Укравтодор відкидає звинувачення голови ГО 'Центр протидії корупції' щодо зловживань на “Великому Будівництві”

Укравтодор відкидає звинувачення голови ГО "Центр протидії корупції" щодо зловживань на “Великому Будівництві”

02.04.2021, 12:51

На звинувачення у корупції під час будівництва Полтавської траси у рамках президентської програми “Велике будівництво” з боку голови правління громадської організації "Центр протидії корупції" Віталія Шабуніна у Укравтодорі заявили, що вимагають вибачень.

Про це повідомляє пресслужба Укравтодору на сторінці у Facеbook.

 Укравтодор вважає, що реальних фактів корупції  не було надано за майже півтора роки, упродовж яких працює нова команда.

 “Наразі всі закиди у бік Укравтодору і “Великого будівництва” будуються виключно на припущеннях, чутках або відвертій брехні. Прикро, що пусті за аргументами звинувачення ми чуємо і від Центру протидії корупції та, зокрема, Віталія Шабуніна”, - повідомили в Укравтодорі.

 Зокрема, відомство навело цитату Шабуніна про те, що “20% - корупційна маржа, наприклад, на ремонті полтавської траси (оплаченого з Фонду протидії COVID-19)”.

 Проте, як нагадує Укравтодор, що у 2020 році йому вдалось завершити 10-річний довгобуд на так званій “полтавській трасі” - 80-кілометровій ділянці дороги М-03 Київ - Харків - Довжанський. Чотири смуги траси отримали нове покриття, а сама дорога розширена до першої категорії.

 Крім того, ця ділянка дороги оновлювалась у рамках проєкту Світового банку, тому визначення підрядника на відкритих торгах відбулося за правилами цієї міжнародної організації.

 “Методологія закупівель МФО - це еталонна практика, адже вона орієнтована на попередження корупційних ризиків, баланс кількісних і якісних критеріїв відбору, а також на жорсткі вимоги на етапі прекваліфікації. Закупівлі за правилами МФО - це те, до чого прагне Укравтодор на українському дорожньому ринку. Розмови про корупцію тут мають підкріплюватися реальними фактами та доказами”, - пояснили у Укравтодорі.

 Критикуючи Укравтодор, Шабунін послався на матеріали видання “Наші гроші”, яке, на думку Укравтодору, вже не вперше маніпулює цифрами та робить висновки щодо програми “Велике будівництво”, ґрунтуючись на “створеній власними руками історії”.

 Укравтодор нагадує, що у 2020 році на дороги державного значення було витрачено 82 млрд грн і збудовано та оновлено 4056 км доріг, 158 штучних споруд, розпочато будівництво Запорізького мосту. Вартість об’єктів у порівнянні з 2019 роком знизилась на 19 %.

 “І на фоні завершених по всій країні об’єктів, закиди про «40% відкати» чи «20% маржу» звучать безглуздо”, - вважають в Укравтодорі.

 Раніше заступник голови Офісу президента та координатор «Великого будівництва» Кирило Тимошенко озвучив план президентьскої програми, згідно з яким при збереженні нинішніх темпів ремонту автошляхів до кінця 2023 року в Україні буде відновлена ??вся мережа загальнодержавних доріг України.

 

1