Ситуація в патологоанатомічному бюро виходить з-під контролю. Конфлікт колективу з профспілкою

Ситуація в патологоанатомічному бюро виходить з-під контролю. Конфлікт колективу з профспілкою

18.09.2016, 02:45

Про складну ситуацію, яка склалась в колективі ОКМУ «Патологоанатомічне бюро» розповіли співробітники бюро.

Голова первинної профспілкової організації нашого бюро створила і підтримує в колективі ворожнечий та несприятливий клімат – зазначила старший лаборант відділення загальної патології № 2 Самойлова Катерина Миколаївна – вона неодноразово погрожувала мені, середньому і молодшому медичному персоналу, а часом і лікарям, коли ми займали позицію, яка протирічила її уподобанням, принижувала нас та погрожувала. Враховуючи, що терпіти це більше не можливо, колектив вирішив оголосити недовіру профкому, що своїми підписами засвідчило більше 1/3 членів колективу.

Згідно пунктів 47, 48, 49 та 50 Статуту професійної спілки працівників охорони здоров’я України у разі недовіри голові профкому проводяться позачергові профспілкових збори для переобрання профспілкового комітету – прояснив ситуацію завідувач відділення загальної патології № 2 Мікадзе Євген Петрович – але прерогатива організації таких зборів належить саме профспілковому комітету, а наша голова профспілки з 02.09.2016 р., коли ми вручили її лист про недовіру, навіть відмовляється визначитись з датою зборів.

На наше прохання 12.09.2016 р., оголосити дату зборів, голова профкому відповіла, що збори є проблемою виключно колективу і займатись організацією останніх вона не збирається – додала Самойлова К.М. – тому 13.09.2016р. ми були змушені звернутись до в.о. голови Обласного комітету профспілки медичних працівників Чернівецької області Фустія О.П. з нашою проблемою, який сказав, що ситуація складна і неоднозначна, оскільки ніколи не стикався, щоб голови профкомів чинили такий опір та тиск на співробітників, але пообіцяв розібратись з проблемою і завірив нас, що з датою зборів профком визначиться вже цієї п’ятниці. П’ятниця минула і нічого не змінилось. Оголошення про збори, так і не з’явилось.

Наш колектив був завжди однією родиною – розказує старший лаборант відділення загальної патології № 1 Анохіна Наталя Ісааківна – можливо не завжди дружньою, але всі конфлікти ми вирішували самостійно. Проте з 1 квітня колектив почало лихоманити і це триває і досі. Головною причиною всіх негараздів є голова нашої первинної профспілкової організації, яка в першу чергу лобіює свої власні бізнес інтереси та забуває про колектив. Від імені всіх співробітників бюро вона пише лити-звернення в різні організації, звертається до громадських активістів та депутатів, дезінформує їх та дискредитує бюро, оскільки її думку більша частина колективу не розділяє. Особисто від себе та напевно від більшості співробітників хочу звернутись до всіх громадських активістів, які відвідували наше бюро та депутатів, у нас маленький колектив всього 65 штатних осіб, ми велика сім’я в якій зараз негаразди, тому дайте можливість нам розібратись з нашими проблемами без зовнішнього втручання, як ми це робили раніше, повірте нам це під силу.

Напевно профспілкові організації не повинні забувати, що їх першочерговим завданням є захист трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів профспілок.

1


КОМЕНТАРІ (79)

Тепер зрозуміло стає чиї інтереси лобіює Олька Кобевчиха. Стоїть з себе целку, а за гроші готова продатись

avatar

Боб

18 вересня 2016 00:27

Чернівці, як частина країни парадоксів - профспілка є організацією самих робітників і покликана захищати інтереси та права цих робітників!

avatar

Чернівчанин

18 вересня 2016 00:32

Профком представляє інтереси колективу, тому колектив має звернутися до представника Департаменту охорони здоровя, до Фустія (обласна профспілка) та запросити їх на певну дату, і важливо, щоб були присутні більше половини колективу, щоб була злагодженість щодо нової кандидатури, далі все стане на свої місця

avatar

чернівчанин

18 вересня 2016 09:05

т.в.о Беседінський викликав працівників по одному та примушував підписати даний документ. Аргументуючи: хочеш працювати далі - підписуй. Підписали цю вимогу, в основному, середній та молодший персонал. Деякі підписи сфабриковані, деякі відсутні. Лікарський персонал відмовлявся підписувати. Саме Беседінський вносить розкол в роботу бюро.

