Продан не вважає, що перевізники мусять вибачитися перед чернівчанами і розраховує на Середюка (оновлено)

Продан не вважає, що перевізники мусять вибачитися перед чернівчанами і розраховує на Середюка (оновлено)

18.05.2018, 16:22

Секретар Чернівецької міської ради Василь Продан не вважає, що перевізники мусять вибачатися перед чернівчанами за те, що вони спричинили транспортну кризу в місті.

 Про це він заявив щойно в сесійній залі на зустрічі з перевізниками. Тут досі точаться дискусії щодо вимоги перевізників підняти тариф за проїзд до 5 гривень.

У Чернівцях секретар міської ради Василь Продан заявив, що виконавчий комітет має ухвалити новий тариф на проїзд у маршрутних автобусах і дати можливість перевізникам продовжувати працювати.

Про це він заявив сьогодні під час зустрічі перевізників з міським головою в сесійній залі ратуші, пише molbuk.ua

Він вважає, що "треба шукати компроміс і виходити на новий, економічно обгрунтований тариф".

"Якщо ця послуга коштує певну суму грошей, то воно не може коштувати менше. Ніхто не буде працювати собі у збиток. А казати, що у нас через місяць чи через півроку з’являться 40 чи 100 комунальних автобусів - це не є правда. Ми вже чекали румунські тролейбуси. Ми багато бачили обіцянок, але вони не реалізовувались", - заявив Продан.

Секретар заявив, що влада повинна виходити до спільної точки зору із перевізниками і "виходити на той тариф, з яким вони зможуть виживати". 

"Звичайно, Олексій Павлович, треба збирати виконавчий комітет, і треба виходити на ту цифру, хоча б без збитковості, за якою перевізники могли би здійснювати ці перевезення", - сказав Продан.

Чиновник додав, що озвучена мером теза про те, що перевізники мають попросити вибачення у чернівчан, "не є компромісом".

"Ніхто з чиновників не вибачається за розбиті дороги, за неосвітлені вулиці, за збитковий водоканал. То чому перевізники мають вибачатися? Це ті люди, які мабуть найважче працюють в цьому місті", - заявив Продан, після чого присутні у сесійній залі перевізники почали йому аплодувати.

Водночас міський голова сказав, що водоканал постійно просить вибачення у чернівчан за тимчасові незручності, пов’язані з ліквідаціями аварій.

"По-друге, Василь Сафронович. Для того, щоб так захищати водіїв... Не про водіїв мова. Це роботящі люди, працю яких я поважаю. Але я хочу, щоб вони і водії тролейбусного управління, отримували "білу" зарплату, мали відпускні, мали лікарняні. А коли ми говоримо про перевізників, які організували цей страйк, то мова не йде про водіїв", - сказав Каспрук.

Перевізники, які сьогодні зібралися у мерії, хочуть, щоби терміново зібрали виконком і погодили рішення на підвищення тарифу до 5 гривень.

Секретар міської ради Василь Продан зазначив, що виконком має право скликати заступник мера Володимир Середюк. Тому він пообіцяв звернутися до нього, щоби погодити скликання виконкому, пише molbuk.ua

“Якщо зможуть зібратися десять членів виконкому для кворуму, тоді зберемося сьогодні”, - зазначив Василь Продан.

Присутніх перевізників та водіїв закликали не розходитися, доки не скличуть виконавчаий комітет міської ради.

Джерело: ТВА та molbuk.ua

1


КОМЕНТАРІ (4)

        Вчера в Первомайском суде после 14:00 во 2-м зале перед началом судебного заседания у меня и моей группы поддержки состоялся жаркий спор с одним из водителей маршрутки и его дочери. Предмет спора - забастовка перевозчиков с водителями и поднятие тарифов. Причём данный водитель обвиняется в особо тяжком преступлении по ч.5 ст. 185 ККУ - воровство у 16 потерпевших на миллионы гривен организованной группой (из 4-х воров во главе с женщиной, которая объявлена в международный розыск; на скамье подсудимых три вора). Все три вора, уже как полгода, судом выпущены из СИЗОодин из которых работает водителем на маршрутке в Черновцах. А потом мы удивляемся хамству и зажерливості водіїв і їх хазяїв-перевізників.

       А очолює цю банду перевізників Альбота, який ще в кінці 80-х, будучи немаленьким чиновником, погрожуючи кримінальною відповідальністю та закриттям бізнесу (в перевезенні пасажирів) підмінав під себе окремих водіїв, заставляючи їх на своїх автобусах робити на нього. Саме тоді Альбота і створив свій перший автопарк і тими ж незаконними методами (шантажом та погрозами) продовжує до сьогодення творити беспредєл, грабуючи окремих водіїв. Шантажує міську владу та підбурює окремих громадян на протистояння з мером і іншою частиною Чернівчан, які, в першу чергу, потерпають від протиправного страйку (ст. 18 ЗУ "Про транспорт"). 

