Восени на «UA:Буковина» запустять новий просвітницький цикл «Чернівецькі атланти»

Восени на «UA:Буковина» запустять новий просвітницький цикл «Чернівецькі атланти»

28.08.2019, 16:02

Восени в ефірі регіональних філій «UA:Суспільне мовлення» вийде 11 нових проектів, які були відібрані в перших двох хвилях конкурсу та пройшли підготовку з командою продюсерів.

11 нових програм відібрали на конкурсі для ефірів регіональних суспільних мовників. Автори обраних ідей допрацьовували свої матеріали з продюсерами філій, а також проводили експертизу проектів із планово-економічним, юридичним та виробничим департаментами та технічної дирекцією суспільного мовника.

В ефірі «Суспільного» восени з’являться:

• пізнавальна «Нова енциклопедія Поділля» на «UA:Вінниця»;

• відеопортрети «Люди UА» на «UA:Тернопіль»;

• просвітницький цикл «Чернівецькі атланти» на «UA:Буковина»;

• реаліті-шоу «Населена земля» на «UA:Рівне»;

• пригодницька експедиція «Артефакти» на «UA:Чернігів»;

• просвітницький тележурнал «Козацька звитяга» на «UA:Запоріжжя»;

• тревел-шоу «Подорожуємо дома» на «UA:Полтава» та «Бук Маршрут» на «UA:Буковина»;

• цикл документальних історій «Сильні» на «UA:Дніпро»;

• програми журналістських розслідувань «Під прицілом» на «UA:Суми» та «Сліди корупції» на «UA:Одеса».

Важливою умовою для цих проектів був місцевий контекст: вони розповідають про історію, туристичні об’єкти, видатних земляків або ж корупцію але обов’язково про регіон, в якому мовить відповідна філія «Суспільного».

«Ми розраховуємо, що зможемо показати ці проекти не лише в ефірі регіональних мовників, а й на загальнонаціональних платформах. Для продюсерів філій – це новий виклик, адже, з одного боку, ніхто краще за них про свій регіон не розкаже, а з другого – проекти повинні бути зрозумілі та цікаві й сусідам, щоб привернути до себе туристів, привернути увагу вищих рівнів влади або просто – викликати гордість за свою країну і громадян», – сказала генпродюсер регіонального мовлення «Суспільного» Марія Фрей.

З її слів, наступним етапом розвитку регіонального мовлення стане внесення різноманітності в ефіри філій завдяки виробництву на замовлення. «Може скластися враження, що реформа суспільного мовлення в регіонах вже добігає кінця. Але насправді ми підійшли тільки до другого етапу – співпраці з локальними продакшенами, які в майбутньому зможуть скласти конкуренцію столичним».

Програми «Під прицілом» на «UA:Суми» та «Сліди корупції» на «UA:Одеса» стануть першими проектами журналістських розслідувань на замовлення «Суспільного».

Нагадаємо, згідно з Концепцією розвитку регіонального мовлення, до 2021 року заплановано розширення регіонального виробництва виходячи з потреб аудиторії кожної області, зокрема завдяки співпраці з місцевими продакшенами. Це, крім можливості урізноманітнити контент регіональних мовників, сприятиме розвитку медіаіндустрії в регіонах, підвищенню конкуренції та якості контенту регіонального напрямку, а також професійного рівня медіаспеціалістів у регіонах.

Джерело: https://telekritika.ua

1