avatar

Катя

18 вересня 2016 09:23

З 65 осіб підписали "тєлєгу" всього навсього 26. Серед них колишьній завідуючий зі своєю дружиною, якого недавно поперли з цієї посади, теперішній т. в.о. завідуючого, бухгалтер, провідний бухгалтер.  Тобто підписантами є ті, які  не нюхають запах формаліну, і цей конфлікт є фактично конфліктом між  між адміністрацією бюро та головою профкому, яка  послідовно виступала за надання  компенсаційних виплат   шкідливих  умов праці.

Дивує, що серед підписантів є Геровська та інші, які за своє працевлаштування у бюро заплатили від 1 до 5 штук баксів. Той хто хоча б один раз дав хабар буде рабом усе своє життя!!!

А тепер подумайте, хто у даній ситуації дбає про власні бізнес інтереси.

 

avatar

Кошмарський

18 вересня 2016 09:28

Той, хто дав хабар за своє працевлаштування, підпише будь яку писульку тому, що дорожить своїм робочим місцем, за яке заплачена чимала сума грошей.

avatar

Психолог

18 вересня 2016 09:41

І навіщо це мені, що би на старість мене на камеру знімали?

avatar

Юра завгосп

18 вересня 2016 09:42

Нехай обласна рада призначить завідуючого, а потім виберуть голову профкому, а то людям незрозуміло підписувати, чи не підписувати усякі бумаги, бо ще невідомо чия візьме.

avatar

Юра завгосп

18 вересня 2016 09:50

Денисова має, щось проти середнього та молодшого медперсоналу? Сама санітарка навіть школу не закінчила. Ганьба. Геть.

avatar

18 вересня 2016 10:12

Денисова сподівається, що одного з її бізнес партнерів по гробам (Жукова чи Сілка) зроблять начальником і вони встигнуть притиснути колектив. Цього не буде. Торгуйте гробами, у вас це гарно виходило.

avatar

18 вересня 2016 10:20

Це чергова провокація Беседінського. Всі побачили хто він є. Він маніпулює підлеглими, погрожуючи звільненням у разі призначення нового керівника. Зараз саме основне - зберегти бюро. Адже лише у нашій області його може не стати завдяки Беседінському. Чи не краще зняти одного чварника і не допустити реорганізації.

avatar

Депутат

18 вересня 2016 10:28

Та що там підлеглі! Подивіться, як Беседінський маніпулює департаментом охорони здоров"я. Цікаво, з якої причини його так довго терплять? Депутати, розберіться будь-ласка. Вся надія на Вас.

avatar

хірург лшмд

18 вересня 2016 10:37

Почему автор статьи брал интервью только у одних евреев?

avatar

антисемит

18 вересня 2016 10:41

Потому, что хотят чтобы профорг тоже был евреем.

avatar

семит

18 вересня 2016 10:52

Даааааааааа. Розберуться рижа меддепутатка, яка вже 6 місяців живе за гробові гроші Сілка-Денисової-Жукова, ніхтокрімнас продажний Ковалець та дешева психічка Диякон. Колектив ненавидить  вас, ви паразити. Трясуться зараз. Беседінський прикрив їх похоронну лавочку.

avatar

90-------=

18 вересня 2016 12:02

Даааааааааа. Коллектив любит Бесединского-коваля из-за приятного гнилостного запаха отходов, на охлаждение которых нет средств для работы холодильников. Мы любим их за то что нам не платят гробовые за вредность, которые положены по закону.

avatar

91-------=

18 вересня 2016 12:35

 А чому профком не може влаштувати таємне голосування? Адміністрація не зможе тиснути на колектив. Всі зразу побачать хто чого вартий

avatar

67890

18 вересня 2016 12:42

А чому голова профкому Денисова та голова комісії по атестації робочих місць Сілко не піднімали це питання роками? А зараз спекулюють ним? А чому Жуков мовчить, що Денисова Г.Д та Мікадже Є.П. привозили з Київа і передавали йому всі необхідні документи по подвійній шкідливості. Також спекулює. А чому вони мовчать, що крім 10 чоловік, які їх підтримують інші їх просто ненаведять. А чому Жуков та Денисова не кажуть як змусили звільнитись Костенян? Чому Жуков-Сілко-Денисова приховують факт, що торговали трунами і за ці гроші всіх купують? Сілко-Жуков-Денисова, це і є корупція. Змушувати купувати товар в співробітників бюро. Може досить брехати. Всі знають, що ви брехуни.

