Дороги до кордону з Румунією, Молдовою і шлях, що сполучає Чернівецьку та Тернопільську області: на Буковині ремонтують міжнародні і місцеві дороги
Як ідеться у повідомленні Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області, наразі підрядник фрезерує зношене покриття, робить регенерацію дорожнього одягу методом холодного ресайклінгу, влаштовує нижній шар асфальтобетону. Крім того, тут демонтують старий бортовий камінь, копають кювети та укріплюють узбіччя.
Нині на об'єкті працює понад 50 робітників та залучено більше 40 одиниць техніки.
Після поточного середнього ремонту дорога відповідатиме сучасним параметрам навантаження та безпеки руху.
Новий конструктив дороги складатиметься з укріпленої основи зі щебенево-піщаної суміші обробленої цементом, вирівнювального шару з крупнозернистого асфальтобетону та фінішного, верхнього шару з дрібнозернистого асфальтобетону. Товщина дорожнього покриття становитиме 41 сантиметр.
Роботи виконує ТОВ «ШБУ-77» на замовлення Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області
Під час ремонту дороги рух автотранспорту здійснюється у реверсному режимі.
Дорогу міжнародного значення М-19 «Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече» відновлюють на Буковині. Поточний середній ремонт триває на 30 кілометрах шляху.
Наразі дорожники працюють у межах міста Кіцмань, повідомляє Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області. На лівій смузі виконали роботи з регенерації основи методом холодного ресайклінгу та розпочали влаштовувати нижній шар із крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
Уже незабаром підрядник приступить і до ремонту правої смуги. Поступово дорожня техніка рухатиметься до кордону з Тернопільською областю.
На 30 кілометрах траси М-19 виконають увесь комплекс робіт: влаштують шар щебенево-піщаної суміші, встелять верхній та нижній шари асфальту, зроблять водовідведення, розчистять та укріплять узбіччя, встановлять бордюри. Також тут облаштують тротуари, нанесуть розмітку, встановлять дорожні знаки та бар’єрне огородження.
Після ремонту дорога до кордону з Тернопільщиною матиме якісне асфальтобетонне покриття.
Рух у місцях проведення робіт здійснюється в реверсному режимі.
Автошлях М-19 на території України є частиною Європейського автомобільного маршруту Е85. Дорога проходить територією Волинської, Рівненської, Тернопільської та Чернівецької областей. Загальна довжина – 525,5 км. На Буковині ця міжнародна траса закінчується на контрольно-пропускному пункті з Румунією.
На Буковині у рамках президентської програми «Велике будівництво» оновлюють Р-63/Н-03/ «Вартиківці – КПП «Сокиряни» з під’їздами до контрольно-пропускних пунктів «Росошани» та «Кельменці».
Як ідеться у повідомленні Служби автомобільних доріг Чернівецької області, поточний середній ремонт триває на трьох відрізках шляху загальною протяжністю понад 15 кілометрів.
Так, відрізок, що у межах міста Сокиряни, вже у нижньому шарі асфальтобетону. Наразі підрядник встановлює бортовий камінь та облаштовує тротуари. Невдовзі розпочнуться роботи з влаштування фінішного шару.
Крім того, на одному кілометрі обходу Сокирян уже уклали фінальний шар асфальтобетону.
На ділянці, що у межах села Сербичани, виконали роботи з фрезерування зруйнованого покриття та регенерації основи дороги. Підрядник нині влаштовує нижній шар з крупнозернистого асфальтобетону та укріплює узбіччя.
Від села Іванівці до межі з колишнім Сокирянським районом розпочали підготовчі роботи для виконання поточного середнього ремонту. Днями на відрізку працюватиме велика дорожня техніка. Почнуть фрезерувати шар зруйнованого дорожнього покриття.
Ремонт 15 кілометрів дороги виконують із використанням якісних матеріалів та сучасних технологій, у тому числі, регенерація основи покриття методом холодного ресайклінгу.
Траса Р-63 – дорога регіонального значення, яка веде до контрольно-пропускного пункту «Сокиряни», що на кордоні з Молдовою.