Депутат  Чернівецької міської ради Василь Максимюк запропонував алгоритм вирішення проблеми перевезень городян

Депутат Чернівецької міської ради Василь Максимюк запропонував алгоритм вирішення проблеми перевезень городян

07.03.2017, 13:47

Всім очевидно, що система перевезень, яка склалася в Чернівцях за останні два десятиріччя, себе вичерпала, вона хвора, але поставити правильний діагноз ніхто не може. Або не хоче.

 На минулій сесії міської ради я запропонував міському голові  негайно обговорити стан справ із перевезеннями за “Круглим столом” за участі депутатів, членів виконкому, перевізників та громадських активістів.

 На жаль, мене не було почуто. Відбулися якісь збори, що закінчилися скандалом, та хтось написав  звернення від імені анонімних перевізників, яке  ні до чого не призвело. Тому якщо раніше міський голова сварився лише з депутатами, то тепер в цю “політику” втягнулися ще й перевізники. З приводу ситуації з перевезеннями лунає багато критики з усіх боків, але ніхто  не пропонує жодного конструктиву. Я не виключаю, що відбуваються якісь  перемовини, можливо навіть за участі міського голови чи членів його команди. Але про них ніхто нічого не знає, а ситуація все більше загострюється.

 Тому хочу висловити своє бачення шляхів подолання цієї кризи. Вважаю, що потрібна “дорожня карта” з чітко визначеною програмою дій, які погоджені всіма сторонами конфлікту.

Бачу це наступним чином.

Перше. Потрібно мати зрозумілі розрахунки щодо формування обгрунтованого тарифу на проїзд в громадському транспорті та отримати чітку відповідь на питання яким він має бути в Чернівцях. Одразу після цього як тільки закінчиться заборона на підняття тарифів, прийнята рішенням сесії міської ради, треба приймати рішення виконкому про підняття тарифів.

Друге. Після отримання відповіді на питання про розмір тарифів ми повинні визначити яку суму нам слід передбачити при розподілі залишкових коштів з бюджету міста для відшкодування витрат на перевезення соціально незахищених верств населення.

Третє. Ми повинні якнайшвидше отримати абсолютно всю інформацію щодо європейського кредиту на придбання нових тролейбусів, умов його повернення та користування. І лише після   загального обговорення ухвалювати  рішення про нього.

Четверте. Слід припинити одностороннє розірвання договорів з перевізниками. Крім того, що така практика не відповідає вимогам законодавства, вона призведе до погіршення ситуації та поглиблення протистояння.

П’яте. Містом ширяться чутки про те, що транспортний колапс є наслідком чийогось намагання завести на ринок міських перевезень нових перевізників з інших міст. Можливо, в цьому  немає нічого поганого, але  люди, котрі цим  займаються, повинні відкрито про це заявити громаді.

Шосте. Ситуація, яку ми отримали сьогодні, в певній мірі, є наслідком того, що в системі виконавчих органів міської ради немає підрозділу, який би систематично та професійно аналізував  стан перевезень. Тому вважаю за потрібно відновити центр пасажирських перевезень, який існував,  у реформованому вигляді.

Сьоме. Слід спитати у керівників міста, які неодноразово вивчали вітчизняний та зарубіжний досвід міських пасажирських перевезень, а як він застосований у нас? Де конкретно? На що витрачено гроші громади під час таких відряджень?

І останнє. Першочергово та невідкладно у випадку відмови від кредиту при розподілі коштів, що залишилися у 2016 році, максимально направити їх на закупівлю комунального транспорту, нового чи вживаного.

 Бо в Чернівцях за розмовами скоро не залишиться ніякого транспорту.

Якщо хтось гадає, що  Закон №4121 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті"  автоматично нам вирішить проблему перевезень, то той глибоко помиляється, так як він не дасть об’єктивну картину пасажироперевезень, а направлений головним чином на підтримку пільгових категорій пасажирів.

 Тож запитань більше, ніж відповідей. Щоб призначити лікування міському транспорту, потрібно чітко знати діагноз, тобто розуміти, що конкретно слід робити. Це за нас не зробить ніхто.

 Нам все одно доведеться вирішувати цю свою проблему самим, на кожному маршруті, з кожним перевізником. Тож давайте не гаяти час.

 Василь Максимюк,

депутат  Чернівецької міської ради

1


КОМЕНТАРІ (4)

      Ответ Максимьюку!

НЕКРАСИВО ПРИСВАИВАТЬ ТОЛЬКО СЕБЕ, КАК ПЕРВЕНСТВО В РЕШЕНИИ АКТУАЛЬНЫХ ПРОБЛЕМ, ТАК и ЧЁТКОГО ПРАВОВОГО (ЮРИДИЧЕСКОГО) ПРЕДСТАВЛЕНИЯ ДАННОЙ (ЛЮБОЙ) ПРОБЛЕММЫ, А В РУСЛЕ ПРОИСХОДЯЩЕГО - ЗАЯВЛЕНИЕ МАКСИМЬЮКА ЯВЛЯЕТСЯ ЦИНИЧНОЙ ЛОЖЬЮ! Ведь он прекрасно знал, что ещё в октябре 2016 года состоялось судебное рассмотрение, указанного вопроса, в котором я был представителем интересов (адвокатом) инвалида 2-й группы Боднарюка В. И., который подал иск в суд и, в свою очередь, выражал интересы громады нашего города (сотен тысяч Черновчан!). Данный суд мы выиграли, но, и мэр Каспрук, и значительная часть депутатов (возможно и Максимьюк) НАПЛЕВАЛИ НЕ ТОЛЬКО НА ЧЕРНОВЧАН, НО НА РЕШЕНИЕ СУДА!!! Кроме того, после суда я неоднократно выступал на сессиях по данному вопросу!

