом (+заборонене відео)

Бурбак просить Нацраду з питань телебачення з'ясувати, чому чернівецькі кабельники відключили передачу, в якій він брав участь

1


КОМЕНТАРІ (1)

avatar

ggg

22 липня 2018 09:32