Бурбак подбає про вітчизняних туристів та безпеку на автошляхах
Проблему тривалого очікування українськими туристами на польскому боці у чергах на місця в Інтерсіті «Перемишль-Київ» може вирішити продовження маршруту швидкісного потягу Чернівці-Львів до Перемишля. Таке припущення висловив народний депутат України Максим Бурбак.
- Того проміжку часу, який новий рейковий автобус проводить у Львові, що вранці доставляє туди пасажирів, а ввечері вирушає у зворотньому напрямку, цілком вистачить, щоб пройти додаткові кілометри до Перемишля і завчасно повернутися. Економічно цей мартрут не буде надто витратним. Натомість вітчизняні туристи, які на польскому боці у чергах чекають на місця в Інтерсіті «Перемишль-Київ», отримають змогу прослідувати до Льовова, пересісти тут на потяги у будь-якому потрібному напрямку. А сам рейковий автобус спокійно повертається до Чернівців. І всі у виграші, - припустив Максим Бурбак.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Бурбак пропонує продовжити маршрут поїзда Чернівці-Львів до Перемишля
Ще одна важлива транспортна новація, яка на переконання народного депутата України Максима Бурбака потребує вирішення, оскільки напряму стосується інтересів і навіть безпеки людей, є проблема автомобілів з іноземною реєстрацією.
- Так, про це непопулярно говорити. Відбуваються протестні акції власників автомобілів з іноземною реєстрацією. Проте державні інтереси і, в першу чергу, інтереси людей вимагають, щоб це питання нарешті було вирішене, - вважає Максим Бурбак. - Ввважаю, що це прогалина у вітчизняному законодавстві, якою користуються. Можливо, варто подумати про оголошення тимчасової амністії на вже завезені автомобілі, дати можливість розмитнити їх, або через півроку користування повертути туди, звідки взяли. До того ж це поставить у рівні умови усіх громадян, як тих, що купили машини в Україні, виконавши всі вимоги держави, так і користувачів автомобілів з іноземною реєстрацією. З цих платежів, які ми сплачуємо, йдуть видатки на армію, на виплату пенсій. Але хтось їх платить, а хтось відчуває безкарність. І навіть наважується блокувати дороги.
- Ще в липні минулого року зареєстрував закнопроект щодо введення плати за користування шляхами України водіями автомобілів з іноземною реєстрацією. Це дзеркальна норма з країнами Євросоюзу. Ми їдемо до Молдови, Румунії, Угорщини, Чехії, Словаччини скрізь платимо так звану віньєту за шляхи. У Польщі – за користування автобанама. А чому в Україні ні?
- Це не тільки додаткові надходження до бюджету та контроль за знятими з реєстрації за кордоном автомобілями, які в Україні часто їздять на «лівих» номерах. Це і українські «зелені карти» - відповідальна страховка, це і серйозний техогляд. Технічний стан таких автомобілів не завжди відповідає нормам.
- І найголовніше – це питання безпеки наших громадян. На жаль, згідно зі статистикою, водії таких автомобілів з іноземною реєстрацією, які насправді незрозуміло на кого зареєстровані, найчастіше стають учасниками серйозних ДТП. Внаслідок чого гинуть люди. Машину, яку невідомо хто завіз, просто кидають і знайти крайнього неможливо. Притягнути таких порушників до адміністративної відповідальності дуже складно. А потім громадяни питають, а де була держава, яка не врегулювала всі ці питання? – сказав народний депутат України Максим Бурбак.