
Офіційного розкладу руху поїзда "Чернівці-Київ-Чернівці" через Молдову ще немає
Як повідомляють джерела BukNews, в депо вже прикинули розклад руху поїзда "Чернівці-Київ-Чернівці". Кам'янецький вечірній зробили на 13 хвилин раніше, щоб опівночі добре схрещувати 118-ий із експресом із Києва. Проте конкретного розкладу ще немає. Та ось тут http://booking.uz.gov.ua/, якщо проглянути місця за 31 травня та 1 червня, то в поїзді № 60 Софія - Москва немає роздільних пунктів Коломия, Івано-Франківськ, Львів. Від Чернівців перша зупинка Тернопіль. Підтвердження зміни маршруту потягів № 59/60 Москва - Софія через Чортків, Тернопіль, замість Івано-Франківськ, Львів (http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2014/may/753/). Та й на квитковому сайті стоянка з 1 червня вказана 22 хвилини по станції Тернопіль, що свідчить про зміну локомотива, тоді як при діючому графіку стоянка по станції Тернопііль 5 хвилин і локомотив не змінюється.
Це так, як і в молдовських поїздів на Москву, зупинки тільки по позакласних та станціях першого класу. Якщо станція Львів, яка є позакласною, немає в розкладі потягів Москва - Софія з 1 червня, то із цього виходить що поїзди № 59/60 Москва - Софія переводяться на дільницю Чернівці, Чортків, Тернопіль, тобто на маршрут потягів № 117/118 Чернівці - Київ, який буде курсувати через Кельменці, Кам'янець-Подільський, Хмельницький. Така ситуація була наприкінці 2013 року, коли парафували угоду між Україною та Молдовою. Правда відомі політичні події в нашій країні відтермінували ратифікацію угоди по 15 травня 2014 року. На сайті Львівської залізниці про потяги № 117/118 поки нічого не сказано. Щойно буде офіційний розклад, BukNews одразу його повідомить.
Довідково: фірмовий пасажирський потяг "Чернівці-Київ" на шляху до столиці й назад проїздить майже три десятки кілометрів територією Молдови і чотири рази перетинає державний кордон України. Вітчизняний митний і прикордонний контроль доводилося проходити у Мамализі, а молдовський – після Липкан.
Рух потяга територією України (фактично у протилежному напрямку) за маршрутом через Тернопіль, Хмельницький, Жмеринку, а далі за чинним розкладом аж до Києва загальний час перебування у дорозі збільшився в середньому на 2 години.