У Чернівцях висадився 'десант' українського кризового медіа-центру

У Чернівцях висадився "десант" українського кризового медіа-центру

05.09.2016, 19:40

Ідея створити медіа-центр виникла два роки тому після подій на Майдані. Аби протистояти активній кремлівській пропаганді, провідні спеціалісти у сфері комунікації та піару вирішили сформувати медіа-площину - такий собі майданчик для спілкування та дискусій. 

- Певна така критична маса людей зрозуміла, що потрібно назовні перш за все, тоді була така потреба, пояснювати, що сталося в Україні. І вирішили створити таку платформу. Такий хаб, медіа-майданчик, куди можна було запрошувати людей, високопосадовців, громадських активістів, - пояснила Олена Сипченко, керівник прес-центру УКМЦ.

Почали влаштовувати брифінги та конференції, запрошували експертів, громадських діячів і міністрів, які коментували актуальні питання у політичній, економічній, військовій та соціальній сферах. 

- Журналісти, які були присутні на цих подіях, тобто слухали, ставили свої запитання і отримували відповіді, вони могли взяти спікера за руку і відвести до себе на прямий ефір чи взяти якийсь ексклюзивний коментар, - зазначила Олена Сипченко, керівник прес-центру УКМЦ.

Працівники кризового центру - не журналісти, проте роблять усе, аби полегшити роботу медійників. У тому числі й іноземних. А з часом прес-центр почав розширювати свої напрямки роботи, каже Олена Сипченко. Наприклад, залучили національні аудиторії. Згодом з’явився і мистецький вектор.

- Тоді воно по спіралі почало закручуватися. Відбувся референдум у Криму, потім - бойові дії на Донбасі, і ми зрозуміли, що наша робота потрібна ще більше, і ми тоді вже почали розширювати наші напрямки. КМЦ тепер, можна сказати, - це така парасолька, під якою є кілька хабів, - зауважила Олена Сипченко, керівник прес-центру УКМЦ.

До Чернівців команда КМЦ приїхала великим десантом. У кризовому центрі працюють над проектами на різні теми. І все, аби допомогти журналістам донести правдиву інформацію громадянам. Тож розповідають про важливі речі, зокрема і про реформи.

- Усі розповідають, що їх немає, вони є, просто їх дуже мало. І проблема полягає в тому, що ті реформи, які є, наступають на п’яти дуже великій кількості людей, які починають відчувати, що у них уже починають зникати гроші, зникає вплив, зникає можливість працювати. Саме через це відбувається білий шум інформаційний, з приводу того, що нічого не відбувається, реформ немає, і все погано, - запевнив Роман Вибрановський, журналіст, менеджер проектів УКМЦ.

Проекти КМЦ стосуються як судової реформи, так і євроатлантичної інтеграції. Тож основне завдання медіа-центру - активно розповідати про важливі речі, про те, що дійсно відбувається, що цікавить людей. До Чернівців же приїхали, аби налагодити зв’язок із місцевими журналістами та знайти спільні точки дотику. Адже планують відкрити медіа-центри у кожній області України. 

Джерело: http://www.tva.ua/

1