Дорожній репортаж, в якому  все грає на користь ДАІ та небезпеки, що чигають на водіїв

Дорожній репортаж, в якому все грає на користь ДАІ та небезпеки, що чигають на водіїв

05.11.2015, 21:48

Пропонуємо увазі репортаж читача BukNews  про те, як не продумана (або, навпаки. якраз добре продумана схема) не тільки дозволяє ДАІ розводити  буковинських водіїв на гроші, але й загрожує безпеці дорожнього руху.

"Отже, такий собі репортаж про ситуацію біля відомої корми, де все грає на користь ДАІ та про небезпеки, які тут чигають на водіїв.

Знак рекомендованої швидкості наразі захований у хащах:  впаде листя -  його буде  видно, а поки що…  Після 6-ти кілометрової ділянки із Хотина і швидкості 100 км/г  обмеження 60 із замаскованого знаку  так одразу і не помітиш.

Зате ДАІ має перший гарний привід штрафувати.

Раніше, повертаючи на Кельменці наліво, ця ділянка дороги проглядалася більше. Але побудували заправку РІКО, одночасно поховавши з'єднувальну дорогу на Кельменці ліворуч від неї.

 Для виконання лівого повороту на заправку виділили ряд, доробивши правіше ряд для їзди на Чернівці. Наче правильно, але чомусь правий ряд губиться на узбіччі. На фото проглядаються стрілки, нанесені на ряди і добре видно, що ряд для їзди в напрямку Чернівців губиться на узбіччі.

ДАІ це теж на користь: якщо їхати традиційним лівим рядом і при незайнятому правому, є привід штрафувати за зайняття лівого ряду для дороги, яка має дві і більше смуг в одному напрямку. Так що по правому ряду із гіршим покриттям і потім різко ліворуч, інакше на рекомендованій швидкості 60 км/г залітаємо в калюжу на узбіччі. Ймовірність занесення автотранспортного засобу теж є.

Зате сам лівий поворот на Кельменці треба робити на майже закритому повороті ділянки Хотин - Чернівці. Мало того, що включивши ліву  мигалку, треба остерігатися удару позаду, тому що позаду об'їжджати треба по узбіччі, яке нерівне. А сам лівий поворот на Кельменці треба виконувати відразу, бо трохи замешкаєшся із ним, то вже перетинаєш суцільну розділювальну лінію Кельменецької дороги.

Теж для ДАІ хороше місце - на ньому вони найбільше бувають.

Отже «папєрєдніки» дали дозвіл на будівництво заправки, але їм не вистачило розуму розширити проїжджу частину на одну полосу  на закритому повороті, щоб спокійно із лівого ряду повертати на Кельменці, а на Чернівці спокійно їхати в правому ряду. Звичайно дорожня класика тут не витримана і не добудована.

Тобто на практиці це виглядає так: гадай, водію, де тоді повертати наліво на Кельменці, щоб із зустрічною із Чернівці не зіткнутись, суцільну не переїхати, ДАІ не попастись і зустрічного із Кельменців теж пропустити".

1


КОМЕНТАРІ (8)

Давать  оценку  правильности  расстановки  знаков  должен  специалист,  а  не  человек  с  низким  уровнем  развития.  Все  знаки  на  дорогах  выставляются  согласно  проектов,  разработанных  на  уровне  мировых  стандартов,  а  не  по "заявкам  тети  Фроси". Давать  характеристику   "разметке   при  повороте  на  Кельменцы"должен  человек,  хотя-бы  знающий  правила  дор.движения  на  уровне  ср.школы. А  редакция газеты,  чтобы  не  влезть  в  подобный  конфуз,  могла  бы  КОСУЛЬТИРОВАТЬСЯ  с  инженерами дор.  отдела   ГАИ, не  печатать  чушь.

avatar

Изя

05 листопада 2015 20:17

avatar

Viktor Onchu

07 листопада 2015 14:24

Ви пишете, що давати оцінку розстановки знаків повинен спеціаліст - але ж керує транспортнтим засобом просто людина і їй ризикувати на дорозі. Які тут мировые стандарты?

avatar

Василь

08 листопада 2015 07:34

Описанные  Вами,  переходы  скорости   обязательны  для  ЗАПРЕЩАЮЩИХ  ЗНАКОВ(круглый, белое  поле,..).  А  здесь-  прямоугольный  с  голубым  полем,  т.е.  -РЕКОМЕНДУЕМАЯ  СКОРОСТЬ.  Переходных  знаков  на  реком. скорости   не проектируется.  А  насчет  раб. ГАИ- Вы  напрасно!  К   счастью,  они  знают  больше,  чем  им  надо. 

avatar

Изя для V.O

08 листопада 2015 07:39

 Васьо!    Попереду  будівля,  знак  на  синьому  полі,  де  тебе  попереджують  про  швидкість,  на  якій  тобі  БАЖАНО  їхати.   Що  тобі  ще  треба,  коли  ти  не  розумовий  інвалід?  ГАЇ  тебе  не  буде  зупиняти,  навіть  при  швидкості  90 км.,  бо  ти  не  ПОРУШИВ   правил.   А  стандарти,  вони  і  в  Африці  стандарти- що  в  Парижі, що в Кельменцях.  Коли  весь  час  їздив  на   гарбі  з  волами,  нічого  сідати  в  авто!

avatar

Таня для Васі

08 листопада 2015 07:50

Изя, а кого ви захищаєте? Так, рекомендована швидкість, але ж ДАІшники умудрялись наїзжати. І їдьте 90, а попереду різко гальмує і влючає ліву мигалку на Кельменці. Приємного об'їзду по нерівному узбіччі при названій швидкості 90 км/г

avatar

Василь

08 листопада 2015 17:21

 Васьо!  Різко  гальмувати  і  повертати  на ліво  Ви  не  маєте  право,  бо  попередудорога  звертає  помалу  вправо,  а  зліва  у  Вас   лінія  розмітки.  Ія  лінія  дозволить  Вам   розвернутись  на  дорозі  в  бепечному  місці,  повернутись  назад  і  повернути  на  Кельменці.  Васьо! Посвідчення  водія  треба  було  отримувати  не  за  гроші  у  знайомого  гаішника,  а  навчатись  і  здавати,  як  треба!

avatar

Изя Васі

09 листопада 2015 08:03

Именно том месте я тоже попадался на разводку гайцов )))) Водитель который не знаком с той местностью обязательно попадется на нарушении.

avatar

водитель

09 листопада 2015 13:27