«Жити треба не ілюзіями, лежачи в ліжку, нічого при цьому не роблячи. Треба діяти і відповідати за свої дії – ось шлях до успіху»,- Олег Жижиян

«Жити треба не ілюзіями, лежачи в ліжку, нічого при цьому не роблячи. Треба діяти і відповідати за свої дії – ось шлях до успіху»,- Олег Жижиян

01.05.2017, 18:32

Історія буковинця про те, як державний службовець та фотограф в минулому створив себе нового та досягнув успіху в бізнесі. Сьогодні спілкуємось з Олегом Жижияном - власником інтернет-магазину «Case2Case» та автором популярного блогу в профілі інстаграм «Щоденник Холостяка».

- Як ти став тим, ким є зараз?

- Все почалось з моєї поїздки на конференцію в Одесу. Залишився там трішки відпочити, аби зрозуміти, що таке, взагалі, Одеса? Пішов у один з літніх басейнів. Вирішив зняти відео, щось побажати людям. І написав, що бажаю вам прокидатись вранці, як мінімум біля цього басейну, як максимум біля моря. Це було моє перше зняте відео для публіки. З цього мабуть і почався мій процес «трансформації».

 В коментарях мені написали: «Чувак, якщо ти так говориш про море, то що можна казати про океан?»

 Це змусило мене задуматись. Як наслідок, я почав активно працювати над тим, аби досягти сьогоднішніх успіхів.

- Чому ти вирішив розпочати власну справу?

Загалом, я багато експериментував, щодо видів діяльності. І з часом у мене з’явилось бажання зробити щось під себе особисто. Тут напевно настав момент - коли мені захотілось чогось нового.

 Я чітко розумів, чого я хочу. І мені треба було визначити не тільки для себе, але й для людей, що є моє минуле, а є майбутнє,  і я не хотів би, щоб воно пересікалось. Фотографія, суд, державна служба  – хочу, щоб це все залишалось в минулому. Я є бренд свого нового бізнесу.

 Ось, що для мене важливо. Адже я вірю, що кожен бренд має не лише логотип, але й власника чи менеджера, чи продавця – це все є елементами брендування. Це і було початком. Вирішив розвивати себе в такому плані. Таким чином: я почав брендувати себе, як особу. Створив профіль в інстаграм, обрав тему, яка б мені була близькою. Використовую в основному, відео-контент – бо, на мою думку, людям цікавіше дивитись відео, аніж читати довгі речення під фото.

Я колишній державний службовець, працював в суді. В приватний час займався фотографією.

 Відповідно, коли люди шукали про мене інформацію - то бачили одну картинку, а в реальному часі - я був іншим.

 - Коли і чому в твоєму житті з’явився інстаграм?

- Коли я вирішив розпочати власну справу, спрогнозував собі майбутнє, то зрозумів, що треба знайти яскравий спосіб, аби представляти себе. Мені треба було подати себе людям, зовсім іншим. Так в моєму житті з’явився інстаграм. Це, до речі, хороший інструмент аби про себе розказати. Спочатку, не думав про відео контент. Це мав бути стандартний профіль. В липні минулого року я став холостяком. Як наслідок, в мене з’явилась тема «Щоденник холостяка». Також я активно використовую інстаграм як рекламну площадку. Оскільки я власник інтернет-магазину – то логічно, що розповідати про нього треба в мережі інтернет. До цього в мене був проект «Це Чернівці, крихітко!», але зараз він вже мені не належить, і ніякого відношення до нього вже не маю. Ще один мій проект, який і досі належить мені «Chernivtsigram».

- Чи є в тебе цілі на майбутнє?

В мене проста головна ціль – хочу об’єднувати українців, хай це буде поки через інтернет ресурс.

 Хочу, аби українська мова була популярною, хочу аби люди цікавились українським.

 - Як далі розвиватимеш свій бренд?

-  Хочу створити канал про бізнес, діалоги, секс та мотивацію. Називатись він буде БДСМ. Обрав собі 4 кита, про яких фактично буду розповідати. Вкладаю гроші в себе, як в бізнес-перспективу. Зараз працюю над збільшенням кількості підписників на мій профіль, в майбутньому є бажання зробити за допомогою цих людей добру справу.

 Я мрію побудувати лікарню для бідних дітей, щоб там було дійсно безкоштовне лікування. Вірю, що коли ти стаєш популярним ти можеш – бути прикладом для людей.

 Я не можу бути прикладом сім’ї – бо я її не маю, не можу бути прикладом стосунків – бо їх в мене нема. Але я можу бути прикладом того, як робити добрі справи. Хочу розповідати про хороше і про погане, адже негативних героїв теж варто знати.

- Чого б ти побажав людям, що планують розпочати власний бізнес?

- Бажаю людям не боятись починати свою справу. Треба пам’ятати, що дія дає результат, а не бажання. В одному з своїх відео-звернень я говорив:

 «Ми боїмось «бабайок» в дитинстві, але коли ми ростемо – «бабайки» ростуть з нами. Дорослі «бабайки» – це всі наші негативні думки і вчинки. З цими «байками» нам доводиться жити і щоденно боротись.»

 Думаю, треба не боятись нічого, а особливо помилок. Навпаки – їх треба цінувати – бо це досвід. 

Рижак Наталя

1