Чернівецькі перевізники занизили реальний рівень пасажиропотоку та приховують кількість працюючих, - мерія

Чернівецькі перевізники занизили реальний рівень пасажиропотоку та приховують кількість працюючих, - мерія

06.03.2017, 19:24

На сьогодні більшість перевізників у Чернівцях відмовляються виконувати умови договору, який вони уклали восени з міською радою щодо надання послуг громадських перевезень. Також у міської влади є зауваження до тарифних розрахунків, які перевізники подали на розгляд тарифної комісії. У цих розрахунках занижений рівень пасажиропотоку, невідповідна реаліям кількість працевлаштованих працівників.

Про це на своєму брифінгу у понеділок, шостого березня, повідомив міський голова Чернівців Олексій КАСПРУК, пише molbuk.ua. Мер також прокоментував відкритого листа, який нещодавно опублікували перевізники.

-Триває конфлкт із перевізниками. Вони опублікували відкритого листа, хоча ми завжди просимо їх приходити і діяти в рамках чинного законодавства, - наголосив О. Каспрук. - У п'ятницю (10 березня — авт.) у нас буде тарифна комісія, яка розглядатиме перший пакет документів від перевізників на підвищення тарифу. Хочу відзначити, що на сьогодні, за моєю інформацією, жоден із перевізників не надав документів, до яких у нас немає зауважень. Тобто, щоби було зрозуміло, є перевізники, які хочуть підвищення тарифу, але взагалі не подали документи на його розрахунок. До решти перевізників є зауваження, у тому числі і щодо формування фонду заробітної платні, і підтвердження їхніх витрат на запасні частини. На тарифну комісію всім розіслані наші зауваження. У них є декілька днів, щоби підготуватися і виправитися. Важливо зрозуміти, що тільки за цієї умови ми можемо говорити про якийсь економічно обгрунтований тариф. Якщо цього не буде зроблено, це означає, що тариф буде необгрунтованим і нам вимагати від перевізників надання якісних послуг буде дуже важко.

-Я розумію, що те, що ми вимагаємо, примушує багатьох перевізників показати те, що вони не хочуть показувати, - додав міський голова. - Я говорю про економічну складову, витрати, можливих непрацевлаштованих працівників, занижені цифри пасажиропотоку. Бо тим часом як деякі популярні маршрути останнім часом взагалі вщент набиті і перевантажені, у розрахунках перевізники вказують навантаженість 20-25 відсотків на цих маршрутах. Найголовніше, що у цьому випадку, згідно законів України, влада взагалі може ставити питання про ліквідацію цих маршрутів, якщо заповненість на цих маршрутах менше п'яти відсотків. Єдиний приємний момент, що у своєму листі перевізники визнали, що справді вони іноді порушують правила надання послуг, неввічливо поводяться з пасажирами і таке інше.

Більшість перевізників не надають можливості міській владі контролювати графік їхнього руху, зазначає мер:

“На сьогодні у нас з 19 перевізників лише двоє чи троє надали нам доступ до GPS-навігації на цих маршрутах. При цьому більшість маршруток у місті обладнані GPS-навігацією. Ціна питання на кожну машину на місяць - “аж” сто гривень. Перевізники запевняють, що у них таких грошей немає. І тому надати владі інформацію для контролю і громадянам для зручності і також контролю у них немає можливості. Хоча це прописано в умовах їхнього договору, в умовах конкурсу, який вони виграли, який вони підписали. Тобто на сьогодні є категорична відмова виконувати умови договору”, - наголосив О. Каспрук.

Джерело: molbuk.ua 

1


КОМЕНТАРІ (3)

Стаття 18. Страйки  на транспорті

     Припинення роботи  (страйк)  на підприємствах транспорту може бутиу разі невиконання адміністрацією підприємства умов  тарифних угод,   крім   випадків,   пов'язаних  з  перевезенням  пасажирів (!!!), обслуговуванням  безперервно  діючих  виробництв,  а  також,  коли страйк становить загрозу життю і здоров'ю людини.

