За гроші Калинки виплатять заборгованість по зарплаті працівникам аеропорту: Дутчак і Шалеєєв нарікають - Чернівці місто при ринку

За гроші Калинки виплатять заборгованість по зарплаті працівникам аеропорту: Дутчак і Шалеєєв нарікають - Чернівці місто при ринку

31.08.2015, 18:32

Депутати Чернівецької міськради прийняли рішення про виділення аеропорту "Чернівці" поворотної фінансової допомоги у розмірі майже 2,7 мільйонів гривень.

Про це повідомляє molbuk.ua

Обранці ухвалили дане рішення після тривалих дебатів. Кошти будуть виділені з МКП "Калинівський ринок" на погашення заборгованості по зарплаті працівникам аеропорту за 9 місяців.

Відповідно до умов проекту рішення, поворотну фінансову допомогу аеропорт повинен віддати "Калинівському ринку" до 31 грудня 2016 року.

Відповідне рішення підтримали 34 депутати.

Під час прямого ефіру програми "Суть речей" депутати міської ради Дутчак і Шалєєв критично оінили практику, коли кошти Калинівського ринку використовують для вирішення фінансових проблем інших комунальних підприємств Чернівців.

Василь Дутчак: Останній період часу мене також збурює, що у нас в місті золотий клондайк, це Калинівський ринок. Він сьогодні має покрити збитки усіх потужних підприємств міста Чернівці. Я розумію, що сьогодні є проблем і по Аеропорту, і по Водоканалу, але постійно бути спонсором, в принципі, в бізнесі такого немає, бо все життя вкладати, а коли буде віддача. Рано чи пізно, наш МТК Калинівський ринок він у виступі деяких депутатів видно, що він уже не той, який був раніше. Бо є фінансова і економічна ситуація. Такими темпам ми дуже і дуже можемо наш клондайк Калинівський ринок не зможемо брати у них фінансову допомогу. Про нього згадують, коли треба когось рятувати, дати рятувальний круг. Але цей круг не дає можливість доплисти до берега. А цей круг дає можливість тільки утримуватися на плаву.

Андрій Шалєєв: Я абсолютно погоджуюся, що Чернівці останніми роками було як місто при Калинівському ринку. У нас не розвиваються інші галузі. Ми постійно тягнемо гроші з Калинки, але треба інші галузі розвивати, і туризм... але який туризм, якщо у нас інфраструктури немає. Автобусом важко доїхати, бо немає доріг. Літаки не літають, поїзд – один. Як доїхати до Чернівців? При тому я скажу більше, що на початку моєї каденції, мене більше всього обурила думка, забрати у нас вагонне ДЕПО. Добре, що люди стали на захист свого підприємства. Чому ми мали це ДЕПО, маючи міністра інфраструктури чернівецького, віддати в іншу область. Ми навпаки, маємо везти все в Чернівці, робити Чернівці золотим містом. А у нас не складається.

Василь Дутчак: Колега нагадав про літаки. Сьогодні озвучили, що у наш аеропорт вклали 56 мільйонів гривень. А сьогодні знову треба 2,6 мільйона. Майже 9 місяців не йде оплата праці, я думаю, що всі б підтримали, але треба, щоб літаки дійсно почали літати, щоб вони знову заробляли на себе. А це знову вкладати гроші і не мати елементарної віддачі, то тут треба приймати рішення, чи потрібен нам такий аеропорт. Потрібен, але чи такою ціною? Давайте не лише вкладати гроші, а порахувати, яка перспектива? Така сама перспектива як і у Водоканалу, я там у наглядовій раді. Там така сама ситуація. Сьогодні треба боротися з тим, хоч сьогодні у нас керівник дійсно професіонал на водоканалі. За весь період часу, це дійсно фахівець, якому я віддаю належне. 56% сьогодні витоків. Хто за це повинен платити? Поки ми не зменшимо витоки, то у нас не буде ніякого толку. Треба боротися з зменшенням витоків, а не зменшенням кількості води. Якщо порахувати 5-10 років працювала вся Садгора, всі переробні підприємства, яке було потужне водопостачання, тепер води треба менше. То якщо ми зменшуємо воду, то ми зменшуємо кількість електроенергії? Ні.

1