Віталій Михайлішин: 'Запевняю усіх, що рейс Чернівці-Київ сто відсотків буде з жовтня місяця'

Віталій Михайлішин: "Запевняю усіх, що рейс Чернівці-Київ сто відсотків буде з жовтня місяця"

28.10.2011, 20:18

Під час презентації журналістам відремонтованої ділянки смуги Чернівецького міжнародного аеропорту секретар Чернівецької міської ради, в.о. міського голови, зокрема, запевнив журналістів: "На цьому тижні (3-9-го вересня) в Чернівцях буде одна авіакомпанія, з якою будемо вести мову про рейс на Київ. У планах Тель-Авів – Чернівці, Варшава-Чернівці, ну і решта, хто матиме бажання літати з нашого аеропорту... Не називатиму якісь окремі компанії, скажу лише, що ми дали запит у всі кампанії, які тільки існують у нас на Україні, українському ринку. 3 компанії вже відповіли. Запевняю усіх, що рейс Чернівці-Київ  сто відсотків буде  з жовтня місяця".

Жовтень наразі добігає кінця, проте про відновленя регулярного авіаційного сполучення між столицею та Чернівцями наразі нічого не чути. Хоча не буває лиха без добра. Ось дехто, скажімо, нарікає, що в Чернівцях скасували авіарейси до Києва. А для екології – це благо. Для зменшення карбонового сліду людям взагалі пропонують максимально відмовитися від авіаційних перельотів на близькі відстані, відпочивати вдома, а не за морями. Відтак, через невиконану обіцянку, дану секретарем міської ради Віталієм Михайлішиним, відновити авіаційне сполучення Чернівців з Києвом вже до кінця жовтня, планета лише виграє. І так, до слова, в усьому. Рівень екологічної свідомості буковинців, як і українців загалом, можливо, й відстає від європейського. Проте тільки тут життя штовхає всіх до правильних з точки зору інтересів планети кроків. Це десь у Європі воду економлять свідомо, у нас стимули – надійніші. Відтак зібраною у ванні після купання водою пенсіонери зливають унітази не з турботи про Землю, а через малі пенсії. Низький рівень доходів більшості буковинців і високі ціни на газ, теж, виявляється, запорука виживання планети. Бо як інакше змусиш людей, які на зароблені у Європі гроші будують хороми, потім тулитися в малій кухні всієї родиною, що її єдину опалюють взимку? Словом, буковинцям сам Бог велів бути піонерами у справі зменшення "карбонового сліду". Це не тільки шляхетно, але й неабияк економічно вигідно.

У період льотної навігації IATA "Зима 2010-2011" ВАТ "Авіаційна компанія "Дніпроавіа" була єдиним авіаперевізником за маршрутом "Київ – Чернівці – Київ", "Київ – Севастополь – Київ", "Київ – Ужгород – Київ" та інших напрямків по Україні. Політ лише в один бік, нагадаємо, обходився тоді буковинцям у 1450 грн. Щоправда, секретар міськради Віталій Михайлішин запевняє, що до Києва й назад у Чернівці літав всього за 1800 грн. (В обох випадках – сума не набагато менша за середньомісячну зарплату пересічного мешканця області). Як встановив Антимонопольний комітет, ціни на авіаквитки зазначених маршрутів у 1,3-1,7 раза були вищі, ніж тарифи на авіаперевезення пасажирів за іншими маршрутами, на яких у вказаний період працювало чотири авіакомпанії. Тобто на якому існувала конкуренція.



КОМЕНТАРІ (1)

Сказав -- зробив. Наступного жовтня, або жовтня 2015 року. Ну жовтня

avatar

просто

28 жовтня 2011 20:28