 Водії не йдіть на поводу, у не завжди чистих на руку перевізників, які маніпулюють вами і жирують за ваш рахунок і рахунок пільговиків, незаконно отримуючи мільйонні компенсації!!! Не порушуйте Закон. Не  перекладайте невиконання обов’язків ваших перевізників і влади, на плечі соціально незахищених громадян. Вони і так ледь виживають на мізерні пенсії і долають кожний крок з великою потугою. Змушуйте перевізників і місцеву владу, починаючи від мера, керівників структурних підрозділів виконавчих органів місцевого самоврядування і, закінчуючи депутатами Чернівецької міської ради, чіткого дотримання Законодавства України. За офіційними документами Чернівецької Державної фіскальної служби перевізники кожний рік (безвиключення) отримували немалі доходи (мільйонні!), а вам та громадськості цинічно жалілись на великі збитки.

       Ніхто із них ні разу не розірвав договір, а навпаки знову і знову приймав участь у бутафорному конкурсі і знову, і знову заключав нові договори з місцевою владою на обслуговування автобусних маршрутів.

       Перевізники спочатку підбурюють вас – водіїв не возити пільговиків, а потім закликають на незаконні страйки, пікети і висування вами протиправних вимог. І все це з однією метою – отримувати значно завищені компенсації за «перевезення» в кавичках пільгових пасажирів, які вже давно (роками!) жахаються ваших автобусів.

Геннадий Геков, независимый гражданский активист, правозащитник. Буковинський громадянин ХХI ст., Академія громадянина, журналист  

 

 095-474-37-54    [email protected]

avatar

Г. Геков - правозащитник

06 березня 2017 21:42

Больше всех лобирует и поддерживает интересы перевозчиков заместитель отдела "БЕЗПЕКА ТРАНСПОРТУ ..." департамента ЖКХ горсовета КОЖУЛЕНКО (бывший перевозчик!!!). Подыгрывает начальник ДЖКХ С. Погореный

БОЛЕЕ ПОЛНАЯ ИНФОРМАЦИЯ ОСНОВНЫХ ПОЛОЖЕНИЙ УСЛОВИЙ ТИПОВОГО ДОГОВОРА О ПЕРЕВОЗКЕ ПАССАЖИРОВ в г. ЧЕРНОВЦЫ.

       Рішення виконкому Чернівецької міської ради від 09.02.2016р. № 66/3

ТИПОВИЙ ДОГОВІР НА ПРАВО ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРІВ АВТОМОБІЛЬНИМ ТРАНСПОРТОМ НА МІСЬКИХ АВТОБУСНИХ МАРШРУТАХ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ в м. ЧЕРНІВЦЯХ

1.3. Перевізник забезпечує перевезення пасажирів згідно з вимогами законодавчих та нормативно-правових актів у сфері пасажирських автоперевезень та цього договору.

...

2.1.10. Визначати систему керування рухом транспортних засобів, обладнаних приладами GPSмоніторінгу руху громадського транспорту та засобу для автоматичного обліку пасажиропотоку на кожному маршруті, а також електронних компостерів та системи сплати за проїзд за допомогою електронних карток (електронний квиток)!!!

 

2.1.11. Визначати обсяг транспортних послуг, які надає Перевізник на кожному маршруті на основі ведення електронного обліку пасажиропотоку!!!

2.2.1. Забезпечувати дотримання законодавчих та нормативно-правових актів, які регламентують виконання  пасажирських автоперевезень!

 

2.2.2. Здійснювати пасажирські перевезення на маршрутах відповідно до затверджених розкладів, встановлених тарифів (!!!) та дорожної документації встановленого зразка.

2.2.3. Забезпечувати регулярність руху на міських маршрутах не менше 95%.

2.2.4. Вести облік виконаної в процесі пасажирських перевезень роботи. Щомісяця до 8-го числа надавати Замовнику інформацію про кількість виконаних рейсів на кожному маршруті та виконану роботу в цілому. На вимогу Замовника подавати необхідні дані для розрахунку тарифу на проїзд!!!

2.2.6. НЕСТИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ДОСТОВІРНІСТЬ ПОКАЗНИКІВ, НАДАНИХ ЗАМОВНИКУ!!!!!

...

2.2.10. Забезпечувати безкоштовний проїзд пільгових категорій громадян згідно з чинним законодавством України!!!

