У Чернівцях розпочали демонтаж самовільно розміщених вивісок на фасадах в історичній частині міста

У Чернівцях розпочали демонтаж самовільно розміщених вивісок на фасадах в історичній частині міста

28.07.2013, 22:40

Відділ охорони культурної спадщини Чернівецької міської ради проводить моніторинг інформаційних фасадних вивісок в межах буферної зони об’єкта ЮНЕСКО.

Як розповіла начальник відділу Олена Пушкова, вже виявлено велику кількість зовнішньої реклами, що не відповідає архітектурно-художнім вимогам щодо оформлення традиційного історичного середовища.

Статтями 43, 44  Закону України «Про охорону культурної спадщини» передбачена адміністративна та кримінальна відповідальність за порушення законодавства про охорону культурної спадщини.

 Наразі розпочато демонтаж самовільних інформаційних вивісок з фасадів будівель Центральної площі Чернівців.

Авторитетне київське видання «Фокус» вже всьоме публікує рейтинг 50 кращих міст для життя в Україні. Цьогоріч Чернівці посіли у ньому четверту сходинку. Перед нашим містом розташувалися тільки Вінниця, Київ та Івано-Франківськ. Першу п'ятірку кращих для життя українських міст замикає Львів.

«У Чернівцях, які розташувалися на четвертому рядку рейтингу, сприятлива міграційна картина, інфраструктура і забезпеченість медичними послугами», - зазначає видання.

«Фокус» оцінював міста за 14 різними критеріями: динаміка чисельності населення, рівень злочинності, витрати міського бюджету на одного мешканця, середні доходи населення, рівень зайнятості та безробіття, можливість отримання вищої освіти, рівень ділової активності, міська інфраструктура, рівень забезпечення культурних потреб, рівень цін на комунальні послуги, рівень забезпеченості медичними послугами, екологічний стан міста, туристична привабливість тощо.

  Довідково:

Положення про порядок розміщення зовнішньої реклами та інформаційних фасадних вивісок в межах буферної зони об’єкта ЮНЕСКО м.Чернівців регулює правові відносини між виконавчими органами Чернівецької міської ради та юридичними особами, фізичними особами-підприємцями і громадянами, що виникають у зв’язку з виробництвом, розповсюдженням, розміщенням та споживанням зовнішньої реклами на території м.Чернівців взагалі, та в межах історико-культурної заповідної території зокрема. Проводиться фотофіксація всіх інформаційних фасадних вивісок,  моніторинг легітимності їх встановлення та відповідність архітектурно-художнім вимогам щодо оформлення традиційного історичного середовища. Про це повідомляє прес-служба Чернівецької міської ради.

1