
На небезпечних ділянках українських доріг планується проектувати шумові смуги
Щодо питань безпеки, то тут активно впроваджується програма «500-500-1000» – розбудова острівців безпеки, мостових пішохідних переходів, спеціального освітлення та попередження водіїв про звичайні переходи, організація безпечного руху по колу. З вересня на небезпечних ділянках українських доріг планується проектувати шумові смуги. Під час наїзду автомобіля на такі смуги водій відчуває сильний шум та вібрації: це змушуватиме інтуїтивно скидати швидкість та звертати підвищену увагу на дорогу під час втоми або недосипання.
Додамо також, що складовою всіх дорожніх проектів є питання якості полотна та системи безпеки руху. Так, принцип оплати дорожніх робіт вибудовано таким чином, аби оплачувати лише ті ділянки, які пройшли контроль якості.
За останні три роки в Україні збудовано та реконструйовано близько 6800 км доріг, проведено децентралізацію шляхів – дороги між районними центрами передані на утримання місцевим органам влади. Саме вони несуть відповідальність за стан трас.
Обсяг дорожнього бюджету за цей рік зріс більш ніж удвічі і сьогодні становить 55 млрд грн.
З 2018 року в країні реалізовується п’ятирічна стратегія розбудови дорожнього господарства, однією з цілей якої є поєднання всіх обласних центрів якісними шляхами.