avatar

енгшщз

18 вересня 2016 12:56

Жукова может и осуждает коллектив но не за профессиональные качества, а за его личную жизнь, что молодой парень мог жениться на сотруднице и помоложе, например дочери  Бесединского, а не сожительствовать и устраивать служебный роман с профоргом Денисовой.

avatar

енгшщз

18 вересня 2016 13:09

 К сожелению на профиссиональных качествах Силка сказались его служебные романы с статистиком с ЛШМД и лаборантками  бюро

avatar

енгшщз

18 вересня 2016 13:24

У своїй статті на Букньюс від 7.07.16 року пан Беседінський В.І. закликав буковинську медичну громаду до злагоди. Не дивлячись на це за час керування Беседінського з травня 2016 року ним планомірно розвалюється бюро та злагода між членами колективу. Сам він є причиною цієї ситуації. Як тільки його усунуть, кого б не призначили керівником, ситуація знову буде контрольованою, всі згуртуються, як це було завжди. 

avatar

оптиміст

18 вересня 2016 13:38

А на профзборах обов'язково довести до колективу всю правду про діяльність беседінських в колишній залізничній, а зараз першій міській лікарні. Й надати підтверджуючі матеріали. Зразу всім стане зрозуміло, звідки ростуть ноги. І що вони весь час під страхом намагаються приховати.

avatar

Роддом

18 вересня 2016 13:51

І не тільки це. Ще беседінська несанкціоновано влізла в онколікарню, де функціонує своя безкоштовна гістологічна лабораторія.

avatar

Онколог

18 вересня 2016 13:55

Та ні оптиміст, зовсім не так. Беседінського підтримує колектив, про що свідчить навіть остання мед. комісія, на яку так і не зібрався кворум. Підтримати Беседінського прийшла значна частка колективу. І ваше прагнення переконати всіх, що саме Беседінський причина конфлікту ні до чого не приведе. Бо будь-яка зустріч ДОЗ, депутатів чи активістів з колективом зразу покажить істинний стан справ. Колектив не підтримує, а ні Жукова, а ні Сілка. І це брехня, що колектив розколовся, навпаки всі об'єднались проти Денисової, Сілка і Жукова, які своїми скаргами у всі можливі інстанції вже остогидли колективу. Чому Ви так боєтесь Беседінського? Бо чесний і справедливий, бо зміг побороти похоронний бізнес, бо за ним колектив. Беседінський об'єднав, а не розколов колектив. Це Жуков, Сілко і Денисова відкололись від колективу і підігрівають конфлікт, намагаючись все звалити на Беседінського.  Після перевиборів профкому все заспокоється.

avatar

Оптимістоптимісту

18 вересня 2016 13:55

першопричина всіх конфліктів і стресів у медичних колективах краю надто проста, - двоє шизоїдних "депутатів"  рижа кобевка і алкаш малішевський! Заради посад і влади всіх лікарів з гімном змішали. Нажаль лікарями їх ніхто не вважає

avatar

Депутат

18 вересня 2016 14:00

А скільки помилок за прикриття тата допускає беседінська!!!! А результати аналізів безпосередньо впливають на своєчасність і тактику лікування. Чому її не притягнули до відповідальності за службовим розслідуванням по першому пологовому? Гнати цю сімейку негайно.

avatar

Роддом

18 вересня 2016 14:01

Це проти беседінського категорично налаштований майже весь  лікарський колектив. А більшість середнього та молодшого колективу він залякав. А ще постійно доводить брехливу інформацію, що нібито профком викликав комісію департаменту охорони здоров'я і всі змушені пізніше(тобто по кзоту) йти з роботи. Не треба вірити його підбурюванням, а спокійно дочекатися висновку комісії, який обов'язково буде доведений до колективу. Тоді все стане зрозумілим! Не вірте голослівним заявам, вірте офіційним документам і рішенням органів державної влади.

