У кафе Чернівецької ОДА по телевізору крутять російську блатню

У кафе Чернівецької ОДА по телевізору крутять російську блатню

08.11.2015, 15:35

Друкопис програми „Суть речей” на радіо Станція 103.2 ФМ від 5 листопада 2015 року.

 Запрошені гості: Мирослав Гринишин, головний режисер Чернівецького обласного музично-драматичного театру імені Ольги Кобилянської та Остап Савчук, художній керівник Чернівецької обласної філармонії

 Ведуча: Людмила Григорчук

Людмила Григорчук: Пане Мирославе, як ви вважаєте, як треба зацікавлювати молодь до відвідин театру та філармонії?

 Мирослав Гринишин: Є два шляхи, як це можна зробити. Перший шлях – це традиційний. Роблять батьки, яких самих вели їхні батьки, вони ведуть своїх. А діти вестимуть своїх. Це передається з кров’ю матері і батька. Цього не можна навчити. Водила мама, бабця… А другий шлях – це робити побільше фестивалей, конкурсів. Запрошувати з інших областей, країн на різні фестивалі, заходи, які пов’язані з мистецтвом, щоб людина всебічно розвивалася. А все інше, блатня, попса, яка на екранах телевізорів іде 24 години на добу. От кафе в облдержадміністрації, де я снідаю в 9 ранку. Там нікого немає зранку, а по телевізору блатня іде російська. Я питаю дівчат, для кого вони включають, а вони знизують плечима, не знають чого, сказали – і включають. Ну нащо це робите? Або вони невігласи, або їм дали вказівку, щоб вони включали проплачені відеокліпи. Дуже просто все робиться. Відключається канальчик, як кнопка на пульті. Є різноманіття заходів, у філармонії, в театрі, в селах, в містах, зараз в Європі - величезна кількість програм, які йдуть потоком по одному канальчику, який відсікається двома, трьома людьми. Маса грантів на різні заходи, на проекти. Люди не знають про це. Ті, хто знають, то сидить біля комп’ютерів, і з 10-15 запитів, йому дають позитивну відповідь на щось. І вони їдуть по світу, розвиваються, такий браунівський рух. Це має бути тотальна реклама, що треба вчити мову, знати заповнювати ці гранти, особливо молодь. А молодь помаленьку присідає на попсу нічних клубів. Блатня, там де горішки, попкорн, фільми голлівудські нижчого ґатунку. Потім важко звідти вирватися.

Інформаційний партнер програми „Суть речей” на радіо Станція 103.2 ФМ www.buknews.com.ua

1


КОМЕНТАРІ (2)

кафе в ОДА є приватною власністю. таке собі ПП "А-Я"  орендує там площу. зі слухів відомо, що власниками є родичі М. Папієва

avatar

СС

08 листопада 2015 16:11

avatar

Myhajlo Tokarjuk

09 листопада 2015 13:39