У центр Чернівців не пускатимуть вантажівки та транзитні авто
Для вантажівок та транзитних авто розроблено окремий маршрут об’їзду Чернівців. Згідно з рішенням виконкому Чернівецької міської ради від 28.02.2012 р. №120/4 затверджено схему руху транспорту з об’їзду центральної частини міста Чернівців по малому та великому кільцю. Також цим рішенням обмежуються і умови завезення товарів до магазинів та інших закладів, що знаходяться в межах «малого кільця», - повідомили у Секторі інформації та зв’язків з громадськістю.
Згідно з рішенням, з 07 до 19 години дозволено заїзд транспорту, який відноситься до малого класу (типу «Газель» або аналогічного). Габарити не мають перевищувати 4500х1900х2000 мм. Максимальна вага авто – до 3,5 тон. З 19 до 23 години вже дозволено заїзд автівкам максимальною вагою до 8 тон. Тим же транспортним засобам, які важать понад 8 тон, проїзд в історичну частину міста заборонено. Виняток складатимуть тільки ті автомобілі, що обслуговують об’єкти будівництва або реконструкції, і тільки за умови узгодження маршруту з департаментом житлово-комунального господарства та УДАІ УМВС України в Чернівецькій області.
Таке рішення дозволить не тільки зменшити інтенсивність руху, загазованість та рівень шуму в центрі Чернівців, а й понизити вібрацію. Адже відомо, що вона має негативний вплив і на здоров’я чернівчан, і на старі будинки, більшість з яких має не лише архітектурну, а й історичну цінність для нашого міста.
Для довідки:
«Мале кільце» проходитиме вулицями Б.Хмельницького, Л.Українки, 29 Березня, А.Пумнула, Червоноармійській, Садовій, Головній, Л.Кобилиці, Руській та П.Сагайдачного.
«Велике кільце»: по вулицях Південно-Кільцевій, Миколаївській, Миру, Авангардній, Миргородській, У.Кармелюка, В.Винниченка, Комунальників, Південно-Кільцевій, Руській, об’їзній дорозі, вулицях Д.Лукіяновича, Хотинській, Галицький шлях, Ю.Гагаріна, М.Чернишевського, О.Маковея, П.Нахімова, Стрийській, П.Рибалка, Заставнянській, К.Дзержика, Зарожанській, О.Кошового, Канівській, Сторожинецькій, Рівненській, Червоноармійській.
Маршрут об’їзду міста для вантажівок та транзитного транспорту: вул. Галицький шлях, Хотинська, Д.Лукіяновича, об’їзна дорога, вул. Головна, Південно-Кільцева, Червоноармійська, Рівненська, Сторожинецька.
КОМЕНТАРІ (5)
А велостоянку на вулиці Кохановського знову поламали. Перша полягла на Гоголя, а друга - на Кохановського. І це на головній пішохідній вулиці Чернівців.
Юрій Чорней
06 березня 2012 14:45
Вандали! Але чи багато там велосипедів Ви бачили? :)
Andrew Nagaychuk
06 березня 2012 15:23
На жаль, жодного! Ото ж бо й воно. Тому наступним кроком після заборони в'їзду вантажівок в центр мало би стати налагодження велосипедного трафіку. Бо без цього не бачити чернівцям туристів з Європи, як свині неба. До речі. в Тернополі недавно прийняли програму розвитку велоінфраструктури на найближчі кілька років. А у нас цим досі прееймаються кілька ентузіастів. Я взагалі за перетворення всього історичного центру на пішохідну зону. Так, як це є у більшості старих європейських міст. Без образ, Андрій, доведеться тобі пішки добиратися додому :)
Юрій Чорней
06 березня 2012 16:43
Як казав близький Вам по духу Махатма Ганді, - "Хочеш змінити світ - почни з себе". Відповідно, пропоную Вам подати приклад всьому журналістському загалу та опанувати двоколісного "монстра". І для здоровя корисно, і творчий поштовх чималий - будете писати "запіскі с поля боя" :)
Юрію Чорнею
07 березня 2012 11:39
Щиро дякую за пораду. Не сприйматиму її як спробу штовхнути мене під колеса машин. :) Щойно у місті з'явиться велоінфраструктура одразу пересяду на двоколісного друга. Правда, я й так пересуваюся містом переважно пішки, що майже те саме. А про велосипедні проблеми маленького Відня писав ще тоді, коли канадійці не давали грошей на цю справу. Багато і безуспішно.
Юрій Чорней
07 березня 2012 11:45