Кандидати-переможці першого туру виборів мера Чернівців витратили на кампанію більше 150 тисяч гривень

Кандидати-переможці першого туру виборів мера Чернівців витратили на кампанію більше 150 тисяч гривень

16.11.2015, 11:56

Такі дані проміжних фінансових звітів, які подали кандидати на посаду Чернівецького міського голови, що пройшли в другий тур виборів. Мова йде про кандидатів Віталія Михайлішина та Олексія Каспрука, які до 9 листопада мали прозвітувати про надходження та використання коштів виборчих фондів. Відповідно до аналізу проміжних фінансових звітів, що здійснила ОПОРА, виборчі фонди кандидатів складалися з добровільних внесків фізичних осіб. Більшість коштів була витрачена на агітацію в засобах масової інформації.  

Кандидат в мери від політичної партії «Рідне місто» Віталій Михайлішин прозвітував про виборчий фонд у розмірі 150 тисяч гривень. Тетяна Бешлей, Валерій Найдиш, Володимир Кедь, Марія Іваню, Тарас Татарин, Віктор Молодий, Наталія Ходоровська, Дмитро Паладян, Ірина Зрибнєва, Валерій Настатійчук та Вадим Колегай перерахували на рахунок виборчого фонду вище зазнаного кандидата по 13 300 гривень. Також добровільний внесок зробив Василь Продан у розмірі 3 700 гривень. Понад 60 тисяч гривень було сплачено за ефірний час у засобах масової інформації (49 572 грн. – на телебаченні, 11 030 – на радіо). На виготовлення відеозаписів пішло 19 тисяч гривень. Інші витрати передвиборчої агітації становили 6 552 гривень. Близько 40 тисяч грн. за агітацію отримала Чернівецька обласна державна телерадіокомпанія, понад 33 тисяч грн. було сплачено ТОВ «Чернівецький промінь» та по більше 6 тисяч грн. ТОВ «Буковинська хвиля» і ПП Олег Питка. На рахунку виборчого фонду залишилося 63 845 грн.

Самовисуванець Олексій  Каспрук у фінансовому звіті вказав, що його виборчий фонд склав 82 200 гривень (шість платежів по 13 700 гривень від Руслана Марковича, Ліни Бурдейної, Олексія Герасименка, Андрія Наливайка, Ігоря Гулеги, Наталі Сивицької). Всі витрачені кошти  направленні на агітацію в засобах масової інформації (73 362 грн.).  Оплата ефірного часу на телебаченні становила понад 63 тисячі грн., а публікування агітаційних матеріалів у друкованих засобах масової інформації коштували 9 600 грн.  Міська телерадіокомпанія «Чернівці» отримала за агітацію 38 880 грн., ТРК «ТВА» - 15 840 грн., ТОВ Редакція газети «Молодий Буковинець» - 9 600 грн. та Чернівецька обласна державна телерадіокомпанія – 9 042 грн. На рахунку виборчого фонду вище зазначеного кандидата залишок сягає 8 838 гривень.

Нагадаємо, відповідно до  п. 6 ст. 71 Закону України «Про місцеві вибори», у разі призначення відповідною територіальною виборчою комісією повторного голосування розпорядник поточного рахунку виборчого фонду кандидата  на міського голову, включеного до виборчого бюлетеня для повторного голосування, зобов’язаний не пізніше ніж за п’ять днів до дня повторного голосування подати до відповідної територіальної виборчої комісії проміжний фінансовий звіт за період з дня, наступного за днем офіційного опублікування рішення відповідної територіальної виборчої комісії про призначення повторного голосування, до сьомого дня перед днем повторного голосування за формою, встановленою Центральною виборчою комісією. Також розпорядник поточного рахунку виборчого фонду на сьомий день після дня повторного голосування зобов’язаний подати до відповідної територіальної виборчої комісії остаточний фінансовий звіт.   

Нагадаємо, Чернівецьке представництво Громадянської мережі «ОПОРА» здійснює кампанію громадського спостереження за місцевими виборами в Чернівецькій області. Про факти, зафіксовані нашими спостерігачами можна дізнатись на сайті Чернівецького представництва Громадянської мережі ОПОРА http://oporacv.org/

1