Через безпритульну собаку літак з Анталії не зміг одразу приземлитися у Чернівцях

Через безпритульну собаку літак з Анталії не зміг одразу приземлитися у Чернівцях

04.06.2019, 20:52

Літак з Анталії до Чернівців зробив два кола над летовищем, доки працівники відганяли тварину із злітної смугим

Про те, що тварина на злітній смузі заважає приземлити судно, ІА АСС розповіли пасажири літака. В аеропорті інформацію підтвердили. Там кажуть: це не якась надзвичайна подія, а робочий момент.

"Літак з Туреччини не міг сісти на смугу через те, що там знаходилась тварина. Це помітив авіадиспетчер, скерував на смугу працівників аеропорту, ті відігнали тварину й літак сів з другого заходу", - розповів Борис Морський, директор аеропорту.

Він каже: що такі моменти заздалегідь відпрацьовані, адже на летовище можуть потрапити заєць, лисиця, чи безпритульні собаки.Тому є чіткий план дій. Є працівники, які знають, що робити у такому випадку. Наприклад, діє ціла орнітологічна служба, яка відлякує птахів, щоб вони раптом не залетіли в двигун або фюзеляж.

"Більше турбує те, що робиться перед аеропортом. В нас там є декілька безпритульних собак. Час від часу просимо Центр стерилізації забрати тварин. Їх забирають, але вони знову в нас з`являються. Оце проблема, яку нас слід вирішити, бо це безпека пасажирів та імідж нашого аеропорту" - додав директор аеропорту.

Джерело: https://acc.cv.ua/

Фото ілюстративне 

ДОВІДКОВО: 

Історію нинішнього чернівецького аеропорту дослідив історик Ігор Піддубний. "З вересня 1926 р. обговорювалося питання про надання для використання як летовища землі громади Рогізна. Дозвіл на його спорудження було отримано 22 вересня 1927 р., причому відводилося 36 га громадського вигону у безоплатне використання на термін 5 років. Однак земля не була повністю вилучена у громади. Згідно з інструкцією на летовищі можна було досить вільно випасати худобу тоді, коли не було польотів. По завершенні терміну такої оренди землю повертали громаді, розібравши при цьому всі споруди. 

Отже, з 1927 р. вигін біля с. Рогізна перетворився на аеропорт Чернівців і, можливо, що саме на цій злітній смузі приземлився 3 серпня 1928 р. пасажирський літак з Бухареста, а у 1930 р. тут могли приземлятися літаки, що обслуговували лінії Данціг – Бухарест, згодом Данціг – Салоніки. 

Зростання ваги Чернівців як міжнародного аеропорту змусило владу звернути увагу на вдосконалення повітряних воріт міста. Було прийнято рішення про спорудження нового аеродрому і вже станом на вересень 1930 р. на новій площі було виконано робіт (риття котлованів, виставлення орієнтирів для літаків) на суму в 4 млн. лей. 

 Проте роботи з дальшого його впорядкування тривали і далі, тож лише у 1936 р. відбулося офіційне урочисте відкриття Чернівецького аеропорту. Упорядкувальні роботи на летовищі і довкола нього проводилися й пізніше. У червні 1938 р. комендант аеропорту Г. Йонеску звертався до примара міста з проханням упорядкувати бульвар, який вів до аеропорту, оскільки зруйновані загорожі, свинарники та туалети, розташовані у садибах при дорозі, справляли гнітюче враження на пасажирів, які прибували до Чернівців.

1