    По данному заявлению В. Максимьюка видно, что и он НЕ ВЛАДЕЕТ ЗАКОНОДАТЕЛЬНОЙ и НОРМАТИВНОЙ БАЗОЙ В ДАННОМ ВОПРОСЕ (в частности его п.4., смотрите выше статью).

      Для начала предлагаю читателям (УЖЕ НЕ В ПЕРВЫЙ РАЗ!) ЛИШЬ ТОЛЬКО ОСНОВНЫЕ ПУНКТЫ ТИПОВОГО ДОГОВОРА О ПЕРЕВОЗКЕ ПАССАЖИРОВ.

Больше всех лобирует и поддерживает интересы перевозчиков заместитель отдела "БЕЗПЕКА ТРАНСПОРТУ ..." департамента ЖКХ горсовета КОЖУЛЕНКО (бывший перевозчик!!!). Подыгрывает начальник ДЖКХ С. Погореный

БОЛЕЕ ПОЛНАЯ ИНФОРМАЦИЯ ОСНОВНЫХ ПОЛОЖЕНИЙ УСЛОВИЙ ТИПОВОГО ДОГОВОРА О ПЕРЕВОЗКЕ ПАССАЖИРОВ в г. ЧЕРНОВЦЫ.

       Рішення виконкому Чернівецької міської ради від 09.02.2016р. № 66/3

ТИПОВИЙ ДОГОВІР НА ПРАВО ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРІВ АВТОМОБІЛЬНИМ ТРАНСПОРТОМ НА МІСЬКИХ АВТОБУСНИХ МАРШРУТАХ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ в м. ЧЕРНІВЦЯХ

1.3. Перевізник забезпечує перевезення пасажирів згідно з вимогами законодавчих та нормативно-правових актів у сфері пасажирських автоперевезень та цього договору.

...

2.1.10. Визначати систему керування рухом транспортних засобів, обладнаних приладами GPSмоніторінгу руху громадського транспорту та засобу для автоматичного обліку пасажиропотоку на кожному маршруті, а також електронних компостерів та системи сплати за проїзд за допомогою електронних карток (електронний квиток)!!!

2.1.11. Визначати обсяг транспортних послуг, які надає Перевізник на кожному маршруті на основі ведення електронного обліку пасажиропотоку!!!

 

2.2.1. Забезпечувати дотримання законодавчих та нормативно-правових актів, які регламентують виконання  пасажирських автоперевезень!

2.2.2. Здійснювати пасажирські перевезення на маршрутах відповідно до затверджених розкладів, встановлених тарифів (!!!) та дорожної документації встановленого зразка.

2.2.3. Забезпечувати регулярність руху на міських маршрутах не менше 95%.

2.2.4. Вести облік виконаної в процесі пасажирських перевезень роботи. Щомісяця до 8-го числа надавати Замовнику інформацію про кількість виконаних рейсів на кожному маршруті та виконану роботу в цілому. На вимогу Замовника подавати необхідні дані для розрахунку тарифу на проїзд!!!

2.2.6. НЕСТИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ДОСТОВІРНІСТЬ ПОКАЗНИКІВ, НАДАНИХ ЗАМОВНИКУ!!!!!

...

2.2.10. Забезпечувати безкоштовний проїзд пільгових категорій громадян згідно з чинним законодавством України!!!

2.2.13. Забезпечувати належний санітарний, внутрішній і зовнішній стан автобусів.

...

2.2.15. Здійснювати видачу проїздних квитків пасажирам відповідно до вимог чинного законодавства, встановлених тарифів, а також визначеної Замовником системи справляння плати за проїзд.

2.2.16. НЕ ДОПУСКАТИ ПРОДАЖ ПРОЇЗНИХ КВИТКІВ ПІД ЧАС КЕРУВАННЯ ТРАНСПОРТНИМ ЗАСОБОМ!!!

...

2.2.20. Обладнати транспортні засоби пристроями автоматичного обліку пасажиропотоку на кожному маршруті!!! (для об'єктивного нарахування тарифу на проїзд!!!). Здійснювати належне обслуговування  пристроїв автоматичного обліку пасажиропотоку та їх утримання за власні кошти.

...

2.3.5. У випадку виявлення порушень Перевізником умов цього Договору складати акт про виявленні порушення. При систематичних порушеннях та наявності не менше 3-х актів про виявленні порушення впродовж 3-х місяців  розглядати питання щодо дострокового розірвання цього Договору!!!