2.2.13. Забезпечувати належний санітарний, внутрішній і зовнішній стан автобусів.

...

2.2.15. Здійснювати видачу проїздних квитків пасажирам відповідно до вимог чинного законодавства, встановлених тарифів, а також визначеної Замовником системи справляння плати за проїзд.

2.2.16. НЕ ДОПУСКАТИ ПРОДАЖ ПРОЇЗНИХ КВИТКІВ ПІД ЧАС КЕРУВАННЯ ТРАНСПОРТНИМ ЗАСОБОМ!!!

...

2.2.20. Обладнати транспортні засоби пристроями автоматичного обліку пасажиропотоку на кожному маршруті!!! (для об'єктивного нарахування тарифу на проїзд!!!). Здійснювати належне обслуговування  пристроїв автоматичного обліку пасажиропотоку та їх утримання за власні кошти.

...

2.3.5. У випадку виявлення порушень Перевізником умов цього Договору складати акт про виявленні порушення. При систематичних порушеннях та наявності не менше 3-х актів про виявленні порушення впродовж 3-х місяців  розглядати питання щодо дострокового розірвання цього Договору!!!

...

2.3.7. За невиконання умов цього Договору Замовник має право в односторонньому порядку достроково розірвати Договір з повідомленням Перевізника за 30 днів до розірвання!

Геннадий Геков, независимый гражданский активист, правозащитник. Буковинський громадянин ХХI ст., Академія громадянина, журналист  

 

 095-474-37-54    [email protected]

avatar

Г. Геков

06 березня 2017 21:44

РЕПОСТ:

            Вчера на сайте БУКНЬЮС, а сегодня и на БУКИНФО было заявлено о том, что в зале заседаний на 1-ом  этаже горсовета (каб. № 105) состоится встреча общественности с перевозчиками и обсуждение С ОБЩЕСТВЕННОСТЬЮ, подчёркиваю С ОБЩЕСТВЕННОСТЬЮ в присутствии журналистов, накопившихся проблем по перевозке пассажиров в Черновцах за последние годы. Но, в зале собрались лишь небольшая часть перевозчиков (5 человек), группа из 6-и человек со мною (правозащитником), член исполкома А. Бабюк и около 20 журналистов. 

       С самого начала всё это мероприятие было полным фарсом и бутафорией, как со стороны самих безграмотных перевозчиков, абсолютно неподготовленных к обсуждению, неумеющих даже прочитать с листка, подготовленную ими же безграмотную информацию, какие они несчастные и нищие. Но, не лучше выглядела и марионетка Каспрука Бабюк, также не владеющая матчастью (законами и нормативными документами), но, вечно пиарщица, претендующая на роль суперактивистки и готовностью служить тем, кто сегодня на верху жизни.

     К сожалению, журналисты пришли туда не освещать данное событие, а по быстрому получить жаренную, непроверенную информацию и побыстрее смыться. Их также абсолютно не интересовала объективная составляющая социального конфликта, который взорвал город цинизмом, ложью, наглостью, как перевозчиков, так и городской власти вместе с депутаским корпусом. Даже один из перевозчиков сказал об этом: "А ГДЕ ЖЕ ОБЩЕСТВЕННОСТЬ? ПОЧЕМУ ПРЕДСТАВИТЕЛЯМ ОБЩЕСТВЕННОСТИ НЕ ДАЮТ СЛОВА?!!!"

      В результате перевозчики несли (мололи) полную чушь, не подкреплённую документами (законами, нормативными актами, условиями конкурса и типового договора), оскорбляли на глазах журналистов  матом и угрозами нашу группу, а затем вся эта толпа быстренько смылась из зала, так и не взяв ни одного интервью у представителей общественности.

 

                   ВООБЩЕМ ЗАЯВЛЕННОЕ ОБСУЖДЕНИЕ ПРОВАЛИЛОСЬ С ТРЕСКОМ!!!

Геннадий Геков, независимый гражданский активист, правозащитник. Буковинський громадянин ХХI ст., Академія громадянина, журналист  

 

 095-474-37-54    [email protected]

avatar

Геннадий Геков

06 березня 2017 21:45