Ратуша планує робити в аеропорту те, за що депутати дорікали Федоруку

Ратуша планує робити в аеропорту те, за що депутати дорікали Федоруку

19.11.2013, 15:03

Борги в аеропорту "Чернівці" виникли через те, що підприємству потрібно реконструювати злітну смугу для того, щоб приймати літаки марки "Боїнг".

Про це у понеділок кореспонденту molbuk.ua повідомив керівник департаменту житлово-комунального господарства міста Дмитро СІРМАН.

За словами чиновника, борги аеропорту – проблема не нова, і була завжди.

"Справді, проблеми є, і ми їх не замовчуємо. Але ми не сидимо на місці – розробили цілий ряд антикризових заходів, затвердили їх на міськвиконкомі: скоротили кількість працюючих, перевели працівників на півставки. Але, на жаль, це не дає можливості повністю закрити ці питання. І в 2005, і в 2008 роках міська рада завжди надавала допомогу на аеропорт – в розмірі одного мільйона гривень", - сказав Сірман.

Борги в аеропорту виникли через те, що підприємству потрібні гроші на реконструкцію злітної смуги для літаків "Боїнг", розповів чиновник.

"З чим пов’язана така ситуація? Тим, що з’явилися нові вимоги до злітних смуг, і нам зараз треба вкласти гроші – приблизно п’ять мільйонів – аби розширити смугу, і щоб ми могли приймати більші літаки. Скажімо, такі, як "Боїнг". Гадаю, наступного року нам вдасться це зробити і вийти з цієї проблеми", - сказав він.

У департаменті ще не знають, хто допоможе аеропорту позбутися півмільйонного боргу.

"Не знаю, яким чином, але треба місту допомагати. Місто має бути з аеропортом. У кращі часи, коли в нас літало більше літаків, місто завжди надавало фінансову допомогу підприємству. У мене є вся статистика. І зараз треба, щоб надало", - додав Дмитро Сірман.

Водночас директор аеропорту "Чернівці" Віктор МИРОНЮК відмовляється від жодних коментарів щодо ситуації на його підприємстві.

"Все почуєте на сесії міської ради. Я нічого поки що коментувати не буду. На сесії звітуватиму", - сказав він кореспонденту molbuk.ua

Нагадаємо, прокуратура відкрила кримінальне провадження за фактом невиплати зарплати на півмільйона гривень працівникам чернівецького аеропорту. У квітні цього року аерпопорт заборгував своїм працівникам понад 995 тисяч гривень.

Джерело: molbuk.ua

Довідково:

Про потребу добудувати 316 метрів злітної смуги до основної, яка допоможе приймати Боінги в Чернівцях предметно говорять з 2007 року. У 2011 році нова команда в ратуші навіть відзвітувала перед громадськістю, що багатостраждальну полосу нарешті продовжили. Відновити саме цю ділянку смуги було конче необхідно з багатьох причин. Серед головних – тільки наявність так званої смуги безпеки і кільця для розвороту дозволять аеропорту приймати великі пасажирські літаки типу "Boeing" чи "Embraer". Тому ж таки "Боїнгу", наприклад, для зльоту і 1200 метрів смуги вистачить, для посадки трішки більше – 1900. Але правила вимагають, щоб смуга мала запас довжини. У випадку екстреного гальмування при повному завантаженні "Боїнга" чи за інших, не приведи Господи, непередбачених обставин. Тож Чернівецькому летовищу, загальна довжина смуги якого на час затяжного ремонту була урізана до 1900 метрів, для нормального розвитку тих 316 метрів дуже і дуже не вистачало. У 2011 році Віталій Михайлішин  заявив, що тепер, коли стратегічну ділянку знову відновлено, довжини 2216 метрів (1900+316) "Боїнгові" вистачить. 

"Робота з відновлення смуги обійшлася у 8,7 млн грн", – розповів прямо на злітінй смузі секретар Чернівецької міської ради Віталій Михайлішин.

Про додаткові кілька га землі для облаштування обабіч злітної смуги захисної зони в 150 метрів ще в 2009 році прозвітував тодішній керівник комунального підприємсвта Володимир Калинчук. До речі, в присутності тодішнього диретора Департаменту ЖКГ міської ради пана Шумейка, який може це підтвердити.  Дивно, що нинішній посадовець, який посідає це крісло пан Сірман знову говорить про потребу розширити смугу. Ще більше? 

І ось тепер знову заговорили про необхідність ремонту. Припускаємо, що йдеться не про ділянку 316 метрів, а решту 1900 метрів основної смуги – аж до перону, які теж зовсім непогано було б полагодити. Мало того, що вона збудована на два десятиліття раніше ділянки "316", то ще й через постійну хімічну обробку та навантаження добряче зношена. Зараз ця частина вкрита маленькими камінцями і потроху сиплеться. Гарантувати, що такий камінець не потрапить до двигуна великого літака, ніхто не зважиться. Скільки десятків мільйонів треба на її ремонт, навіть уявити страшно.

Але тут постає інше питання, за що ж тоді депутати дорікали мерові Миколі Федоруку, який так само ремонтував смугу 316 м, латав перон і казав про потребу ремонтувати всю смугу.  Щоправда, офіційних висновків депутатської комісії міської ради, до якої включили навіть журналістів, з цього питання громада міста так і не дочекалася. (Подібну до неї комісію створили також депутати ради обласної). Власне, як і відкритих прокуратурою і доведених до суду за наслідками їх діяльності кримінальних справ. 

1


КОМЕНТАРІ (2)

В Казані якраз розбився Боїнг 737 якому було 30 років. Таке старйо і буде літати через наш аеропорт. А борги створюються штучно, на наступному етапі банкрутство, кримінальна справа проти Миронюка, а потім - прихватизація його Фірташем. Ясно як в білий день, особливо для Рідного Міста.

avatar

Льотчик

19 листопада 2013 12:14

ВО ВСЕХ ГРЕХАХ ВИНОВАТЫ ПОПЕРЕДНИКИ И ФЕДОРУК. ЭТО ОНИ ПОСТРОИЛИ ТАКУЮ ШИРОКУЮ ПОЛОСУ, ЧТО ТЕПЕРЬ НЕ ХВАТАЕТ ДЕНЕГ ЕЕ ЗААСФАЛЬТИРОВАТЬ. РИДНЕ МИСТО КУПИТ САМОЛЕТЫ С ВЕРТИКАЛЬНЫМ ВЗЛЕТОМ И ПОСАДКОЙ ОБЕСПЕЧИТ ПОЛЕТЫ НА КИЕВ. ДЕНЬГИ ДАСТ КАЛИНОВСКИЙ РЫНОК, КОТОРЫЙ УДВОИТ СВОЮ ПРИБЫЛЬ ЗА СЧЕТ ЗАХВАТА ДОБРОБУТА.

avatar

Михайлишин

19 листопада 2013 14:49