Чернівчанин припускає, що розробників нових конкурсних правил  для перевізників  не цікавив реальний стан справ на маршрутах (ОНОВЛЕНО)

Чернівчанин припускає, що розробників нових конкурсних правил для перевізників не цікавив реальний стан справ на маршрутах (ОНОВЛЕНО)

31.07.2016, 13:45

Свої застереження у групі Чернівчани на ФБ оприлюднив Igor Lobanov:

Отже, Виконавчий комітет Чернівецької міської ради оголошує відкритий конкурс з визначення перевізників пасажирів на окремих міських автобусних маршрутах.

Як постійний пасажир одного з цих маршрутів, а саме № 3 «вул. Садова – вул. Вижницька» в першу чергу подивився, що ж саме може змінитись на цьому маршруті. Теоретично, може покращитись стан транспортних засобів, вони будуть «обладнані приладами GPS», будуть «пристосовані для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями», т.ін.

Але основне питання, як я побачив з умов конкурсу, змінено на краще не буде. А саме – навантаження в години пік. За умовами конкурсу, як було на маршруті 2 автобуси з інтервалом 30 хвили, так і залишається.

За останні роки кількість пасажирів значно зросла і в ранкові та вечірні години люди ідуть на роботу та з роботи як не люди. Умови дуже складні, адже автобус їде переповнений.

 Інший чернівчанин Віталій Смандич також долучився до обговорення теми: "Громадський транспорт. Чернівці.

 Нині в мережі активно обговорюється питання щодо нових умов на перевезення пасажирів в м.Чернівці. 

Типу як завжди "одні за зміни, а баба яга проти".
Зважаючи на нові вимоги часу та потреб людей формуються нові правила та умови надання послуг - і це правильно!

 Знаючи які нові умови конкурсу висунула Чернівецька міська рада, це питання до Олексій Каспрук. Але точно можу сказати що перевізники поводяться не як надавачі послуг.

http://buknews.com.ua/…/chernivetski-pereviznyky-oskargyly-…
Отож, особисте бачення ситуації.
Можливо варто буде дану інформацію ще раз проаналізувати у "фокус групі" під головуванням Володимир Середюк.
Як член конкурсного комітету із визначення перевізників Чернівецької облдержадміністрації разом із Petro Sologub коротко напишу.
1. Зміна умови роботи членів конкурсного комітету та і проведення самого кункурсу.
1.1. Кожен із членів протягом року НЕ має права проінспектувати роботу перевізника. Тільки в якості пасажира.
1.2. Прибуткові маршрути розігрувати в пакеті із не прибутковими.
Наприклад 10,5,9,11,12 спільно із маршрутами на Рошу, Садгору і т.д.
1.3. Відповідно, якщо на маршрут подався один не добросовісний перевізник то ніяких конкурсів немає просто йому віддається маршрут і все! 
1.4. Якщо на маршрут подаються 2 і більше перевізники то члени конкурсного комітету згідно правил конкурсу мусять віддати перевагу перевізнику із більшою сумою балів навіть якщо це протирічить їхній об'єктивні думці. 
2. Штрафні бали. На конкурс подаються всі перевізники відповідно із балами що 5араховуються за кількість авто, штатних працівників, медичного персоналу, наявність оглядових ям і т.д. а от штрафні санкції не передбачені. Тільки якщо пасажир звертався із листом до департаменту але всеодно департамент дає зауваження і жодного разу достроково не розвивав угоду.
3. GPS. Для зручності контролю автобусів. Тобто щоб контролюючий орган мав доступ до інформації де посався маршрут і де закінчився. Де автобус ночував. Наприклад якщо автобус ночував на стоянці біля готелю Черемош а автопарк знаходиться в Садгорі. Водій розпочинає маршрут в 6.00. Питання хто і де оглядав автобус та хто проводив передрейсовий медичний огляд водія?
4. Інформаційні монітори. Чернівці студентське місто та місто що з кожним роком збільшує кількість туристів. В кожному автобусі встановити монітор із зазначення онлайн інформації про маршрут, наступну зупинку іх голосовим супроводом.
5. Електронний квиток. Електронний квиток чи проїзний можуть служити тими авансовими коштами для перевізників щоб удосконалювати автопарк.
10,30,60 хв проїзду чи місячний квиток.
Це і зручність для туристів і економія для тих хто кожен день їде грлмадським транспортом.
Даний квиток має діяти в автобусах та тролейбусах одночасно.
6. Структура по виловлюванню зайців.
Відповідно щоб зняти із водіїв навантаження роботи кондуктурами щоб вони просто виконували обов'язки водія.
Створити штат працівників які б на зупинках в тролейбусах робили перевірку квитків. Сума штрафу також в законодавстві передбачена.
7. Інформаційні таблички із шрафіком руху на зупинці. Додаток 1.
Погодьтесь що розібратись із графіком руху в Ченіацях це поблемно. Тут або їх взагалі немає або часткова інформація.
На фото представлена інформація про рух автобуса на конкретному маршруті.
Із зазначенням робочих та вихідних днів.
8. Графік руху.
8.1.Дотримання графіку руху всіх автобусних маршрутів та систематизувати їх з метою збільшення пасажиропотоку та не допущення певантаження автобусів.
8.2 з метою збільшення швидкості руху автобусів ремонт доріг по всіх маршрутах
Відповідно і зменшаться витрати на ремонт та заміну шин автобусів.
9. Однотипність автобусів.
Автобуси мають мати можливість проїзду як людей з обмеженими можливостями так і батьків із колясками.

 ДОВІДКОВО:

 Була надія, що в умови конкурсу буде внесено вимогу про запуск 3-го автобусу хоча б в години пік.

Але ж схоже, що ті, хто іх сформулював, діяли за старим шаблоном і не поцікавились реальним станом речей. Будь ласка, допоможіть переправити це звернення до тих, хто відповідає за умови конкурсу серед перевізників.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чернівецькі перевізники не хочуть возити городян за новими правилами

ДОВІДКОВО:

У Чернівцях суд відмовив перевізникам у задоволенні їхнього позову проти нових умов конкурсу серед підприємств, які займаються перевезеннями пасажирів.

Про це на своїй сторінці у Фейсбуці повідомив заступник міського голови Чернівців Володимир Середюк

Він зазначив, що чернівецькі приватні перевізники не погоджуються з новими умовами конкурсу і звернулися з відповідним позовом до суду з вимогою скасувати умови конкурсу.

"Як я вже зазначав раніше, чернівецькі приватні перевізники, не погоджуючись з новими умовами конкурсу, які дозволили б підвищити якість перевезення чернівчан, звернулись з відповідним позовом до суду, з вимогою скасувати умови конкурсу, вважаючи, що вони і так забезпечують достатньо високий сервіс за 3 грн. проїзду", - повідомив він.

 Натомість, пише Середюк, у четвер суд відмовив перевізникам у задоволенні їхнього позову.

"Однак в четвер суд прийняв єдине справедливе рішення і відмовив перевізникам у їхньому позові. Я навіть і не сумніваюсь в тому, що нас чекає ще апеляція, але сподіваюсь це не завадить нам провести конкурс на визначення перевізників пасажирів на окремих міських автобусних маршрутах вже за новими правилами і згідно нових умов, що без сумніву дозволить покращити якість перевезення чернівчан! Далі буде ...", - повідомив В. Середюк.

1