Підземні переходи навпроти автовокзалу не виправдані ані з точки зору розвитку транспортної системи, ані з точки зору безпеки, - активісти

Підземні переходи навпроти автовокзалу не виправдані ані з точки зору розвитку транспортної системи, ані з точки зору безпеки, - активісти

08.01.2019, 15:11

Офіційна заява щодо будівництва у м. Чернівці підземних переходів

 Реагуючи на намір Чернівецької міської ради збудувати підземні переходи на вул. Головній (зміни до проекту рішення “Про внесення змін до цільової Програми з будівництва об’єктів житла і соціальної сфери в місті Чернівцях на 2017-2020 роки «Сучасне місто»), Громадська організація “Буковинська агенція регіонального розвитку” висловлює своє заперечення проти даного рішення, оскільки:  

  1. Будівництво  підземних переходів на вул. Головній (навпроти центрального автовокзалу) та виділення будь-яких коштів на таке будівництво суперечить чинним державним будівельним нормам.
  2. Будівництво підземних переходів обмежує доступ до транспортної інфраструктури маломобільним групам, в тому числі людям з інвалідністю, а це приблизно 30-50% всього населення. 
  3. Будівництво підземних переходів суперечить стратегічним напрямкам розвитку транспортної інфраструктури, визначеним у Національній транспортній стратегії до 2030 року  та Стратегії підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року. 
  4. Будівництво підземних переходів створює ілюзію безпеки через те, що з дороги “зникає” одна група учасників дорожнього руху, тобто пішоходи. 
  5. Вулиця Головна на ділянці біля автовокзалу є місцем постійного затоплення під час інтенсивних опадів. 

Будівництво пішохідних переходів у густонаселених районах міста, з високим рівнем пішохідного трафіку, не виправдано ані з точки зору будівельних норм та розвитку транспортної системи, ані з точки зору безпеки, ані з точки зору поваги до всіх учасників дорожнього руху. Більше того, це не вигідно і з економічної точки зору, враховуючи вартість будівництва такого об’єкту відповідно до всіх норм. 

З урахуванням вищесказаного, замість будівництва підземного переходу на вул. Головній (навпроти центрального автовокзалу), з метою врегулювання потоків усіх учасників дорожнього руху та підвищення рівня безпеки пропонуємо:

  • дослідити транспортні потоки на перехресті вул. Головної та вул. Комарова та в буфері перехрестя радіусом 100 м. та провести моделювання транспортних потоків для визначення можливих способів підвищення провізної здатності даної ділянки;
  • облаштувати на пішохідних переходах якісне освітлення та пластикову розмітку червоно-білими кольорами. 

Просимо ознайомитися з повним текстом заяви на сайті організації bard.cv.ua, підтримати нас у висвітленні цього проблемного питання і сприяти розвитку безпечної та інклюзивної інфраструктури у Чернівцях. 

Голова                                                                                              Тетяна Лебухорська

 

1