avatar

Треба ще трошки почекати

18 вересня 2016 14:12

Денисова С. , користуюсись особливими стосунками с зав. відділенням Жуковим Л.Ф., ставши з молодшої медсестри головою профспілки, заявляла не раз прилюдно, що зробить головним лікарем Жукова Л.Ф. і тоді тим, хто його не підтримає, "мало не покажеся". І її влада буде безкінечною. 

avatar

Очевидець

18 вересня 2016 14:19

Дорогі колеги! Давайте припинемо ображати один одного. Вже й так всім зрозуміло, що Беседінський більше не керуватиме. Давайте зупинимось, пробачимо один одному всі образи. Адже нам і надалі дивитись один одному у вічі. І після всього, що ми пройшли - відновлювати добрі стосунки. І знову стати однією сім"єю. І николи більше не давати себе втягнути у боротьбу за посади кандидатів на керівників. Нехай боряться між собою самі. А ми залишимось людьми.

avatar

найстарший член колективу

18 вересня 2016 14:28

Як же похоронщики бояться Беседінського. Добре наступив їм на п'яти, не будуть вони більше наживатись на простих людях. Не будуть корупціонери Сілко, Жуков і Денисова залякувати колектив.

avatar

18 вересня 2016 14:41

Дорогі колеги! І я пропоную припинити ображати один одного і згуртуватися! Як раніше! Не вестися на провокації, вони вже не допоможуть! Давайте зробимо все задля того, щоб знову бути дружнім колективом! 

avatar

Наймолодший працівник бюро

18 вересня 2016 14:59

І я!!!!! Давайте зупинимось і згадаємо все хороше, що в нас усіх було!!!

avatar

Співробітник бюро

18 вересня 2016 15:01

Боже милостивий, які брехуни! Володими Ілліч Бесединський НІКОЛИ не тиснув на персонал. Навпаки - люди просили його якось зпинити цей потік бруду, яким поливає всіх Денисова С. І., що спить і бачить себе "царицею морською".

avatar

Небайдужий

18 вересня 2016 15:18

І я всіх прошу не паплюжити колектив на загал, а спокійно все обговорити на профспілкових зборах і дійти оптимального рішення!!! Не піддавайтеся на розхитування ситуації! Тримаймося достойно! Всі! Разом! 

avatar

Патологоанатом з 12 річним стажем

18 вересня 2016 15:32

Та Ви шо Беседінський Володимир Ілліч просто свята людина, хоч на хліб із маслом масти, і заяву в мінтуру і прокуратуру, СБУ він не писав, це все наклеп, дивіться на ютубі з другої хвилини https://www.youtube.com/watch?v=nBD_8voaKL8

 

avatar

.

18 вересня 2016 15:48

А Мікадзе та Ганна Данилівна теж наклепи написали? Ні, це корупція Сілка та Жукова, бо посада профкому Денисової не дасть можливість звинуватити її в корупції. Вся відповідальність буде покладена в першу чергу на Сілка, а потім і Жукова.

avatar

78

18 вересня 2016 15:53

Мои любимые коллеги! Давайте остановимся! Протянем руки друг другу! И будем жить как раньше дружно! А решение,кому доверить руководить бюро пусть принимает власть! Ведь мы ей доверяем, ее выбрал народ, поддержавших революцию годности! 

avatar

Тоже немолодой сотрудник бюро

18 вересня 2016 16:09

Так, ми всі щиро підтримуємо Революцію Гідності! Дому давайте поводитися гідно! Взаємні претензії з'ясовувати в особистій переписці! А нагальні службові питання вирішувати як того вимагає закон. У даному випадку на зборах!

avatar

Патологоанатом

18 вересня 2016 16:15

Давайте. Всі тільки за. І про вибір керівництва мова взагалі не йде. Колектив висловив недовіру профкому, а не адміністрації. А якщо справді адміністрація чинила тиск на колектив, то тільки таємне голосування покаже справжнє відношення колективу до профкому. Здається на цьому і можна покласти крапку у дискусії.

avatar

по чесному

18 вересня 2016 16:17

Коллектив будет против Денисовой только за то, что она захомутала Жукова.

avatar

.