       Именно сейчас, ЛИБО Черновчане ПОДДАДУТСЯ НА ЦИНИЧНЫЕ И ПОДЛЫЕ УЛОВКИ СО СТОРОНЫ ПЕРЕВОЗЧИКОВ и ГОРОДСКОЙ ВЛАСТИ И СЛАМАЮТСЯ ОКОНЧАТЕЛЬНО И ДО КОНЦА СВОЕЙ ЖИЗНИ БУДУТ И ДАЛЬШЕ ТЯНУТЬ ЛЯМКУ ИЗДЕВАТЕЛЬСТВ НАД СОБОЮ. ЛИБО НАКОНЕЦ-ТО ВПЕРВЫЕ ОДЕРЖАТ ПОБЕДУ НАД СВОЕЙ РАБСКОЙ ЗАВИСИМОСТЬЮ ОТ НЕГОДЯЕВ, НАБИТЫХ БАБКАМИ, И ВСЕ 26 ЛЕТ, ИЗДЕВАВШИХСЯ НАД НАМИ!!!

            НАСТАЛО ВРЕМЯ ВЫБИРАТЬ – 

                                 ЛИБО МЫ РАБЫ, ЛИБО ХОЗЯВА СВОЕЙ ЖИЗНИ. 

                        СПРАВЕДЛИВОЙ ЖИЗНИ ДЛЯ ВСЕХ БЕЗ ИСКЛЮЧЕНИЯ!!!!!

                            ДАВАЙТЕ ДОКАЖЕМ - МЫ НЕ РАБЫ, РАБЫ НЕ МЫ!!!!!

 

Геннадий Геков, независимый гражданский активист, правозащитник. Буковинський громадянин ХХI ст., Академія громадянина

avatar

Геннадий

18 травня 2018 17:29

Цей хлопака продан ще та с....на!

avatar

Чернівчанин

18 травня 2018 17:51

        К выше указанному в моём комментарии 1, хочу добавить, что вчера в суде вор-водитель и его дочка сами подтвердили, что перевозчики не платят зарплату водителям, а выставляют им, так нызываемый "план" - в зависимости от маршрута сумма разная (в среднем 1000 грн за смену хозяину, а остальное водителю!). Легко посчитать СКОЛЬКО НАВАРИВАЕТ (НЕЗАКОННО!!!) ПЕРЕВОЗЧИК, в 10-КИ РАЗ ЗАНИЖАЯ УПЛАТУ НАЛОГОВ В ГОРОДСКОЙ БЮДЖЕТ!!! А это серьёзная уголовная ответственность - ЗА НЕУПЛАТУ НАЛОГОВ В ОСОБО КРУПНЫХ РАЗМЕРАХ.

     Но, и это ещё не всё. Водители либо платят минимальную зарплату (3400 грн/месяц), либо вообще не платят, ведь он (водитель) и так хорошо имеет. А как же тогда ежемесячный внесок в пенсионный фонд (ЕСВ)?! Ведь тогда водитель ЛИБО БУДЕТ ИМЕТЬ МИНИМАЛЬНУЮ ПЕНСИЮ, ЛИБО ВООБЩЕ НЕ БУДЕТ ЕЁ ПОЛУЧАТЬ. Хотя и так очевидно, что зажравшимся перевозчикам глубоко наплевать на своих же водителей (собственно, как и на пассажиров, особенно льготников). А нам рассказывают сказки, какие они бедные и несчастные. По моим запросам в налоговую чистые доходы перевозчиков за год составляют от 1млн гривен до 10 млн грн!!!

 

       И самое главное, ДО ТЕХ ПОР ПОКА НЕ БУДЕТ ЭЛЕКТРОННОЙ ФИКСАЦИИ ПАССАЖИРОПОТОКА - ТРЕБОВАНИЕ О ПОДНЯТИИ ЦЕНЫ ЗА ПРОЕЗД НЕ МОЖЕТ БЫТЬ И РЕЧИ!!!!!   И чем быстрее будет введён электронный билет за оплату проезда, тем быстрей будет поставлена точка в цене за проезд в маршрутке!!! Но, именно перевозчики категорически против электронного билета и понятно по какой причине! Ведь тогда стоимость проезда может оказаться примерно 2 грн - 2.50 грн!!!

Геннадий Геков, независимый гражданский активист, правозащитник. Буковинський громадянин ХХI ст., Академія громадянина

avatar

18 травня 2018 19:03

для того чтоб просить такой тариф нужно предложить для перевозки не корыто а комфортный аппарат ...а за эти колымаги и трёшки жалко...

avatar

Петлюра

18 травня 2018 21:57