Час перебування у дорозі потягу «Чернівці-Київ» скоротять,  кількість вагонів -  збільшать

Час перебування у дорозі потягу «Чернівці-Київ» скоротять, кількість вагонів - збільшать

13.11.2013, 21:24

До Угоди між Урядом України і Урядом Республіки Молдова про діяльність залізничного транспорту внесено зміни, під яким поставили підписи Міністр інфраструктури України Володимир Козак та Міністр транспорту і дорожньої інфраструктури Молдови Василе Ботнарь.

Укладанню угоди передувала низка зустрічей та переговорів в Міністерстві інфраструктури України, в Міністерстві транспорту та дорожньої інфраструктури Молдови, на рівні посольств двох країн та відповідних відомств, які мали на меті забезпечення руху потягу «Чернівці-Київ» через територію Молдови, а також потягу «Кишинів-Тараклія», маршрут якого пролягатиме через територію України.

У кінці вересня поточного року завершився переговорний процес, за результатами якого українською і молдовською стороною були внесені пропозиції, реалізація яких врегульовує відносини між двома державами в галузі залізничного транспорту.

Угода передбачає відміну державного контролю для  українських і молдовських потягів, які транзитом проходять через територію сусідньої країни – вони не підлягатимуть огляду прикордонними та іншими службами обох держав. Буде скорочено час перебування у дорозі потягу «Чернівці-Київ» та збільшено кількість вагонів. Врегульовано низку інших технічних моментів забезпечення руху залізничного транспорту, в тому числі вантажного. Підписаний Протокол набере чинності після ратифікації Верховною Радою України.

У церемонії підписання протоколу про внесення змін взяв участь голова обласної ради Михайло Гайничеру.

За матеріалами прес-служби Чернівецької обласної ради.

Коментар BukNews: Поки незрозуміло, що буде з рештою потягів, які теж колись ходили цією ділянкою дороги? Наприклад, на Москву, Одесу, Сімферополь? У запиті Чернівецької обласної ради, спрямованому чиновникам ОДА щодо будівництва на території України обхідної ділянки залізничної колії Мамалига-Ларга, вказано на ще одне місце можливого ризику. Зокрема, йдеться про провалля на перегоні Крива-Ліпкань, які утворились десь після повені середини 60-х років. Політичні прогнози щодо можливого розвитку подій в сусідніх з Україною країнах та їхній вплив на український пасажирський транзит через Молдову взагалі мали би бути предметом прискіпливої уваги з боку компетентних органів. Принаймні на картах, які додаються до нового поки що тільки військово-політичного роману румунського письменника "Кров на Дністрі", добре видно: один з напрямків наступу румунської армії пролягає через новий міст на Пруті у Ліпкань. Якраз там ходитиме потяг. 

1