В Чернівецькій області запрацюють три пересувних габаритно-вагові комплекси, що дозволить захистити дороги від понаднормового навантаження

В Чернівецькій області запрацюють три пересувних габаритно-вагові комплекси, що дозволить захистити дороги від понаднормового навантаження

19.08.2016, 17:59

Сьогодні, 19 серпня 2016 року, міністр інфраструктури України Володимир Омелян разом із головою фракції політичної партії «Народний фронт» у Верховній Раді України Максимом Бурбаком перебуває з робочою поїздкою у Чернівецькій області.

В.Омелян, М.Бурбак, голова Державної служби безпеки на транспорті М.Ноняк, народний депутат України Микола Федорук та голова Чернівецької ОДА Олександр Фищук проінспектували роботу габаритно-вагового комплексу на трасі Н 10 (Стрий-Івано-Франківськ-Чернівці).

- Разом із Maksym Burbak і Михайло Ноняк проінспектували роботу ГВК, - написав міністр  інфраструктури України Володимир Омелян на своїй сторінці у ФБ. - Не тільки Renault з Рошеном заганяємо на ваги, а й DAF з іншим вантажем. Широко "рекламую" роботу зважувальних комплексів й прекрасну Чернівецьку область. А тепер трохи серйозніше. Програма на сьогодні насичена: огляд будівництва мосту, інспекція стану доріг, реконструкції аеропорту, перевірка роботи вокзалу. Також вітаю всіх з Великим святом - Яблучним Спасом!  Добра і Божого благословення Вам і Вашим сім'ям!

За словами міністра інфраструктури України, протягом трьох місяців роботи Укртраснсбезпки на дорогах України нараховано штрафів та плати за проїзд на суму понад 25 мільйонів гривень. Це при тому, що бюджет  Державної служби безпеки на транспорті не перевищує 60 мільйонів. І з врахуванням інших джерел надходження фінасів, крім штрафів,  вона вже вийшла на самоокупність в роботі. 

«Сьогодні на дорогах України працює 24 ГВК, сподіваюсь, наступного року їх буде більше 100. Ми покажемо абсолютно інший результат роботи, і всі перевезення вантажів українськими автошляхами відбуватимуться згідно чинного законодавства», - наголосив В.Омелян.

Він також заявив, що для Міністерства інфрастуктури вкрай важливою є продуктивна співпраця з парламентом: «Я сподіваюсь, що цього року ми нарешті поставимо крапку в законодавчій епопеї і приймемо ті закони, які будуть чітко регламентувати вагові параметри, штрафні санкції, а також посилять відповідальність за порушення вагових норм на українських автошляхах».

Міністр висловив сподівання, що парламентська фракція "Народного фронту" допоможе подолати опір так званого дорожного лобі, яке опирається цим необхідним змінам. 

- Ще раз переконався, що рішення про створення ДСБТ було правильним!!! - підтримав колегу екс-міністр інфрастукрутри в першому уряді Арсенія Яценюка Максим Бурбак.  

За словами Максима Бурбака, це велика проблема для всієї країни.

"Ми можемо будувати багато доріг, можемо робити капітальні ремонти, виділяти на це мільярди гривень, але якщо не буде контролю за вагою на дорогах, то наші дороги нищитимуть. Це показала і Миколаївська область, така сама ситуація і в Чернівецькій області. Тому восени Верховною Радою мають прийняти законопроекти, спільно розроблені фракцією "Народний фронт" та Міністерством інфраструктури щодо збільшення відповідальності за перевантаження і збільшення кола осіб за порушення вагового контролю. Я впевнений, що ми повинні зробити все, аби побороти у парламенті лобі руйнівників наших доріг", - наголосив голова фракції "Народного фронту".

Нагадаємо, депутати фракції "Народний фронт" Максим Бурбак, Тарас Кремінь, Вадим Підберезняк, Павло Дзюблик, Анатолій Дирів, Віталій Корчик, Ігор Васюник, Микола Кадикало, Михайло Хміль та Ігор Бриченко ініціювали у Верховній Раді 2 законопроекти, спрямовані на захист автомобільних доріг України від руйнування перевантаженими вантажівками. Це проект закону про внесення змін до закону України про автомобільний транспорт (щодо дотримання вагових або габаритних норм і/або умов, визначених у дозволі на участь у дорожньому русі) (№4660) та проект закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення контролю за безпекою автомобільних перевезень вантажів та відповідальності за порушення правил дорожнього руху (№4661). Однак, у парламенті не вистачило голосів на підтримку цих законопроектів.

 Голова Державної служби безпеки на транспорті Михайло Ноняк розповів журналістам, що фахівцям його служби відомі всі проблемні місця в Україні та Чернівецькій області, де є значне навантаження на автошляхи внаслідок недотримання норм перевезення вантажів. Це стосується гравійно-піщаних кар'єрів, місць, з яких вивозять ділову деревину тощо. Зокрема йшлося про автодорогу Вашківці-Вижниця та розташований там гравійний кар'єр. 

Планується, що вже наступного року в Чернівецькій області Державна служба безпеки на транспорті розгорне роботу трьох пересувних габаритно-вагових комплексів, що дозволить вирішити проблему понаднормового навантаження на автошляхи області. 

Очікується також запровадження спеціального дорожного збору з іноземців, яких зобов'яжуть платити за користування українськими дорогами. Сума буде відносно невеликою і однозначно значно меншою, ніж сплачують українські водії за кордоном. Проте нові надходження також допоможуть акумудювати додаткові кошти для ремонту і утримання вітчизняних доріг. 

Частково використано матеріали http://mtu.gov.ua/

1