...

2.3.7. За невиконання умов цього Договору Замовник має право в односторонньому порядку достроково розірвати Договір з повідомленням Перевізника за 30 днів до розірвання!

      Я эти расчёты сделал ещё полгода назад и предоставил в суд (который выиграл!) и доказал, что на тот момент (да и на сегодня) стоимость проезда в Черновцах составляет примерно... 1грн 70 коп. - дело в том, что средняя протяжённость маршрутов в Черновцах составляет ВСЕГО 7 км!!! КОЛИЧЕСТВО ПАССАЖИРОВ В ДЕНЬ - ПРИМЕРНО 75О чел. НА ОДИН АВТОБУС!

     Эти же цифры я озвучивал десятки раз на сессиях горсовета, и на заседаниях исполкома, и в прямых телеэфирах!

P.S. Для объективного изучения пассажиропотока, а значит реального тарифа (цены) за проезд в маршрутках, а также сумм денег, выделяемых на компенсацию безоплатного проезда в автобусах общего пользования (маршрутках) льготников (на 2017 год - выделено 33 327 500 грн) по постановлению суда в условиях конкурса, а также в условиях договора было внесено пункт об установке электронных устройств для фиксации пассажиропотока. 

 

    Перевозчики тут же подали встречный иск на городскую власть об отмене данного пункта и ... ПО ПОЛНОЙ ПРОИГРАЛИ!!! (и в первой судебной инстанции, в аппеляционном суде). Но, до сих пор так и не установили указанные эл. устройства. Как и раньше подают липовые финансовые отчёты в департаментЫ ЖКХ и СОЦЗАЩИТЫ. На данные УГОЛОВНЫЕ ПРАВОНАРУШЕНИЯ (должностной подлог - ст. 366 УК) городская власть не реагирует и продолжает перечислять миллионные сумы на компенсацию проезда льготников.

            Вчера на сайте БУКНЬЮС, а сегодня и на БУКИНФО было заявлено о том, что в зале заседаний на 1-ом  этаже горсовета (каб. № 105) состоится встреча общественности с перевозчиками и обсуждение С ОБЩЕСТВЕННОСТЬЮ, подчёркиваю С ОБЩЕСТВЕННОСТЬЮ в присутствии журналистов, накопившихся проблем по перевозке пассажиров в Черновцах за последние годы. Но, в зале собрались лишь небольшая часть перевозчиков (5 человек), группа из 6-и человек со мною (правозащитником), член исполкома А. Бабюк и около 20 журналистов. 

 

       С самого начала всё это мероприятие было полным фарсом и бутафорией, как со стороны самих безграмотных перевозчиков, абсолютно неподготовленных к обсуждению, неумеющих даже прочитать с листка, подготовленную ими же безграмотную информацию, какие они несчастные и нищие. Но, не лучше выглядела и марионетка Каспрука Бабюк, также не владеющая матчастью (законами и нормативными документами), но, вечно пиарщица, претендующая на роль суперактивистки и готовностью служить тем, кто сегодня на верху жизни.

     К сожалению, журналисты пришли туда не освещать данное событие, а по быстрому получить жаренную, непроверенную информацию и побыстрее смыться. Их также абсолютно не интересовала объективная составляющая социального конфликта, который взорвал город цинизмом, ложью, наглостью, как перевозчиков, так и городской власти вместе с депутаским корпусом. Даже один из перевозчиков сказал об этом: "А ГДЕ ЖЕ ОБЩЕСТВЕННОСТЬ? ПОЧЕМУ ПРЕДСТАВИТЕЛЯМ ОБЩЕСТВЕННОСТИ НЕ ДАЮТ СЛОВА?!!!"

      В результате перевозчики несли (мололи) полную чушь, не подкреплённую документами (законами, нормативными актами, условиями конкурса и типового договора), оскорбляли на глазах журналистов  матом и угрозами нашу группу, а затем вся эта толпа быстренько смылась из зала, так и не взяв ни одного интервью у представителей общественности.

 

                   ВООБЩЕМ ЗАЯВЛЕННОЕ ОБСУЖДЕНИЕ ПРОВАЛИЛОСЬ С ТРЕСКОМ!!!

Геннадий Геков, независимый гражданский активист, правозащитник. Буковинський громадянин ХХI ст., Академія громадянина, журналист  

 

 095-474-37-54    [email protected]

avatar

Геннадий Геков

07 березня 2017 12:45

Кто пишет тексты Максимюку ? По стилю очень похоже на Анциперова )

avatar

07 березня 2017 13:11

здивував пасаж стосовно єврокредиту. Про нього стільки говорено-переговорено, а Максимюк - не в темі. А що, за півроку не можна все було досконально вивчити і не робити з себе невинної овечки? Дістав уже і Максимюк і решту депутатів, яким не розказали, не пояснили, не переконали. Завжди їм хтось, як тому танцюристу, заважає.

avatar

???

07 березня 2017 17:13

Хто цю гековську шизофренію читає?! Може, Чорней, введете ліміт на кількість рядків і знаків?!

avatar

міхал

07 березня 2017 20:36