Учень буковинського ліцею з Волоки підготував репортаж про «Творчість іконописця та митця Руслана Меца» для транскордонного освітнього проєкту

Учень буковинського ліцею з Волоки підготував репортаж про «Творчість іконописця та митця Руслана Меца» для транскордонного освітнього проєкту

09.08.2023, 11:31
Призери українсько - румунського Проєкту «Репортаж про Румунію/ Діти України та війна»
Проєкт надав унікальну можливість 7 закладам освіти Чернівецької міської територіальної громади долучитися до транскордонної освітньої ініціативи.
 
Ініціатори проєкту:
 
Чернівецький центр професійного розвитку педагогічних працівників, координатор Родіка Тіміш
Ліцей «Траян» Констанца, Румунія, координатори Ліліана Нікула та Віоріка Стан.
 
Рік тому, у серпні 2022 року, директор ліцею Анжела Починок підписала Угоду про співпрацю з Ліцеєм «Траян» Констанца, Румунія.
 
Директорка ліцею повідомила:
 
«- Команда Чернівецького багатопрофільного ліцею № 4 представила репортаж про «Творчість іконописця та митця Руслана Меца» у секції «Історія, культура та духовність».
 
Іконопис - це надзвичайно захоплююче мистецтво, яке має давню історію та глибокі релігійні корені. Ця художня форма стала важливою частиною християнської традиції, принесла нам не лише красу, але й духовне збагачення. У світі іконопису існують талановиті майстри, які втілюють у своїх роботах духовну глибину та красу.
 
Один із таких іконописців – Мец Руслан, чиї ікони зачаровують своєю неповторністю та емоційною силою.
 
Учень нашого ліцею Мец Максим Іонуц, дає відповіді на ряд запитань у своїй роботі щодо тематики іконопису. Як цитує Максим у своєму відео: «Мені пощастило мати батька іконописця».
 
У нашому репортажі ми знайомимо Вас і з історією, культурою села Волока Чернівецької області, де сім’я нашого учня є корінними жителями.
 
Мец Руслан - живий приклад того, як іконопис може зближати людей з духовністю та красою. Його роботи виражають глибинні почуття та залишають відбиток у серцях глядачів та вірян. Він - справжній майстер іконопису, який надихає нас зануритися у світ духовного мистецтва».
 
1