У BukNews - 'бронза'

У BukNews - "бронза"

04.07.2017, 14:44

У Чернівцях газета "Молодий буковинець" та інформаційний портал molbuk.ua лідирують у рейтингах найчитабельніших засобів масової інформації.

Такі дані сьогодні у товаристві "Знання" оприлюднили організатори соціологічного дослідження "Чернівці та чернівчани", яке проводилося у Чернівцях з 18 по 27 червня 2017 року, передає кореспондент molbuk.ua

За даними соціологічного дослідження, 38% чернівчан не читають місцеві Інтернет-ЗМІ. Водночас основними Інтернет-сайтами, з яких чернівчани отримують місцеві новини, є сайт газети "Молодий буковинець", який читають 29% опитаних і сайт БукІнфо – 19 %. Сайт BukNews найчастіше читають 9% опитаних чернівчан.  

«Молодий буковинець» лідирує у рейтингу найпопулярніших ЗМІ Чернівців

Водночас організатори соціологічного дослідження повідомили, що під час проведення опитування щодо Інтернет-ЗМІ респондентам не вказувались варіанти відповідей щодо таких сайтів як "Погляд" і "Чернівецький промінь".

Окрім того, згідно з результатами дослідження, "Молодий буковинець"лідирує у рейтингу місцевих газет.

«Молодий буковинець» лідирує у рейтингу найпопулярніших ЗМІ Чернівців

Так, "МБ" читають 48,6 відсотка опитаних респондентів. Газету "Погляд" - 15,5%, "Час" - 10,7%, "Чернівці" - 10,1%, "Буковину" - 5%.

За даними дослідження, 57% опитаних в основному отримують інформацію про новини в Чернівцях через телебачення, 31% – через Інтернет-сайти і соціальні мережі, 20% – через друковані ЗМІ і 12% – через радіо. 

Довіра до різних видів ЗМІ корелює з частотою їх використання. Від 60 до 90% аудиторії певного ЗМІ довіряють інформації, яку він подає. 

Чверть (27%) чернівчан взагалі не дивляться місцеве телебачення, і ця цифра зростає. За два останні роки рейтинги місцевих телеканалів впали від 5 до 20 %, найбільш суттєво – телекомпанії "ТВА". Наразі найрейтинговішими місцевими телеканалами є ТРК "Чернівці" (36 %) і Телекомпанія "ТВА" (34 %).

29% чернівчан не дивляться новини на місцевому телебаченні. При цьому, новини переважно дивляться на трьох ефірних каналах.

Майже половина (46 %) чернівчан не дивляться інформаційні передачі на місцевому телебаченні. При цьому рейтингові інформаційні передачі є на всіх чернівецьких телеканалах.

***

Соціологічне дослідження "Чернівці та чернівчани" провели Центр соціологічних досліджень Філософсько-теологічного факультету Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, Громадська організація "Інститут місцевого самоврядування" та Чернівецька обласна організація товариства ”Знання” України.

Генеральна сукупність складає 190 тисяч осіб (чернівчани віком від 18 років і старше, які мають право голосу). Обсяг вибірки – 1 515 осіб. Вибірка – двоступенева, стохастична, стратифікована; репрезентативна за статтю і віком. Гранична статистична похибка вибірки (без врахування дизайн-ефекту) – 2,53 % при Р=95%.

Метод опитування: Особисте формалізоване інтерв’ю ("face to face"). Збір даних здійснювали 43 респонденти, переважно студенти-соціологи.

Джерело: molbuk.ua

1