Бешлею потрібен піар Михайлішина, а не автобуси для Калічанки

Бешлею потрібен піар Михайлішина, а не автобуси для Калічанки

05.07.2016, 20:31

Уже кілька місяців у Чернівцях намагаються вирішити проблему із пільговими перевезеннями, кошти за які перевізники з держбюджету більше не отримують. Деякі депутати міськради навіть спробували зіграти на цьому питанні і повернути політичні дивіденди екс-секретарю міськради Віталію Михайлішину. У травні обранці проголосували за повернення, так званих, соціальних проїзних квитків. 

- Ми доручили виконавчому комітету відновити соціальний проїзний квиток. Досі це питання на засіданні виконавчого комітету не розглядали. Рішення, які ми з вами, шановні колеги, приймаємо в сесійній залі, просто не беруться до уваги й ігноруються, - заявив Володимир Бешлей, депутат Чернівецької міськради.

Воно й не дивно. Бо тоді, коли обранці голосували за відновлення квитків Михайлішина, ніхто не запропонував, як цей механізм запустити. Адже, коли "соціальне диво" тодішнього секретаря запроваджували кілька років тому, ціну на проїзд підняли на 75 копійок, а перевізники, у свою чергу, погодились підписати меморандум - возити пільговиків безкоштовно. Нині ж депутати проти підвищення цін, та й із перевізниками діалогу немає. Натомість у ратуші запропонували інший механізм.

- 12 липня виконавчий комітет, я сподіваюся, прийме рішення про передачу 13 пільгових маршрутів як тимчасовому перевізнику тролейбусному управлінню. Зараз шукаємо автобуси, пропонуємо підприємцям, які здійснювали перевезення, піти під патронат тролейбусного управління - під контроль, відповідно, медичний, санітарний, технічний та інші, - пояснив Олексій Каспрук, Чернівецький міський голова.

Та виборці на славнозвісному окрузі Володимира Бешлея - Калічанці - вже погрожують рішучими діями. Щоправда, не уточнюють, якими саме. 

- Люди уже стомилися від порожніх обіцянок, тому самоорганізувалися у страйковий комітет, - підкреслив Володимир Бешлей, депутат Чернівецької міськради.

Створення, так званого, страйкового комітету мікрорайону Калічанка пан Бешлей анонсував напередодні у соцмережах. Нині ж привів своїх обурених виборців у сесійну залу. Претензії у страйковиків дивні: замість десяти автобусів повернути один. 

- Коли буде пільговий автобус на нижню Калічанку? І так я чув з вашого виступу, там десять автобусів, не потрібно нам 10 автобусів. Тому що колись один автобус ходив від школи № 16 до Боженка (Шкільної) і це нас влаштовувало, - запевнив Григорій Коваль, представник страйкового комітету.

А, окрім того, ще й скоротити цей маршрут, бо, мовляв, об’їжджає автобус зараз занадто багато. Щоправда, невідомо, як до цього поставляться мешканці тих вулиць, де цей рейс нині курсує. 

- Нам не потрібен цей маршрут, який зробили у 5-6 разів більший - продовжили його. Нам це не потрібно. Дайте нам один-два автобуси, і у нас буде все забезпечено, і буде крапка у цьому питанні, - заявив Григорій Коваль, представник страйкового комітету.

Тим часом у міськраді все ж працюють над усіма маршрутами, де немає тролейбусних ліній, каже мер. На ці рейси перш за все виділятимуть автобуси, які будуть у підпорядкуванні міського тролейбусного управління. 

- Ми беремо на себе зобов’язання по тих соціальних маршрутах, на яких немає альтернативи добиратися. А є ще решта маршрутів, які є комерційними. Їм ми компенсовувати не будемо, - сказав Олексій Каспрук, Чернівецький міський голова.

Коштуватиме це місту недешево. Однак на цих маршрутах возитимуть усіх охочих пільговиків, а не 2 чи 3 за один рейс. 

- Орієнтовно у нас десь 7-8 мільйонів по 13 автобусних маршрутах і до 20 мільйонів тролейбусному управлінню за перевезення пільговиків у тролейбусах, - повідомив Олексій Каспрук, Чернівецький міський голова.

А перевізникам, які працюють на, так званих, комерційних маршрутах, доведеться знову подавати заявки на конкурс. І тим, на кого було багато нарікань з боку мешканців, виграти його буде складно, каже міський голова. 

1