Перевізники влаштували чернівчанам 'італійський страйк'?

Перевізники влаштували чернівчанам "італійський страйк"?

24.02.2017, 16:36

У Чернівцях через значне зменшення кількості маршруток виникли натовпи людей на зупинках громадського транспорту.

Жителі міста масово нарікають, що громадський транспорт, зокрема, маршрутки, їздять рідко, не за графіком.

Деякі маршрутки проїжджають повз зупинки порожніми, не забираючи пасажирів. Люди скаржаться, що чекають на маршрутки по півгодини, не можуть добратися до і з роботи. У результаті на зупинках утворюється натовп людей, а громадський транспорт переповнений.

- Я сьогодні вранці (24 лютого) півгодини чекала на маршрутку, щоби добратися від вулиці Героїв Майдану у районі вулиці Рівненської до центру, - повідомила чернівчанка Галина. - У маршрутку №11 не влізла, настільки вона була переповненою. Повз проїхав порожній автобус №12, але навіть не зупинився. У результаті сіла в тролейбус, та й то заледве, так багато в ньому було людей.

- Учора ввечері (23 лютого) на вулиці Степана Бандери натовп на зупинці стояв. 11-ка чи 12-ка під'їхала повільно, народ до неї, а водій по газах, - розповів чернівчанин Олег. - Довелося підніматися на Соборну площу і сідати на тролейбус №6 — тролейбуси їздити за графіком. 

- Я вчора додому півтори години добиралась від "Формаркету” (перехрестя на вулиці Героїв Майдану та проспекту Незалежності) до Київської, - каже чернівчанка Інна.

- А я вчора понад 40 хвилин стояла на зупинці... Мала йти на тренування.. Так і не пішла, - скаржиться чернівчанка Христина. 

- Сьогодні повторилася історія минулого тижня. Знову на кінцеву зупинку на Верхній Юшці приїхала битком набита маршрутка. З 30 людей, які стояли на зупинці, пощастило втиснутися в неї лише трьом. Але через дві зупинки в район Нижньої Юшки зламалися двері і водій випустив пасажирів, повернувши гроші за проїзд, - написала у фейсбуці користувачка Олена Огородова. - У результаті, коли до тих, хто стояв на зупинці, додалися пасажири з моєї маршрутки, утворилася навиданий за розмірами натовп “офісного планктону”. На годиннику 8.50 і було зрозуміло, що всі безнадійно запізнилися. Одні виходили на проїжджу частину дороги і вглядалися в далину, чи не їде ще щось, інші гарячково передзвонювали, попереджуючи про своє запізнення...



Дехто з чернівчан припускає, що перевізники влаштували цей транспортний колапс зумисне, щоби їм підвищили тарифи на проїзд.

Нагадаємо, Чернівецька міська рада за пропозицією “свободівця” Андрія Ілюка ухвалила мораторій на підвищення вартості проїзду в громадському транспорті до 31 березня. 

Джерело:  molbuk.ua 

ДОВІДКОВО: 

Страйк італійськийобструкція — різновид страйку, різке зниження працівниками темпу роботи внаслідок надто суворого додержання службових інструкцій або навіть повне припинення праці за одночасного збереження їхньої присутності на робочих місцях, одна з форм протестної боротьби.

1


КОМЕНТАРІ (1)

Стаття 18. Страйки  на транспорті 

     Припинення роботи  (страйк)  на підприємствах транспорту може бути у разі невиконання адміністрацією підприємства умов  тарифних угод,   крім   випадків,   пов'язаних  з  перевезенням  пасажирів (!!!), обслуговуванням  безперервно  діючих  виробництв,  а  також,  коли страйк становить загрозу життю і здоров'ю людини. 

Водії не йдіть на поводу, у не завжди чистих на руку перевізників, які маніпулюють вами і жирують за ваш рахунок і рахунок пільговиків, незаконно отримуючи мільйонні компенсації. Не порушуйте Закон. Не  перекладайте невиконання обов’язків ваших перевізників і влади, на плечі соціально незахищених громадян. Вони і так ледь виживають на мізерні пенсії і долають кожний крок з великою потугою. Змушуйте перевізників і місцеву владу, починаючи від мера, керівників структурних підрозділів виконавчих органів місцевого самоврядування і, закінчуючи депутатами Чернівецької міської ради, чіткого дотримання Законодавства України. За офіційними документами Чернівецької Державної фіскальної служби перевізники кожний рік (безвиключення) отримували немалі доходи (мільйонні!), а вам та громадськості цинічно жалілись на великі збитки.

 

       Ніхто із них ні разу не розірвав договір, а навпаки знову і знову приймав участь у бутафорному конкурсі і знову, і знову заключав нові договори з місцевою владою на обслуговування автобусних маршрутів.

       Перевізники спочатку підбурюють вас – водіїв не возити пільговиків, а потім закликають на незаконні страйки, пікети і висування вами протиправних вимог. І все це з однією метою – отримувати значно завищені компенсації за «перевезення» в кавичках пільгових пасажирів, які вже давно (роками!) жахаються ваших автобусів.

Геннадий Геков, независимый гражданский активист, правозащитник. Буковинський громадянин ХХI ст., Академія громадянина, журналист                  095-474-37-54    [email protected]

avatar

Г. Геков - правозащитник

24 лютого 2017 22:09