18 вересня 2016 16:20

А что этот 50-летний пень еще кому-то нужен?

avatar

18 вересня 2016 16:25

Люди добрі! Ну вже всі наші пишуть - зупиніться! Бо ж збори для того й передбачені, щоб все на них обговорити! Можливо це стане етапом очищення всіх нас! А потім - обов'язково згуртуватися! Простити один одного і стати знову нашим колективом! І саме головне - не допустити, щоб розробити бюро на частини і ми стали єдиною такою областю в Українці! Тому подалі засунемо власні амбіції і станемо на шлях консолідації! Ми ж не одні! В цьому ж зацікавлена наша влада і громада!

avatar

Той хто прагне згуртувати

18 вересня 2016 16:34

Правильно, Володимир Ілліч. Цілком з Вами погоджуємся.

avatar

колекти бюро

18 вересня 2016 16:39

Молодец! Полностью поддерживаю! Давайте жить дружно! Как это было до того, пока не возник вопрос о руководстве! Включаем здравый рассудок, а претенденты на должность пусть разбираются без нас! Ведь какой был классный коллектив! Пусть все рассудит власть! Надеюсь объективно! Всех вас люблю!

avatar

Старик

18 вересня 2016 16:41

Нет, Старик. Коллектив не дружный давно. Денисова давно всех мытарит. Сил больше нет.

avatar

18 вересня 2016 16:49

Да да да и еще раз да! Мы же все нормальные ребята! А тот, кто лезет руководить, пусть нас не вмешивает в свои дела! Пусть решает власть и громада! Предлагаю из пока еще двух лагерей создать один, но дружественный! И не давать себя никуда втянуть! Мы ж не овцы! Мы все опытные и достойные в нашей сфере профессионалы! 

avatar

Профессионал

18 вересня 2016 16:52

Ну вы снова за свое! Сколько можно? Все мытарства обговорим на собрании! Прекращаем! А то очень стыдно!

avatar

Старик

18 вересня 2016 16:56

Так, звісно так, зберемось одним дружнім табором, організуєм профспілкові збори. Покажем владі, як вмієм дружньо працювати. І все буде далі спокійно, як було в хороші добрі часи

avatar

18 вересня 2016 16:58

Так, друзі! Бачте, ми вже робимо кроки до згоди! Хай керівництво живе своїм життям, а ми своїм! І ще дуже прошу! Не ображати жінок! З обох таборів! 

avatar

Просто патологоанатом

18 вересня 2016 16:59

Так, а то коли Жуков чи Сілко принижують Наталю Ісааківну чи Наталю Федорівну, на це боляче дивитись

avatar

18 вересня 2016 17:02

І це обговоримо на зборах, якщо воно відповідає дійсності! І обов'язково надамо цим жінкам слово! І взагалі багато що обговоримо! Пропоную не зважати на час, дати всім висловитись до кінця! Але культурно, не перебиваючи один одного! Іншого шляху до злагоди просто не існує! І ще - обов'язково запросити на збори уповноважених осіб представницької та виконавчої влади! Нехай усе проаналізують і візьмуть до уваги! Аби в майбутньому вчасно упереджувати конфліктні ситуації в колективах! На те й наша влада, яку ми всі дуже поважаємо!

avatar

Друг

18 вересня 2016 17:18

Друзяка! Ты мужик! Уже девочки звонят! С обоих лагерей! И всех поддерживают! Руководство руководством - а общий язык мы находим! Дай нам всем Бог спокойной работы!

avatar

Просто я

18 вересня 2016 17:24

Панове активісти іже з ними, будьте нарешті об'єктивними! Дослухайтесь до тих, хто добросовісно працює на своїх робочих місцях, не має часу бігати по комісіях і зрозумійте, що люди розумні, більшість мають вищу освіту і бачать ціну "турботи" деяких з вас за умови праці. При цьому не бачачи в упор дійсних проблем нашої галузі.

avatar

Пересічний працівник бюро

18 вересня 2016 17:49

Всі проблеми доведені до органів державної влади. Рішення виключно за нею. Обіцяємо зустрітися з усім колективом, неупереджено і  уважно вислухати кожного. Ми за справедливість. За нами громада. Слава Украіні!

avatar

Активіст

18 вересня 2016 17:57

Героям слава! Давайте все таки зупинимось і дочекаємося рішення нами обраної і вельмишанованоі влади! Вдаймося до стримання! Це насамперед звернення до претендентів на керівну посаду! Вже люди поміж собою розуміються, а вам все не йметься. Зупиніться й станьте прикладом для підлеглих!

avatar

Стоп

18 вересня 2016 18:05

Точно! Ну як же це зупинити? Всіх хто й надалі підбурюватиме колектив вважаю сепарами! 

avatar

Стоп+

18 вересня 2016 18:08

Головне, давайте зрозуміємо, що в профспілкові збори не можуть втручатись ні активісти, ні департаменти, а ні депутати. Це проблема виключно колективу і втручання ззовні не допустимі.

avatar

18 вересня 2016 18:42

Шановні! Дайте ім (патанатомам) начальника не з бюро. І на цьому все закінчиться.

avatar

Дістали!

