Фахівці інспектували якість ремонту дороги Житомир – Чернівці: вирізали проби, які перевірять в лабораторії
Працівники лабораторії Служби автомобільних доріг у Житомирській області та ДП «Науково-технічний центр «Дорожній контроль якості» 23 серпня перевірили якість поточного середнього ремонту шляху Н-03 Житомир – Чернівці.
Про це Житомир.info повідомила прес-служба САД у Житомирській області.
«На одній з шести ділянок поточного середнього ремонту шляху Н-03 Житомир – Чернівці вже влаштовано 9 кілометрів вирівнюючого шару асфальтобетону, що дозволяє провести роботи з перевірки його складових, товщини та в’язкості. На кожні 3300 квадратних метрів влаштованого дорожнього покриттявідбираються проби (пасочки із застиглого та ущільненого асфальту), які перевіряються в лабораторії. Попередні результати перевірки проб - розмір відповідає вимогам, решта результатів - за тиждень», - поінформувала прес-служба САД.
Підрядні компанії, які виконують ремонт, - ТОВ «ШБ «Альтком» та ПП «Автомагістраль». Усього до кінця року заплановано відремонтувати 6 ділянок від Житомира до Чуднова загальною протяжністю 34,7 км з обсягом фінансування 297 517,6 тис. грн, - уточнює прес-служба.
Роботи з поточного середнього ремонту національного шляху державного значення Н-03 Житомир-Чернівці тривають на замовлення Служби автомобільних доріг у Житомирській області та відповідно до затвердженого Урядом Переліку об’єктів капітального та поточного середнього ремонту загального користування державного значення, що виконуються за бюджетні кошти.
ДОВІДКОВО:
В Україні середній або капітальний ремонт дороги коштує близько 10 мільйонів гривень за кілометр.
Про це в інтерв'ю проекту BIG MONEY сказав міністр інфраструктури Володимир Омелян.
"Кількість відремонтованих кілометрів в цьому році - 4 тисячі. Це величезна кількість. В Україні середній або капітальний ремонт дороги коштує приблизно 10 млн грн за кілометр. Це рекордно низька сума, в порівнянні з будь-якими сусідніми державами", - зазначив Омелян.
За його словами, серед країн ЄС найдешевший кілометр будівництва автобану в Болгарії - 3 млн євро, в Польщі - від 5 млн євро до 7 млн ??євро.
Омелян зазначив, що така економія досягається за рахунок більш дешевих робочої сили та сировини.
Нагадаємо, за даними Укравтодору, в 2017 році в Україні було відремонтовано та побудовано понад 2 тис. км доріг, що в два рази перевищило показники попереднього року.
Як повідомлялось, за підрахунками Укравтодору, для капітального ремонту всіх доріг, які сполучають населені пункти по всій території України, необхідно виділити 2 трильйони гривень.
Нагадаємо, у держбюджеті на 2018 рік 44 млрд гривень закладено на ремонт доріг (з них 32,6 млрд гривень - бюджет Державного дорожнього фонду).