Рейтингові позиції  «Рідного міста», «Нашого краю» практично нульові, - політолог

Рейтингові позиції «Рідного міста», «Нашого краю» практично нульові, - політолог

02.10.2015, 16:35

Мерська кампанія у Чернівцях є куди більш активнішою, аніж робота з виборцями політичних партій.

Таку думку у рамках спецпроекту«ОБРАНІ» висловив політолог, співорганізатор громадських ініціатив «Інформаційний ключ» та «Чернівці пішохідні» Максим Волошин.

За його словами, старт виборчої кампанії на Буковині затягнувся до останнього дня реєстрації кандидатів.

«До цього на вулицях були «мляві» борди від партій «Батьківщина», «БПП-Солідарність» та «УКРОП», що зазвичай маніпулювали тезами, які може виконати хіба що Верховна Рада України. Більшими кроками йшла лише партія «Народний контроль» із власними журналістськими розслідуваннями, що почали з’являтися близько півроку тому», – розповідає експерт.

Крім того, як відзначає Волошин, ще раніше спробували раніше діяти на «зір» виборця й такі політичні новинки, як «Рідне місто», «Наш край» та «Відродження».

«Вони прокинулись, адже їхні рейтингові позиції практично нульові. Однак економічні невдачі та незрозуміла ситуація на фронті може додати рейтингу політичним суб’єктам, які позиціонують себе як опозиційні. Та чи допоможе це їм, скзазати складно. До того ж, варто відзначити, що нині практично «на лопатках» в регіоні «Свобода» та «Радикальна партія Ляшка», які за останній місяць отримали потужний удар у Києві», – зауважив спеціаліст.

Що ж до мерської кампанії, то вона, за інформацією Волошина, відрізняється більшою активністю.

«Чинний мер Олексій Каспрук давно розпочав сезон «стрічкоперерізання» та започаткування різних урбаністичних ініціатив. Інший кандидат, Михайло Сеничак, запам'ятався власними звітами про позитивну динаміку роботи його рідної податкової. Михайлішин засвітився на місцевих телеканалах, а Наталія Якимчук на рекламних площинах міста. Висунення останньої від «БПП-Солідарностм», попри відсутність таких планів раніше, дійсно піділлє масла у вогонь політичних баталій у місті. Головне, щоб засилля політичної реклами, популістських гасел та рівень розкрученості партійних брендів не відвернули увагу громади від особистості, яка балотується», – резюмував експерт.

Джерело: http://www.slovoidilo.ua/

1


КОМЕНТАРІ (10)

Серйозні експерти політологи на думку яких спираються в Букньюс, 23-річний хлопчик, який два роки як закінчив унівєр)))

avatar

Політолог

02 жовтня 2015 14:53

Я буду голосувати за "Наш Край". 

avatar

Іван

02 жовтня 2015 15:31

Дякую Волошину за свою думку. До цього взагалі не хотів йти на вибори. А тепер піду та проголосую за "НАШ КРАЙ"

avatar

Іван

02 жовтня 2015 15:33

Вся продажність цього сайту - на ліцо! Проплачене мочілово. Як бобік: дали йому команду гавкати проти рідного міста і нашого краю, він і гавкає. Бо господарі його налякані.

avatar

бобікам

02 жовтня 2015 18:23

Щось запахло "народно-фронтовим" "укропом".

avatar

Женя

02 жовтня 2015 19:36

Юра, головний редактор, бабло получив, команду від Бурбака та Федорука отримав. Так вони бабки заробляють.

avatar

Інокентій

02 жовтня 2015 19:38

Це не експерт, це брехун хрєнов!

avatar

Чернівчани

02 жовтня 2015 20:01

Якщо стосовно заангажованості та проплаченості - то це стосується коментарів, склепаних однією рукою.

avatar

Кирило

02 жовтня 2015 20:02

Нєчєго на харю пєнять, колі рожа крива. Повбивали людей на майдані, довели країну до війни і тепер знову рвуться до корита. Не здивуюся, що перші побігли би вітати Януковича, якби той раптом вернувся. 

avatar

Зеркало

02 жовтня 2015 22:43

Прочитайте списки кандидатів на сайті облради, тоді все стане зрозумілим. Ті хто був з яником тепер йдуть під брендом нашого краю.

avatar

Василь

03 жовтня 2015 12:28