18 вересня 2016 19:47

 Да, закінчиться все, коли вивчать реальну ситуацію й відсторонять всього-навсього одну людину! Тоді, як святі бюро перелитять. Й добре буде зробити це із залученням МОЗ України. Для повної об'єктивної оцінки стану бюро. Але, як класно, що сам колектив почав згуртовуватись. Все-таки, як важливо провести збори без жодного втручання!

avatar

Той, що має надію

18 вересня 2016 20:25

Ну нарешті знайшлася розумна людина, яка запропонувала вихід із вельми складної ситуації! Тільки із залученням МОЗ України! І це буде неупереджено! Тому що ніхто не знає, що п'ятий місяць через відсутність акредитації іхні гістологчні відпіовіді є незаконними!!!!! А як же люди!!!! Просто жах!!!!! І страшний сором!!!!! Хай високопосадовці нарешті розберуться!!!!!!

avatar

Вболівальник з ДОЗ

18 вересня 2016 20:49

Колектив вже згуртувався 2 вересня, коли вручив лист про недовіру Денисовій. А останні 30 коментарів - це спектакль  3 осіб, які начебто згуртовують колектив. Ми об'єднались саме проти Жукова-Сілка-Денисової і не треба нас про це просити. Які дівчата вам дзвонять? Людей тіліпає, коли вони бачуть ваші номери телефонів. А перевірка МОЗ - це цілком у вашому дусі. Ви вже викликали і приймали перевірку ДОЗ. Цікаво чиє це ідея згуртованості колектива: Кобевко чи радника Сілка?

avatar

18 вересня 2016 20:55

Шановні колеги! Припиняємо нарешті безглузді перепалки! І відпочиваємо! Попереду ще так багато цікавого! Давайте все-таки покладатися на обрані нами органи державної влади, які несуть відповідальність за функціонування бюро! Рішення суто за ними! А нам  всім треба заспокоїтись! Особливо - предендентам на керівну посаду! І найголовніше - не розхитувати колектив! Адже вже всі дійшли згоди про збори без участі сторонніх осіб. Це хоч і маленька, але спільна перемога. Без претендентів!

avatar

Вдаймося до спокою

18 вересня 2016 21:15

А що, про без акредиціі знає ДОЗ?

avatar

18 вересня 2016 21:18

Всі заспокоїлись та отримали відповідь на одне питання: ідея належить радниці Сілка. Цікаво...... Але при чому тут дебати сприводу керівництва бюро?

avatar

18 вересня 2016 21:28

Та дебати  ж про збори профспілок! Та про невтручання претендентів на керівну посаду! І сторонніх осіб! І а також про необхідність нагального впливу на ситуацію органів державної влади. Тому що тільки нами обрана влада спроможна вирішити складну ситуацію! І ми всі їй довіряємо!

avatar

Згуртовані

18 вересня 2016 21:41

Так, влада обрана народом і повинна працювати саме на благо народу. А головним завданням влади після Революції гідності є недопущення потрапляння на керівні посади корупціонерів, які з 2006р. наживались на простих людях. Правда?

avatar

18 вересня 2016 21:47

Повна правда! Особливо з наданням і оприлюдненням результатів перевірок ДОЗ та правоохоронних органів. Всі вони обов'язково будуть доведені до колективу бюро, органів влади, депутатів та громадськості. І тоді люди побачать велику різницю між наклепом і реальним станом справ! У цьому гарному почині повністю вас підтримуємо!

avatar

666

18 вересня 2016 21:55

"Браво" антисемитам! Ось справжні обличчя цих страшних людей!!!

avatar

Обурений коментатор

18 вересня 2016 21:56

Шкода тільки, що в розслідування правоохоронних органів втручались зацікавлені особи, теж корупція тільки не в медицині. Можливо перевірка Київського керівництва останніх корупціонерів принесе свої результати. Чи можна обійтись без останної ?

