У Продана у більшості випадків ремонту доріг оминули проведення тендерів та обрали підрядників з негативною історією (+думка Михайла Шморгуна)

У Продана у більшості випадків ремонту доріг оминули проведення тендерів та обрали підрядників з негативною історією (+думка Михайла Шморгуна)

22.09.2018, 12:51

Громадські активісти заявили, що міська влада у більшості випадків ремонту доріг оминула проведення тендерів та обрала підрядників з негативною історією

Лише ближче до осені в місті почали активніше проводити ремонт доріг. Звісно, що до кінця року потрібно використати хоча б частину виділених коштів. А виділили з бюджету на капітальний ремонт доріг коштів чимало – більше 80 млн. грн. Але чи є сьогодні зміни в ремонті доріг?, - ідеться на сторінці ГО "Центр реформ та розвитку".

Більшість останніх угод укладені без проведення тендеру (на сайт Prozorro опубліковано лише інформацію про підрядника-переможця і договір). Капремонт ділянок вулиць І.Вільде, У. Кармелюка, В. Білоусова, К.Дзерджика, перехрестя Енергетичною-Мудрого, провул. О. Вільшини складає допорогову вартість у розмірі до 1,5 млн грн. саме для того, щоб не проводити тендери. Ніби таке рішення має пришвидшити ремонтні роботи, але не можна забувати про якість робіт.

Нагадаємо: на прес-конференції секретар міської ради розповів про глобальні плани щодо ремонту доріг у Чернівцях. За словами В. Продана, у Чернівцях за місяць активно асфальтували чимало розбитих ділянок , і надалі планують капітальний ремонт понад десятка доріг.

Поки що проблеми ті ж самі: добре відомі підрядники з негативною історією і проведення капітального ремонту без дотримання вимог. Вулицю В. Білоусова ремонтує Боднарешок О.Д. – директор ПП «Алекспромбуду» (підприємства, яке має чимало кримінальних порушень і цього року невчасно почало ремонтні роботи по вул. Переяславській, які досі не завершено). Вул. К.Дзерджика ремонтує ТОВ «Європроектшляхбуд», що у 2014р році притягнуте до адміністративної відповідальності за фактом завищення вартості робіт більше ніж на 100 тис. грн. (у кошторис двічі включили один вид робіт). Вул. Білоруську ремонтує ТДВ «Шляхо-будівельне управління №:60», співвласником якого є екс-голова Служби автомобільних доріг нашої області. Неодноразово це підприємство звинувачували у неякісних роботах і корупційних схемах. Інші ділянки доріг ремонтує ТОВ «Євродор», про кримінальну історію і недотримання технічних норм якого наша команда вже зазначала.

Крім несумлінних підрядників проблема в якості робіт, адже зараз на багатьох ділянках в якості капітального ремонту проводять лише асфальтування (без влаштування подушки зі щебеню), часом ще й в поганих погодних умовах. Гарантійні 5 років такий капітальний ремонт навряд чи протримається. Як бачимо, змін в ремонті доріг не так багато, а старі проблеми залишаються не вирішені, - підсумували громадські активісти.

Джерело: http://acc.cv.ua/ 

Думка політолога Михайла Шморгуна:

"Для того щоб показати бурхливу роботу і закатувати в асфальт місто півторамільйонними дотендерними кусками нинішнім керівникам Чернівців треба, щоб ці кошти швидко "бігали" з рахунку на рахунок. Але тут виникла проблемочка. Міське казначейство блокує рахунки департаменту ЖКГ і в період робіт на дорогах у людей Продана з’являється ситуація коли з підрядниками треба говорити через «чесне слово», щоб ті робили робити на свій страх і ризик, а розрахунок типу буде згодом.

(...)

Проблема є, її потрібно вирішувати. Так як просто зайти «з пиріжком» в міське казначейство не комільфо навіть для нинішніх керівників, рєбята придумують варіант. Варіант простий. Вирішити проблему за рахунок платників податків міста. Депутат (він же людина,що дуже турбується про ЖКГ і готується до дня Калічанки) Володя Бешлей вносить на найближчий розгляд сесії Чернівецької міської ради проект рішення «Про затвердження Програми покращання умов казначейського обслуговування міського бюджету м.Чернівців, розпорядників та одержувачів бюджетних коштів на 2018 – 2019 роки» . Якщо пояснювати простими словами то це є показний прояв корупційного діяння, непрямого підкупу . Тобто за кошти платників податків Чернівців, майже 500 К. гривень мають бути покладені на алтар хороших відносин команди Продана і міського казначейства. Щоб у них була міцна дружба. Щоб гроші підрядникам ходили вільно і проблеми вирішувалися в робочому порядку."

