'Для чого депутату Ковалюку із «Самопомочі» тролейбусне управління ? Дайте йому те, в чому у його політсили феноменальний досвід - Чорнівське  сміттєзвалище', - думка

"Для чого депутату Ковалюку із «Самопомочі» тролейбусне управління ? Дайте йому те, в чому у його політсили феноменальний досвід - Чорнівське сміттєзвалище", - думка

15.03.2017, 21:12

Під час перерви у роботі Верховної Ради України голова фракції «Народний Фронт», народний депутат України Максим Бурбак активно працював на своєму виборчому окрузі: приймав громадян, спілкувався з буковинцями.  В інтерв’ю парламентар поділився власним баченням актуальних проблем міста і області. 

- Дострокові вибори, які ви пропонуєте, як засіб для зцілення міської влади, справа майбутнього, а шкода громаді від її дій є вже зараз… Що робити?

  -          Будемо використовувати усі можливі законні методи, щоб запобігти розбазарюванню чернівецької землі нинішнім складом  міської ради. Наприклад, депутатська більшість Чернівецької міської ради виділяє землю й дозволяє будівництво у промислових зонах міста. Неодноразово наголошував на тому, що це злочин. Виявляється, у Чернівцях є кілька Генеральних планів й усі з мокрими печатками. Депутати керуються так званим «генпланом Михайлішина», у той час коли є  старий Генеральний план м.Чернівці, який ніхто не змінював. Дійшло до того, що дехто одержує фейкові погодження своїх оборудок не в Чернівцях, а в сусідній Івано-Франківській області. Фахівці, які, можливо, навіть у Чернівцях ніколи не були, видають посвідчення, де й що можна у нашому місті будувати. Підтримую принципову позицією київського керівництва Держгеокадастру, яке стало на захист інтересів чернівчан, і скасувало незаконне погодження щодо деяких земельних ділянок.  Ключ до проблеми таких підприємців знаходиться у тих депутатів,  які обіцяли їм провернути незаконну оборудку із дозволом на будівництво у промисловій зоні. Нарешті всі повинні усвідомити, чим закінчуються подібні земельні афери. Тоді у цьому місці буде порядок. По-друге, я вважаю, що хаотична забудова у Чернівцях до добра не доведе. Ніхто не каже, що потрібно вкладати кошти  у нові мережі. Тому що новобудови накладаються на вже існуючі інженерні мережі. Особливо вулиці Руської.

- Від таких дій страждають не тільки підприємці, але й звичайні городяни.  Яскравий приклад –  транспортний колапс, що спіткав місто. Хто винен?

- Конфлікт спровокований депутатами, які голосували за безглуздий мораторій. Хочу запитати чернівчан: як спрацював депутатський  мораторій на підвищення тарифів на послуги ЖКГ? Пережити зиму людям допоміг мораторій чи програма урядових субсидії?  Мораторій підштовхнув до того, що сталося у транспортній галузі. Не слід все зводити до кредиту. Хоча мене вражає позиція депутатського корпусу, який не підтримує ініціатив щодо залучення коштів міжнародних фінансових організацій. Попри те, що це світова практика.  Дискусія навколо тролейбусів звелася до одного: чому маємо повертати кредит? Проте ніхто не рахував, наскільки менше електроенергії споживають ці нові тролейбуси. Навіть за рахунок цієї економії кредит буде легше повертати. Це також додатковий аргумент у суперечці, чи варто підвищувати тарифи на проїзд у комунальному громадському транспорті. Не кажу вже про екологію. Весь світ повертається до електричного транспорту, а у Чернівцях вигадують, що потрібно купити маршрутки. Вирішувати питання слід економічними важелями, а не адміністративними заборонами. На кшталт мораторію, який до того ж не працює.  

Я теж не в захваті від роботи керівника ЧТУ пана Іванічека. Його потрібно було звільнити 2012 року, одразу після закупівлі тролейбусів Михайлішиним.  Коли ми з Олексієм Каспруком їх оглядали, математично доводили скільки вони вартували, і скільки на цих тролейбусах вкрали.  Але призначення керівником депутата Чесанова – теж не вихід. Позиція депутатів – це бажання повернутися до земельних афер. Вони хочуть роздерибанити землі тролейбусного депо, що на проспекті Незалежності. Серед депутатів є інші кандидати? Ковалюк з фракції «Самопомочі»? Раджу Олексію Павловичу посприяти, щоб цей депутат став директором Чорнівського  сміттєзвалища. У його політичної сили  феноменальний досвід вирішення проблем сміттєзвалищ. Навіщо йому тролейбусне управління? Дайте йому сміттєзвалище! Нехай покерує тим, на чому розуміється.

- Маєте рецепт вирішення транспортної проблеми?

  -          Перше. Підприємці, які виграли конкурс на обслуговування маршрутів, підписували угоду. Вони повинні її виконувати. Жодних питань тут бути не може. Друге. Не оприлюднено розрахунки фактичної вартості проїзду. Верховна Рада України зробила потрібний крок у правильному напрямку: ухвалила закон про електронний квиток. Впроваджуйте його, чому місцеві депутати вагалися? Це теж стане додатковим аргументом в дискусії з перевізниками щодо того, скільки пасажирів, яких категорій  вони реально возять. Це не фейковий соціальний квиток Михайлішина, а реальний облік, який одразу унеможливить корупційні дії й витрачання бюджетних коштів не за призначенням. Як мешканець територіальної громади Чернівців, я теж зацікавлений у контролі за тим, як використовують бюджетні кошти громади. Ті,  хто вигадує різні приводи, щоб цього не робити, очевидно, має іншу мету. Третє. Замість оголошення  мораторіїв, які не діють, горе-депутати  могли бодай написати програму щодо компенсації різниці фактичної вартості перевезення і тієї суми, яку сплачують громадян. Тут повертаємося до бюджетної децентралізації, запровадженої урядом Арсенія Яценюка. У Чернівцях вона працює другий рік поспіль. Першого року перевиконання місцевого бюджету за її наслідками становило понад 190 мільйонів гривень, другого - 250. Погоджуюся з прогнозами прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана, що насправді до цієї цифри можна додати ще 25 відсотків. Таким чином цього року виходимо на цифру 325 мільйонів гривень додаткових надходжень. Можна було бодай 20 мільйонів гривень з цих коштів  виділити на компенсацію різниці в тарифах? Тоді і маршрутки би їздили, і люди сплачували прийнятні для них тарифи. 

- Та сама ситуація з міськими дорогами…

- Третій рік звертаюся до депутатів, хлопці, чому не зробити дороги, адже це великий інфраструктурний проект… Дайте 100 мільйонів на дороги у Чернівцях, не розтягуйте по своїх округах. Люди добрі, сніг зійшов, а доріг немає.

- І чому не дають?

- Тому що цей результат буде асоціюватися з Каспруком. Частина ж депутатів за жодних умов не бажає цього допустити. Навіть, якщо це в інтересах усіх городян. Таким чином місто стає заручником їхніх власних  інтересів. Мер, якого з великим відривом обрала громада, стоїть на позиції захисту інтересів всієї громади. Натомість у депутатів свої інтереси.

ПОВНИЙ ТЕКСТ ІНТЕРВ'Ю ЧИТАЙТЕ ТУТ: Максим Бурбак: «Треба думати, який слід залишиш в історії»

1


КОМЕНТАРІ (2)

У бурбаки мзги поїхали повністю. Видкоси, що скоро вибори.

avatar

Василько

15 березня 2017 20:19

Бурбачна епідерсія!)))

avatar

Людмила Дудченко

16 березня 2017 13:18