avatar

18 вересня 2016 22:06

У нашому бюро немає антисемітів! Але на жаль є провокатори! І вони за це будуть нести відповідь перед законом! Такі речі не можна роздмухувати - це ганьба для нашого багатонаціонального краю! Тому заспокойтеся й не провокуйте. Громадо - не вір провокативним дописувачам. Такого в бюро ніколи не було й не буде. Про попередній коментар будуть повідомлені правоохоронні органи!

avatar

За єдність

18 вересня 2016 22:13

Киівська перевірка у даній ситуації є просто необхідною!  Вона витребує підтверджуючі документи з усіх закладів! У неї великі повноваження! Для всіх нас це справжній вихід! Гарна ідея!!!!

avatar

За неупередженість

18 вересня 2016 22:20

Правоохорнні органи це звісно добре, але євреї завжди були народом, які вирішували питання за столом переговорів і не шляхом завульованих погроз, то чому і зараз не сісти за стіл переговорів з трубкою миру та чашкою чаю. Євреї завжди жили так. щоб всім було добре. Тож давайте порузуміємось і кожен залишиться при своїх інтересах. Варіантів більше ніж два, повірте. Хотілось би бути друзями, а не ворогами

avatar

за єдність у всьому

18 вересня 2016 22:25

Давайте! Повністю підтримуємо! У цій складнйі ситуації треба робити все можливе задля згуртування колективу! І нарешті припинити непотрібні дебати. Сподіваємось, що і влада, і громада вживатиме заходів для локалізації штучного конфлікту. І сприятиме конструктивному проведенню профспілкових зборів!

avatar

За мир

18 вересня 2016 22:34

Змішались в кучу коні, люди... Про що ми говоримо? При чому тут МОЗ, ДОЗ та інші? Ми обговорюємо необхідність проведення позачергових профспілкових зборів, щоб обрати нового голову, людину яка буде моральною, порядною, не авантюрною, не заангажованою, що насправді дбатиме про інтереси людей, а не литиме фальшиві сльози про жахливі умови, в яких працюють люди. І Денисова С.І. добре знає, що вона не відповідає цим якостям і не буде більше обрана головою профкому, тому не скликає його засідання, давить на членів нинішнього профкому, щоб не давали згоду на проведення зборів. ЗБИРАЄМО ЗБОРИ, ПРОВОДИМО ТАЄМНЕ ГОЛОСУВАННЯ І ВСЕ СТАНЕ НА СВОЇ МІСЦЯ! 

avatar

...

18 вересня 2016 22:38

Так всі ж про це пишуть! Про збори з таємним голосуванням! Так всі ж дописувачі повністю згодні!!!!!! Навіщо знову роздмухувати негатив?!!!!

avatar

18 вересня 2016 22:48

Таке враження, що така розумна людина, яка прагне миру та згуртованості, бачить тільки один шлях проведення профспілкових зборів і зовсім не прагне конструктивного діалогу? Чи старі євреї помиляються? 

avatar

мир

18 вересня 2016 22:49

Немає значення національність! Ми всі перш за все ЛЮДИ! Недопустимо переступати норми людяної моралі, недопустимо задовольняти свої примхи і побажання за рахунок людей, які довірилили їй своє право голосу. Всьому має бути кордон вседозволеності! 

Мова йде лише про зняття з посади голови профкому! Не потрібно все звертати комом....!

avatar

18 вересня 2016 23:09

Що може означати боротьба Беседінського з бізнесменами у бюро? Можливо він вважає що бюро повинне видавати трупи родичам в  голому вигляді в одіялах? Нехай родичі самі їх одівають проводять обробку та кладуть у гроби? Послуги транспорту, щоб той самий гроб привезти у бюро коштують половині його вартості, і чи не удобніше його купити прямо на місці, щоб швидше забрати для поховання, а не тримати  покійників без холодильних камер, які тривалий час були несправними у бюро та видавати трупи з гнилістним запахом? Хібе це не є знущанням над людьми, і цього хоче Беседінський.  

Де факти, що додаткова робота так званих бізнесменів негативно вплинула на основну роботу?, так як це вчудила дочка Беседінського, поставивши неправильний діагноз у роддомі.

avatar

сторонній

19 вересня 2016 08:50

А Оля Кобевко молодець. Розворушила гріздо 

avatar

19 вересня 2016 09:25