Докладніше у дописі у ФБ

1


КОМЕНТАРІ (4)

Міша, а воно вам треба? А ви, Михайле, щось розумієте в економіці, якщо в дипломі у вас написано: " Спеціальність - ПОЛІТОЛУХ"? Не смішіть себе повністю і людей, які вас знають.

avatar

Юрій

22 вересня 2018 16:47

Ось чому ці "малограмотні", "недовчені", з "підшитим язиком" особи як ось цей шморгун дозволяють собі говорити, стверджувати те, чого не до кінця розуміють, знають, володіють проблематикою??? Невже в усьому "винні" ті, хто їх навчав в школі, у вишах? А можливо і ті, хто їх "використовує", як "політологів"?...

avatar

Дьордій

23 вересня 2018 09:34

Пане Шморгун! А ви можетете перечислити шляхобудівельні компанії із гарною репутацією які брали участь у тендерах і їх (тендери) програли? А ви знаєте як роблять репутацію тим компаніям які відмовляються платити відкати? Приклад компанії яка виконувала реконструкцію багатостраждальної Б. Хмельницького. В судах керівник компанії довів, що після приходу до влади пана Каспрука у ньго вимагали для продовження реконструкції міліонний відкат.  Про результат цих судових рішень писали на всіх місцевих сайтах та друкованих виданнях і Ви про це знаєте. А всім ГО ніхто не забороняє моніторити якість виконаних робіт. Але для цього необхідно мати елементарні знання та бажання допомогти команді депутатів які взяли на себе тяжку ношу, це зупинити свідоме руйнування міста командою народного фронту. В народі навозного фронту. А Вам особисто п. Шморгун рекомендую прочитати статтю Оксани Продан "Ненависть вбиває". Дуже повчальна стаття для всіх. Рекомендую.

avatar

Чернівчанин

23 вересня 2018 20:41

Коротка історія про ремонт проспекту Незалежності, «фейк» Каспрука і лицемірну команду Продана. 
Каспрук намагався відремонтувати проспект в 2016, в 2017 році. Депутати не голосували за виділення коштів. Нарешті проголосували у 2018 році,бо вже відмовок знайти було важко і точно знали,що будуть знімати Каспрука.
ДЖКГ замовив виготовлення проекту в Івано-Франківської компанії "Урбан Прогрес", яка мала успішний досвід реалізації подібних сучасних проектів в різни містах України. 5 березня було підписано договір, термін завершення проектних робіт - до 30 червня. . Проект складний, оскільки передбачав внесення змін в організацію дорожнього руху. 25 травня проект був готовий і проектанти привезли його на погодження у Чернівці, презентували громаді. Готовий проект передбачає погодження усіма організаціями які надавали технічні умови – водоканал, міськсвітло, обленерго, теплокомуненерго, міськШЕП , ЧТУ, поліція. У червні процедури погодження були завершені, пропозиції,зауваження проектантами враховані. Найдовше проект погоджувала поліція, оскільки проектанти застосували нові правила ДБН, які набували чинності лише у серпні. Поліція дала погодження в 20 числах липня. Можна було передавати проект на експертизу і оголошувати тендер. Але депутати зняли Каспрука. І тепер саме цікаве. 
Перше,що зробили нові очільники - заборонили ДЖКГ передавати проект проспекту на експертизу. Почалися «мутки». Усіма засобами намагалися проект змінити, бо складний, багато робіт, на яких нічого не вкрадеш. Переробляти його під вимоги конкретного підрядника ще до тендеру. Тут і відомі чернівчанам гранітні бордюри, і відмова від геотекстилю, намагання здорожчати роботи за рахунок піщано-гравійної суміші, і навіть спроба застосувати ресайклінг на вимогу Євродору. Участь у переговорах з проектантами Євродору –це взагалі «песня». Звичайно, потенційний підрядник має цікавитися проектом, але вже після оголошення тендеру. Але молода , успішна, гонорова франківська фірма та ці провокації наших «бобіків» у білих сорочках не повелася. Проектанти зміни, які погіршують якість проекту вносити відмовилися. Тому проект залишився саме таким, яким його презентував Олексій Каспрук – сучасним, з новими вимогами до організації дорожнього руху, з безпечними і доступними переходами, вело доріжками, сучасними матеріалами. Тепер завдання громади вимагати від ДАБі ретельно контролювати дотримання проекту і якість робіт. Хто буде підрядником на роботи вартістю понад 70 млн.грн.здогадатися не важко. Євродор. Саме цій компанії обіцяно ці роботи за швидку закатку асфальтом фактично без проектів,без належного технічного нагляду кількох чернівецьких доріг вартістю до 1,5 млн.грн.
З договором, який було укладено з Урбан Прогрес , можна ознайомитися тут : https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-05-000230-c
На фото пропозиції ДЖКГ змін до проекту, які намагалися внести вже у вересні.

avatar

Ірина Карімова

24 вересня 2018 09:33

Додати коментар

Увійти через профіль для можливості залишати авторизовані коментарі.